با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. مقالات طراحی سایت
  3. بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا چیست؟
بازاریابی محتوا یا Content marketing نوعی از بازاریابی است که به فرایند تولید و اشتراک گذاری محتوایی می پردازد که باعث حفظ مشتریان قبلی و بدست آوردن مشتریان جدید می شود.
این محتوا و اطلاعات می تواند در انواع مختلفی چون اخبار تحلیلی، ویدیو، کتاب الکترونیکی، اینفوگرافی، مطالعه موردی، راهنما و دستور العمل ها، پرسش و پاسخ ها، مقالات و تصاویر و... تولید و منتشر گردد.

 

بازاریابی محتوا

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

آیا سرعت وب سایت تاثیری بر رنکینگ آن دارد؟

پست های طولانی تری بنویسید

بحث ها ی زیادی پیرامون اندازه مناسب یک پست شده است. بعضی می گویند باید کوتاه و بین 300 تا 800 کلمه باشد. بعضی می گویند بیش از 2000 کلمه، ما توصیه می کنیم کوتاه نباشد و تا جای ممکن از کلمات بیشتری استفاده کنید. هم برای سئو خوب است و هم برای شبکه های اجتماعی. تحقیقات نشان می دهد پست های بیش از 1500 کلمه ، 68 درصد بازنشر بیشتر و 22 درصد لایک بیشتر داشته اند، اما فراموش نکنید که نباید پرگویی کنید! چون افراد مطالب را صرفا به دلیل طولانی بودن به اشتراک نمی گذارند، بلکه مطالبی را که مفید است بازنشر می کنند.
مطمئن شوید که پست شما از نظر کیفیت از ابتدا تا انتها مناسب است. کل مطلب را به چند پاراگراف تقسیم کنید و از عنوان های درشت و پررنگ استفاده کنید و چه بهتر که این عنوان ها را در قالب تگ های h2 تا h6 قرار دهید.

استفاده از عکس های مناسب بین پاراگراف ها، هم تأثیرگذاری محتوا را بیشتر می کند و هم به استراحت چشم و ذهن مخاطب کمک می کند.

ادامه دارد...

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها