با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. اخبار طراحی سایت
  3. استخدام طراح سایت

استخدام طراح سایت

از آنجایی که با گذشت زمان میزان تقاضا برای داشتن وب سایت در حال افزایش است تعداد کسانی هم که به طراحی سایت به عنوان شغلی ایده آل می نگرند افزایش پیدا کرده است.


طراحی وب سایت ویژگی هایی دارد که آن را نسبت به سایر مشاغل متمایزتر و خاصتر میکند. بسیاری از افراد که طراحی وب را شغلی ایده آل برای خود میدانند میتوانند در این زمینه کار کنند و با کار کردن در این حوزه علاوه بر توانایی ها و استعدادهایشان میتوانند گامی بسیار مهم برای کسب و کارها و تجارت هایی که مایل به داشتن سایت برای خود هستند بردارند.

از اینرو راهکارنوین جهت تکمیل تیم خود تصمیم به استخدام طراح وب سایت و برنامه نویس حرفه ای و کاراموز طراحی سایت گرفته است و از کلیه طراحان و برنامه نویسان وب با شرایط زیر دعوت به عمل می آورد.


کسانی که مایل به همکاری هستند، میبایست شرایط زیر را دارا‌ باشند :

  • منظم و دقیق.
  • روحیه کار تیمی بالا.
  • داشتن انگیزه برای کار بلند مدت.
  • پویایی و بالندگی در پرورش و رشد استعداد های فردی و تیمی.
  • تعهد به ارزشهای بنیادین اخلاقی مانند صداقت، امانت داری و نوع دوستی و با روابط عمومی خوب.
  • مسلط به PHP و آشنا به دیتابیس MYSQL و سرور Apache و آشنایی با فریمورکهای متداول همچنین HTML5 و CSS3 و برنامه Photoshop.
  • توانایی تحلیل و پیشنهادهای توسعه مزیت محسوب می شود.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

سئو کپی رایتینگ و تولید محتوای سئو پسند با 9 نکته مهم

حرفه طراحی وب پشتکار و مطالعه تمام وقت و پیگیری مداوم میخواهد. مشتاقان این حرفه باید پیوسته در حال یادگیری و تکمیل مهارت و تجربه های خود باشند. بنابراین انتظار میرود با پذیرش این حرفه مقداری از وقت خود را صرف پژوهش و یادگیری تکنیک های جدید کنید و مهارت های خود را در بکارگیری دانش روز و جلوه های بصری افزایش دهید. مهم است که یک طراح وب حس زیبایی شناسی بالایی داشته باشد و مهمتر اینکه به خود اطمینان داشته باشد.

 

متقاضیان واجد شرایط میتوانند پروپوزال فردی به همراه عکس و رزومه کاری خود را به همراه چند نمونه کار فعال از طریق ایمیل admin(at)rahkarenovin.com برای راهکارنوین ارسال نمایند. میزان و سطح پروژه‎های محول شده به طراحان، با توجه به تعداد سفارشات، قدرت و سرعت ارائه و همچنین كیفیت كار طراحان صورت میگیرد.

لازم به ذکر است که طراحی و برنامه نویسی وب سایت بروی پلتفرم و فریمورک CMS اختصاصی راهکارنوین انجام خواهد شد.

درصورتیکه تقاضا برای کاراموزی دارید میتوانید درخواست خود را به ایمیل فوق ارسال کنید و نیازی به رزومه شخصی نیست و فقط مشخصات فردی و اطلاعات تماس خود را به همراه عکس خود برای ارسال بفرمایید.

 

 

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها

استخدام طراح وب سایت

برنامه نویس سایت

استخدام طراح وب

استخدام طراح سایت با شرایط عالی