با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. مقالات طراحی سایت
  3. 6 شغل برتر برای افرادی که ذائقه و روحیه هنری دارند

6 شغل برتر برای افرادی که ذائقه و روحیه هنری دارند

1. گرافیست

این شغل برتر هنری مناسب افرادی است که درون گرا و در عین حل مبتکر هستند. در این شغل شما می توانید با طراحی گرافیک های زیبا و تصاویر خلاقانه به شرکتی که در آن فعالیت می کنید کمک شایانی داشته باشید. با حرکت شرکت ها به سمت پلتفرم های آنلاین به گرافیست های خلاق بیش از هر زمان دیگری نیاز است.

 

طراح گرافیک


2. انیماتور

شغل برتر بعدی برای افراد هنرمند انیمیشن سازی است. آیا شما هم به زنده کردن ایده ها از طریق انیمشین شبیه فیلم های دیزنی علاقه مند هستید؟ اگر این گونه است پس باید بدانید که تقاضا برای انیماتورهای کاربلد در صنایع فیلم سازی بازی سازی و بازاریابی بسیار بالا است. شما برای خبره شدن در این شغل باید بر نرم افزارهای مختلفی همچون نرم افزارهای Adobe مایا یا 3D Max مسلط باشید.

 

انیمیشن


3. طراح بازی

آیا شما از عاشقان بازی های ویدئویی و البته دارای روحیات خلاقانه هستید؟ شاید شما آن کسی باشید که قرار است بازی پر سر و صدای ۳بعدی در کشور یا حتی جهان را بسازد. چه کاری بهتر از پول گرفتن به ازای طراحی و بازی کردن در تمام طول روز؟

 

طراح بازی

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

ایده های کسب و کار کوچک برای دوستداران غذا

4. طراح داخلی

آیا شما هم به پارچه و بافت علاقه مند هستید؟ طراح داخلی بودن به شما اجازه می دهد تا با استفاده از خلاقیت خود دکوراسیون خانه دیگران را زیبا کنید. شما در این شغل باید ابتدا با مشتریان خود مشورت کنید و سپس با توجه به نیازهای آن ها و سبک خودتان فضای زندگی مشتریان خود را به یک اثر هنری تبدیل کنید.

 

طراح داخلی

5. بازاریاب

یک بازاریاب در یک محیط خلاقانه فعالیت می کند که وظیفه او استفاده از جنبه های زیبا شناسانه برای فروش یک کسب و کار به مشتریان است. بازاریابی یکی از دیگر شغل هایی است که یک فرد هنرمند می تواند در آن کسب درآمد کند. بازاریابان محتواهای بسیاری برای تبلیغات بروشورها وبسایت ها و همچنین رادیو و تلویزیون می سازند.

 

بازاریاب

 

6. کارشناس رسانه و بازاریابی

شغل برتر بعدی که برای هنرمندان مناسب است کارشناس رسانه است. یک کارشناس رسانه در حقیقت مسئول برندسازی از یک شرکت است که این کار را از طریق پلتفرم های مختلف همچون فیسبوک توییتر اینستاگرام پینترست گوگل پلاس و هر شبکه اجتماعی جدیدی که خلق می شود انجام می دهد. کارشناس رسانه مسئول شناسایی این شبکه های جدید و فعال کردن شرکت در آن ها است.

 

کارشناس بازاریابی

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها

بازاریابی اینترنتی