با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. مقالات طراحی سایت
  3. شرکت های معروف تبلیغات جهان را بهتر بشناسید

شرکت های معروف تبلیغات جهان را بهتر بشناسید

شرکت های معروف تبلیغات جهان با تلفیق روش های بازاریابی و تبلیغات با فناوری نقش مهمی در جذب مشتریان دنیای جدید داشته و دارند. شرکت هایی که با درک درست از شرایط فعلی و شناخت لزوم و اهمیت سرعت در آن به خوبی خود را وفق داده و تلاش می کنند در کوتاه مدت بیشترین اثرگذاری را داشته باشند. پیش بینی های بدبینانه نسبت به ادامه حیات شرکت های مهم دنیا چندان منطقی نیست زیرا قواعد و کلیشه های همیشگی بازار تبلیغات به واسطه وجود فناوری به شدت دچار تغییر شده است.

 

شرکت های معروف جهان

 

۱. پریون Perion

این شرکت روی جلب توجه و تمرکز مخاطب به شکل ذره بینی کار می کند. شاید بپرسید ذره بینی به چه معنا است؟ یعنی با ارائه راهکارهای تبلیغاتی برجسته و پرجاذبه سعی بر جلب حواس مخاطبان دارد. مثلا تلفن های همراه یکی از بسترهای اصلی شرکت پریون برای ارائه کمپین های تبلیغاتی است. از جمله برندهای مطرحی که پریون با آن ها همکاری داشته است شرکت بزرگ و معتبر مایکروسافت است.

 

۲. اپ نکسوز App nexus

اپ نکسوز یکی از شرکت های معروف تبلیغات جهان با بیش از ۵۰۰ ارباب رجوع و مشتری است. روزانه ۹/۳ میلیارد دلار از طریق این شرکت تبلیغاتی جابجا می شود و مبلغ تراکنش های آن بسیار بالا است. این شرکت به کمک روش هایی مانند یادگیری ماشینی و به کارگیری داده ها توانسته است به شکلی بهینه و فوق العاده کار تلفیق تبلیغات و فناوری را صورت بدهد.

اپ نکسوز در تلاش است تا در سطحی وسیع و با غول های دنیای فناوری و تبلیغات به رقابت و بعضا همکاری بپردازد. منظور از غول های دنیای فناوری دو شرکت معتبر گوگل و فیسبوک است که همیشه سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص می دهند.

 

۳. مدیامث Media Math

مدیامث شرکتی دیگر در زمینه فناوری و تبلیغات است که رویکردی غیرسنتی نسبت به حرفه خود پیشه کرده است. این رویکرد مدرن و متنوع بر پایه شعاری جالب قرار گرفته است. در مدیامث هدف بلند ترین صدا بودن نیست بلکه خلق گفتگویی ۲ سویه برای این مرکز حائز اهمیت است.

مدیامث معتقد است در دنیای تبلیغات ۲ چالش اساسی وجود دارد: ایجاد بهترین و چشمگیرترین تاثیرات بر مخاطب و بیشینه کردن فروش. این شرکت هم به کمک روش های مختلف پردازش و بررسی داده ها و یادگیری ماشینی و البته کانال های ارتباطی مختلف سعی بر جذب مخاطبان گوناگون دارد.

 

مدیامث

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

تبلیغات مجانی

۴. لایو رمپ Live Ramp

هدف اصلی لایو رمپ به عنوان یکی از شرکت های معروف تبلیغات جهان این است که کار تبلیغات برای مشتریان را به صورت شخصی سازی شده پیش ببرد. یعنی هر مشتری با فضای مطلوب و مناسب خود با تبلیغات مواجه خواهد شد و در این راه حفظ امنیت داده های خصوصی و شخصی کاربران بسیار مهم است. لایو رمپ معتقد است که هیچ استراتژی کلی وجود ندارد که بتوان به واسطه آن تمام مشتریان را راضی و خشنود ساخت پس باید به بهترین شکل ممکن به مقوله شخصی سازی پرداخت.

اخیرا لایورمپ در حال کار روی پروژه ای است که به واسطه آن امکان ردیابی هر مشتری روی دستگاه های متنوع وجود خواهد داشت. البته این ایده هنوز به شکل اجرایی پیاده نشده است و از همین رو کمی زمان برای ارزیابی آن نیاز است.

 

۵. اَد رُل Add roll

ادرل هم یکی دیگر از شرکت های معروف تبلیغات جهان است که همان ایده پیگیری نقطه به نقطه مشتری را در سطح فضای مجازی پیگیری می کند. این روش کمک شایانی به موفقیت ادرل کرده است به طوری که ۲۶۵ درصد رشد در فروش و افزایش قابل ملاحظه ای در نرخ بازگشت سرمایه برای آن ها به همراه داشته است. موضوع مهم و قابل توجه دیگری که ادرل به عنوان یکی از شرکت های معروف تبلیغات جهان به آن می پردازد موضوع بررسی رفتار مشتریان است.

مطالعه رفتار مصرف کننده روشی بسیار مؤثر برای یافتن اطلاعات و میل مشتریان بالقوه از روی مشتریان فعلی است. از این طریق به خوبی می توان رفتار مشتریان هدفی را که هنوز وارد چرخه ارتباطی با برند و تبلیغات نشده اند شناسایی کرد.

 

۶. استارت اپ Start App

استارت اپ نمونه ای دیگر از شرکت های معروف تبلیغات جهان است که با تمرکز بر تحلیل دقیق داده ها خواهان جذب و جلب مشتریان بیشتر است. نقطه قوت این شرکت در تهیه و خلق بستری است که با تمام اپلیکیشن ها و نرم افزارها همخوانی دارد.

در واقع انتخاب پلتفرمی چون تلفن های همراه دست Start App را در اجرای کمپین های تبلیغاتی متنوع باز می گذارد و موجب رشد هر چه بیشتر این شرکت و موفقیت برندهای گوناگون و متنوع خواهد شد.

 

استارت اپ

 

در آینده شرکت های معروف تبلیغات جهان لزوما شرکت هایی بزرگ و غول آسا نخواهند بود بلکه شرکت هایی با اندازه کوچک و متوسط نیز به مدد فناوری قادر به انجام پروژه هایی مهم و تأثیرگذار خواهند بود. نکته کلیدی در این باره فقط خلاقیت است.

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها