با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. مقالات طراحی سایت
  3. تولید محتوای سایت و اهمیت آن

تولید محتوای سایت و اهمیت آن

به نظر شما چرا تولید محتوا در وب سایت اینقدر اهمیت داره؟ یا کلا هدف از تولید محتوای مناسب چیه!؟ تاحالا شده همچین سوالاتی از خودتون بپرسید!؟ که اصلا برای چی وقتی یک سایت راه اندازی میکنیم و اینقدر راهکارنوین روش تاکید داره، باید برای تولید محتوای اون تلاش کنیم!

خوب در آغاز کار و شروع و راه اندازی هر سایتی که حاصل تلاش فرد یا گروهی از متخصصان برنامه نویس و طراح گرافیک و... است، نقش برنامه نویسان در پس زمینه کار و به جهت برنامه نویسی استاندارد، بهینه و عدم استفاده از cmsهای آماده نقش بسیار پر رنگی هست چون شما وقتی یک خونه با اسکلت قوی و بهینه و با متریال تماما بروز داشته باشین میتونین آن خانه را دکور بندی کنید و سالیان سال از زندگی در آن لذت ببرید، حالا اینجا در تولید محتوای سایت و بعد از طراحی اون نباید نقش کارشناس تولید محتوا را نادیده گرفت کسی که نتایج کار همه را به بهترین شکل با مخاطبان سایت به اشتراک میگذارد و قادر خواهد بود مخاطبان را ترغیب به پیگیری مطالب سایت و در نهایت خرید یا دریافت خدمات کند.

 

اهمیت تولید محتوای سایت

محتوا حکم مرگ و زندگی را دارد، تصور یک دنیای بی محتوا غیر ممکن است، بی محتوا شدن زندگی است که افراد را به کام مرگ خود خواسته می کشاند. بدون محتوا درک آنچه که در ذهن دیگران میگذره غیرممکنه، پس اگر بهترین و هنرمندانه ترین طراحی سایت را هم سفارش دهید اما محتوای مناسبی از این طریق منتشر نکنید بدون شک محکوم به شکست خواهید شد.

 

جذابیت دنیای محتوا

یکی از جذابیت های دنیای محتوا تنوع اونه، شما به راحتی میتونید از طریق عکس، فیلم، یک نوشته کوتاه، یا یک مطلب بلند و حتی دنباله دار کردن اون در دنیای مجازی با دیگران ارتباط برقرار کنین، میتونید بی نهایت محتوا با موضوعات مختلف، اهداف و شیوه های گوناگون ارائه کنین که علاوه بر متقاعد کردن مخاطبان به نشان دادن واکنش های مختلف، احساسات آن ها را درگیر کسب و کار خودتان کنین.

فروش، بدون ایجاد اعتماد اصلا شکل نمیگیره و تا زمانیکه با مخاطبان خودتون ارتباط موثری برقرار نکنین نمیتونید اعتماد آنها را جلب کنین، فکر نمیکنم منطقی باشه که برای جلب اعتماد مخاطبان به فکر تبلیغات باشید چون حجم وسیع پیامهای تبلیغاتی بصورت وحشتناکی مخاطب های شما را گلوله بارون میکنه و کمتر پیش میاد که مخاطبی به تبلیغات توجه کنه چه برسد به شکستن سد اعتماد! تولید محتوا یکی از اون راهکارنوین ها است که شما به راحتی میتونید توسط اون نیازهای مخاطبان خودتونو مرتقع کنین و به بهترین شکل ممکن بدون اشاره مستقیم به کسب و کارتان اعتماد آنها را جلب کنید.

تولید محتوای سایت یا همان بازاریابی محتوا یک فرآیند تخصصی هست که اگه به خوبی رعایت بشه با کمترین هزینه میتونید اعتماد مخاطبان را به دست آورده و همچنین ارزش برند یا محصولات و خدمات خودتان را هم افزایش دهید.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

بازاریابی محتوایی چیست؟

انواع کارکرد تولید محتوا

محتوای وب سایت میتونه کارکردهای مختلفی داشته باشه یکی از مهمترین اونها شکستن فاصله برند شما با مخاطبانتان است، شما با محتوای جذاب و استاندارد میتوانید با مخاطب یک تعامل دوطرفه برقرار کنین، از نیازها، خواسته هاشون و علایق اونها مطلع بشین و محصولات یا خدمات خودتان را به بهترین شکل مدیریت کنید و همچنین تولید محتوای مناسب تاثیر بسیار زیادی در روند بهبود سئوی سایت شما داره و کمک بسیاری میکنه تا شما در جایگاه های بالاتری نسبت به رقیبان خودتون قرار بگیرین.

تخفیف، جایزه و برگزاری رویداد های مختلف تجاری خوبه اما اگر به درستی نتوانید هدف خودتونو تشریح کنین و با مخاطب ارتباط برقرار کنید تاثیر چشمگیری که فکرشو میکردین نخواهد داشت، محتوای وب سایت آنچه میخواهین به مخاطبان شما منتقل میکند، به این ترتیب تاثیر کمپین های تبلیغاتی شما به شکل چشم گیری افزایش خواهد داشت، و نباید این موضوع را از یاد برد که محتوای وب سایت در فرآیند فروش آنلاین نقش حیاتی ای ایفا میکنه و بازاریابی محتوایی بهترین راهکار ارتباطی شما با خریداران آنلاین است.

قدیم مردم دسترسی چندانی به راه های ارتباطی نداشتند و کانال های برقراری ارتباط با مخاطبان بسیار محدود بود، امروزه با شکل گیری راه های ارتباطی متعدد دیگه نمیشه آزادی های مخاطبان را به چالش کشید و آنها را به یک کانال و یا راه ارتباطی محدود کرد، تنها کاری که میشه کرد اینه که خودتونو در بین انتخاب های متعدد اونها قرار بدید و سعی کنید کاری کنید که مورد توجه و پسند مشتری ها یا مخاطبانتون قرار بگیره.

 

کارشناس تولید محتوا

دیگه جدیدا این روزها خیلی ها ادعای تخصص در حوزه دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا دارن که کار را خیلی دشوار میکنه و انتخاب درست را سخت، میتونید سری به وب سایت ها و شبکه های اجتماعی بزنید یا میتوانید نمونه کارهای خوب افراد موفق را پیدا کنید و با آن ها وارد مذاکره بشید، توصیه ما اینه که هیچوقت کمیت را فدای کیفیت نکنین و سعی کنین با یک پرداخت هزینه مناسب و سرمایه گذاری معقول با اشخاص یا شرکتی کار کنید که بتوانند چیزی به هویت سازمانی شما اضافه کنن در غیر این صورت موفق نخواهید شد و یا در این مسیر پر فراز و نشیب با چالش های زیادی مواجه خواهد بود.

 

اگر نیاز به مشاوره داشتین میتونین با ما در تماس باشین و همچنین خوشحال میشیم نظرات شمارو در بخش کامنت بخونیم و اگر این مطلب برای شما مفید بود اونو کپی نکنید بلکه به اشتراک بزارین تا دیگران هم استفاده کنند.

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما

2022-11-29
سایت بیلدر
نام :

سلام و عرض ادب خدمت شما
من قصد دارم برای وب سایت طراحی سایتی که با نام سایت بیلدر ساختم تولید محتوا انجام بدم، به نظرتون روزی چند تا محتوا تو سایت بزارم کافیه؟ و به نظرتون روزی چند تا بک لینک برای سایتم بزنم کافی هستش؟
خیلی ازتون ممنون میشم اگه به سوالم پاسخ بدین

پیام :

سلام دوست عزیز؛

بسیاری از کاربران پیش از خرید اینترنتی، در گوگل به جست و جوی آن میپردازند. اکثر این کاربران روی چند لینک اول کلیک میکنند. عده ای سایت ها را تا پایین صفحه مشاهده میکنند و تقریبا هیچ کدام به صفحات بعدی نمیروند. اگر سایت شما جزو لینک های اول صفحه ی اول باشد، میتوانید روزانه توجه کاربران زیادی را به خود جلب کنید و این امر قطعا تاثیر مثبتی در بازدید سایت  شما و فروش شما خواهد داشت. ما به ما کمک میکنیم سایت خود را بهینه سازی کنید و جایگاه مناسبی در گوگل داشته باشید.

محتواهایی که در سایت قرار میدهید به هیچ عنوان نباید کپی برداری شده باشند زیرا گوگل به طور کامل و دقیق آن ها را بررسی میکند و اگر شما محتوا ها را کپی کرده باشید، نه تنها به سئوی سایت خود کمک نکردید، بلکه نمره منفی گرفته اید!

محتوایی که تولید میکنید باید متفاوت از سایت های دیگر باشد. این کپی برداری شامل عکس ها و ویدئو های سایت نیز میشوند. همچنین مطالب طولانی تر، بیشتر مورد توجه گوگل قرار میگیرند و نتیجه ی بهتری دارند. شاید به دلیل اینکه به جزئیات بیشتری میپردازند و اطلاعات بیشتری را به کاربر انتقال میدهند. در گذشته تمرکز گوگل روی کلید واژه ی اصلی بود اما اکنون، با آپدیت شدن موتور های جست و جو، کیفیت محتوا و مطالب ارائه شده در آن از اولویت بالاتری برخوردار است.

بنابراین محتوایی که تولید میکنید، باید برای کاربر ساده و قابل فهم باشد و در عین حال مطالب مرتبط و کاربردی را ارائه دهد؛ نه اینکه صرفا بخاطر پر کردن فضای وبلاگ مطالب را درآن قرار داده و بجای ازائه مطالب مفید و مرتبط، فقط از کلید واژه استفاده کنید.

البته نمیگوییم که استفاده از کلید واژه ها و کلمات پر تکرار و مرتبط تاثیرگذار نیست. اتفاقا قرار دادن آن ها در عنوان مقالات بسیار موثر است زیرا موتورهای جستجو به عنوان محتواها توجه بیشتری دارند. ما میگوییم استفاده افراطی از کلید واژه ها کار را خراب میکند و باید از آنها درست و بجا استفاده کرد.

 

پاسخ مدیر :

2019-05-25
مریم میرزانوروزی
نام :

سلام برای سایت هایی که یک سری اطلاعات خاص دارن و مطالب خاصی ندارن و نمیشه هی دائم مطلب اضافه کرد و محتوای زیادی تولید کرد چطور باید این سایتها رو آپدیت نگه داریم!!؟ یا کلا چطوری میشه برای این سایت ها تولید محتوا کرد!؟
ممنون میشم راهنمایی کنید

پیام :

سلام؛

گاهی اوقات مطالب و محتوای یک سایت محدود است به تصاویر، فیلم، یا مشخصات فنی و جداول، شما در هر زمینه ای که فعالیت داشته باشید حتی مدلینگ، که تمام محتوای سایت را تصاویر تشکیل میدهند، میتوانید از درج خبرهای مختلف در همین زمینه استفاده کنید، قطعا درهر شغل، صنف و یا فعالیتی مطلبی برای توضیحات وجود خواهد داشت و نمیتوان گفت اصلا توضیحاتی وجود ندارد، با این حال اگر احساس میفرمایید تولید محتوا برای شما به هر دلیلی مقدور نیست، راهکارنوین همیشه در خدمت شما است

پاسخ مدیر :

این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها

کارشناس بازاریابی محتوا