با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. مقالات طراحی سایت
  3. بازاریاب اینترنتی موفق و ویژگی های آن

بازاریاب اینترنتی موفق و ویژگی های آن

به نظر شما ویژگی های یک بازاریاب اینترنتی موفق چیه؟

واژه بازاریاب اینترنتی یک مقوله گسترده ای هست که نقش های متعددی را در راه اندازی یک کسب و کار در دنیای دیجیتال بازی میکنه. بازاریاب اینترنتی میتونه نقش خودشو در طراحی سایت، تبلیغات اینترنتی، ایجاد و خلق محتوای مفید یا استراتژی بهینه سازی موتورهای جستجو همون سئو ایفا بکنه. خوب مسلما به دلیل ماهیت این شغل، متخصص های این رشته باید مهارت های پیچیده و ویژه ای را متناسب با نیاز هر کسب و کار داشته باشن.

اونا باید روز های زیادی رو صرف طراحی و معماری سایت یک شرکت بکنن، بعد روی سایت کار کنن و شروع به توسعه شبکه های اجتماعی اون شرکت بکنن. طراحی و معماری یک سایت برای آغاز یک کسب و کار موفق نیاز به یک استراتژی، Organize یا همون سازمان دهی کردن و تمایل افراد مجموعه به کار تیمی و موثر داره. به طور معمول بازاریابان اینترنتی با انواع حرفه ها از جمله سرپرست تولید محتوا، سرپرست توسعه محصول، متصدیان بازاریابی محیطی کار میکننن.

همچنین اونا مهارت های متنوعی را با گذروندن سالها تجربه در طراحی و معماری صفحات وب و درگیری در شیوه های سئوی سایت به دست آوردن. بنابراین بازاریابان اینترنتی برای اینکه سایت یا محصولی رو معرفی کنن از شیوه های مختلفی استفاده میکنن. مثلا نمایش تبلیغات در سایت های پر بازدید و مخاطب، تولید و نگارش محتوای سایت، لینک سازی های اصولی و یا روش های دیگری مثل ایمیل های تبلیغاتی و.... استفاده میکنن.

بازاریابی اینترنتی


بازاریابی اینترنتی اولش به نظر میرسه روش خیلی آسانی برای پول در آوردن باشه، اما اکثر افرادی که تازه کار هستن و یا دارن از این شیوه برای فروش کالای خودشون استفاده میکنن به زودی متوجه میشن که به همین راحتی ها هم که فکرشو میکردن نیست. بازاریابی اینترنتی نیاز به تعهد و تلاش و کار مداوم و سخت داره.

 


حالا از شما سوال میکنیم، شما دلتون میخواد یک بازاریاب اینترنتی موفق بشین؟
خوب مسلما کیه که دلش نخواد!!
بازاریابی اینترنتی از یک طرف مستلزم ترغیب کردن مشتریان برای کالایی که شما تلاش میکنین به صورت آنلاین بفروشین و از طرف دیگه مستلزم شناسایی مشتریان مناسب برای کالاهایی که دارید میشه. یعنی این کالا یا خدماتی که شما دارین مناسب چه افرادی است، مناسب چه قشری است یا مناسب چه رنج سنی است و...
علاوه بر چالش بودن داستان ، یک تلاش خیلی جذابم هست که نیاز به تمرین و پشتکار فراوان داره و قطعا کار هر کسی نیست
حالا برای اینکه در مورد بازاریابی اینترنتی یکم با انگیزه بیشتری مطلبو بتونیم ادامه بدیم در ادامه چندین راهکارنوین ساده را در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک بازاریاب اینترنتی موفق باهم بررسی میکنیم.

 

بازاریابی

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

روشهای بازاریابی چگونه شما را به مشتری نزدیک میکند؟

1- برای تبدیل شدن به یک بازاریاب اینترنتی موفق حتما برنامه ریزی کنین
اولین رازش اینه که برنامه ای اصولی و منطقی تهیه بکنید. بدون جهت یا هدف کار نکنید، در غیر اینصورت نتیجه عملکرد شما کاملا شانسی میشه و شانس هم در دنیا رقابت جایی نداره.
برنامه شما نیاز نیست که بیش از حد فانتزی باشه و باید شامل تمام جزئیات دقیق از آنچه که قصد دارین به اون برسید و چگونگی دستیابی به اون ها باشه. گاهی ممکنه نیاز داشته باشین از افراد دیگه در طرح خود به صورت یک گروه متفکر استفاده کنین.

اگر شما دارای مهارت های خوبی در روابط عمومی و ارتباط با مشتری هستین اما در دانش تکنولوژی ضعیف، یک شریکی یا یک شرکتی را که درک بهتری در بخش های دیگه داره حتما انتخاب کنین. این برنامه ریزی به شما کمک میکنه چطور کارا رو انجام بدین.
مثلا مدیریت تمام شبکه های اجتماعی تون، مدیریت سایتتون ، بروز نگه داشتن محتوا و محصولات سایت ، درج بنر های تبلیغاتی در سایت های پر مخاطب ، پاسخگویی به کاربران شبکه های اجتماعی تون و... همگی نیاز به برنامه ریزی درست دارن و باید هر روز به این فعالیت ها رسیدگی بشه.


2- کار خودتونو درست انجام بدید
خیلی از افراد به دام این باور میافتن که میتونن درآمد عالی و بدون کار سخت به دست بیارن. در واقع شما نیاز به تلاش های فراوان برای به دست اوردن نتایج مورد نظر خودتون دارین. شما نمیتونین به راحتی در مورد فروش محصولات خودتون به صورت آنلاین بدون در نظر گرفتن کار حساب شده اقدام کنین.

3- یک شرکت موفق در زمینه بازاریابی اینترنتی پیدا کنین
یک شرکت خوب که در زمینه بازاریابی اینترنتی تبحر داره کاملا درک درستی از رفتار مشتریان و اینکه اونا چه کارهایی انجام دادن و چه نیازهایی دارند را میدونه و خیلی خوب میتونن راهکارنوین زیادی در مورد چگونگی موفقیت در بازاریابی به شما ارائه بکنن.


4- کاملا مصر و پیگیر باشین
با هر تعهدی که دارین، بدونین که کلید موفقیت در بازاریابی آنلاین پشتکاره. رسیدن به موفقیت ممکنه زمان زیادی ببره. بنابراین برای گرفتن نتیجه مطلوب باید انتظار کشید.


5- تمرکز خودتونو حفظ کنین
تمرکز خودتونو روی یک پروژه بزارین و این تمرکز را روی بخش های اصلی کسب و کار خودتون قرار بدین چون کار کردن روی پروژه های مختلف مانع پیشرفت شما میشه اما اگر تواناییشو دارین حتما تقسیم کار کنین چون دستیابی به موفقیت را سریع تر میکنه.

 

5 موردو باهم بررسی کردیم که از ویژگی های یک بازاریاب اینترنتی موفق هست، پس اگر میخوایین توی این حوزه فعالیت بکنین یا از این شیوه برای رونق کسب و کار خودتون و افزایش فروش استفاده کنین، سعی کنین این مواردو حتما رعایت کنین.
اگرم جایی نیاز به مشاوره داشتین میتونین با ما، راهکارنوین تماس بگیرین و همچنین خوشحال میشیم نظرات شمارو در بخش کامنت بخونیم و اگر این مطلب برای شما مفید بود اونو به اشتراک بزارین تا دیگران هم استفاده کنند.

 

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نمایش فیلم

کیفیت فیلم وابسته به سرعت اینترنت شما کاربر عزیز است

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها