با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. مقالات طراحی سایت
  3. استارتاپ های مبتنی بر پردازش ابری با چه چالش های بازاریابی روبرو هستند؟

استارتاپ های مبتنی بر پردازش ابری با چه چالش های بازاریابی روبرو هستند؟

چالش های بازاریابی استارتاپ های مبتنی بر پردازش ابری

چالش های بازاریابی دیگر مشابه گذشته نیست و پیچیدگی های فراوانی به آن تحمیل شده است. در این زمینه چالش های بازاریابی برای استارتاپ های مبتنی بر پردازش ابری هم بسیار تغییر یافته است.

 

چالش های بازاریابی

 

این استارتاپ ها برای بقا و رشد نیاز مبرمی به ارائه خدمت با سرعت کیفیت و شخصی سازی دارند. استارتاپ های مبتنی بر پردازش ابری برای عرضه محصولات و تحویل خدمات از شبکه های رایانه ای مانند اینترنت استفاده می کنند.


تغییر در خدمات مشتریان

یکی از چالش های بازاریابی که این روزها کسب و کارهای مختلف به ویژه استارتا پ های پردازش ابری را تحت تأثیر قرار داده است مدیریت خدمات مشتریان است. ارائه و بهره بردن از خدمات نوین نیازمند طراحی و برنامه ریزی های دقیقی است. مثلا مراکز خدمات مشتریان را در نظر بگیرید. تماس مشتری با ربات خودکاری که صحبت هایی ضبط شده منتشر می کند قطعا رضایتی به دنبال نخواهد داشت. در حالی که ممکن است مشکل یا سؤال مشتری موردی بسیار ساده باشد که طی تماسی آسان با گفتگو با یک اپراتور انسانی سریعا حل می شود. عدم رعایت همین نکته ساده باعث می شود تا با چالشی بزرگ در مدیریت و ارائه خدمات مشتریان مواجه شوید.

 

 

چالش های بازایابی

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

10 استارتاپ پر هزینه که در سال گذشته شکست خوردند

شخصی سازی خدمات مشتریان

موفقیت در این زمینه مستلزم شناخت دقیق مخاطب و انجام تحقیقات در زمینه رفتار مصرف کننده است. طراحی برنامه هایی پرآوازه بدون در نظر گرفتن نیاز و خواسته واقعی هر مشتری منجر به رضایت نخواهد شد. در این زمینه بازاریابی دیجیتال و پایگاه های داده مشتریان بسیار مفید واقع می شود.


چالش بازاریابی در راه است

رشد فناوری به شدت سرعت یافته است. بدیهی است که روش های شخصی سازی هم به شدت در حال تغییر و رشد هستند. برای نمونه در آینده ای بسیار نزدیک شخصی سازی سفارشات وارد مسیر تازه ای خواهد شد و سفارشات برای دریافت محصول و خدمات مختلف از طریق ربات ها صورت می گیرند.

در طراحی ها به ویژه برای طراحی خدمات استارتاپ های مبتنی بر پردازش ابری نیاز به حقیقی تر کردن ارتباط با مشتریان است. به گونه ای که تجربه او در برخورد با کسب و کار شما بدون دردسر و خارج از ارتباطی ربات گونه و سرد باشد. برای رسیدن به چنین هدفی لازم است تا رویکردهای ارتباط با مشتری ارتقا یابد و مشتری مداری و مدیریت ارتباط با او در قلب فرایندهای ارتباطی دیجیتال حالتی آشنا و اصیل پیدا کند.

 

هدفگیری مشتریان نه مخاطبان

امروز فناوری پردازش ابری به استارتاپ ها و کسب و کارهای آنلاین مختلف امکان هدفگیری طیف وسیعی از مخاطبان را می دهد. اما آنچه برای موفقیت به شدت حائز اهمیت است و باید بیشتر از گذشته مورد استفاده قرار بگیرد توجه به مشتریانی است که می توانند از حالت بالقوه خارج و به مشتریانی واقعی و بالفعل بدل بشوند.

اگر چه نسبت به گذشته دسترسی به مخاطبان با رسانه های مختلف فوق العاده گسترده تر و شدنی تر از قبل گشته است ولی پیروزی تنها زمانی میسر خواهد شد که با اشراف بر داده های مناسب آن ها را بدل به اطلاعاتی درخور و مناسب درباره کاربران و مخاطبان کنید.

 

هدف گیری مشتریان

تغییر در شیوه های جست و جو

به تدریج شیوه جستجوی کاربران هم تغییر خواهد کرد. این روزها تمام کسب و کارهای آنلاین و استارتاپ های مبتنی بر پردازش ابری در صدد راه پیدا کردن به صدر جدول نتایج گوگل و بهبود وضعیت خود در نمایش موتورهای جستجو هستند.

در جستجوهای نوشتاری پس از فشار گزینه جستجو با چندین صفحه به عنوان نتیجه روبرو می شوید.

در این صورت خیلی چیزها عوض می شود. رتبه بندی سایت ها و جستجوها کلمات کلیدی و غیره قطعا دستخوش تغییراتی سنگین خواهند شد. پس ضمن این که تغییرات شدید فناوری می تواند به توسعه روند بهبود استارتاپ ها و کسب وکارهای گوناگون مبتنی بر پردازش ابری کمک کند چالش های بازاریابی به شدت پررنگی را هم به آن ها تحمیل می کنند.

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها