با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. مقالات طراحی سایت
  3. بازاریابی اینترنتی و افزایش بازدید سایت

بازاریابی اینترنتی و افزایش بازدید سایت

افزایش ترافیک سایت با بازاریابی اینترنتی
برای اینکه بتونید ترافیک خوب و هدفمندی داشته باشین باید از منابع مختلف بازاریابی اینترنتی استفاده کنین، بازاریابی آنلاین به شما کمک میکنه تا با راهکارهایی کاربردی ، افزایش ترافیک وب سایت خودتونو محقق بکنید.

 

بازاریابی اینترنتی از طریق همکاری با دیگر سایت ها و افراد
منظور از بازاریابی اینترنتی یعنی اینکه به کمک همکاری با سایر وبسایت ها و افراد مختلف بتونین ترافیک لازم رو ایجاد کنین. مثلا اونا در ازای تبلیغ و معرفی محتوای شما از مزایایی برخوردار میشوند. مزایایی که برای خرید محصول یا معرفی متقابل و… از سوی شما میتونه تعیین بشه. برای موفقیت حتما نیاز به همکاری با سایت های بزرگ و.. و لازم نیس که راهی ارتباطی با اونها برای بالا بردن ترافیک سایت خودتون پیدا کنین. شما میتونید برنامه همکاری با سایر افراد و وبسایت ها رو خودتون گسترش بدید و نتایج مثبت اونو عملا ببینید.


دریافت ایمیل و مشخصات کاربر های سایتتون
شما میتونید با وبسایت های دیگه همکار کنین و زمانی که کاربران سایت های دیگه اقدام به ارسال اطلاعاتی نظیر ایمیل و… میکنند شما نیز به عنوان گزینه ای مرتبط به اونا معرفی بشید. در واقع پل ارتباطی میان شما و مخاطبانی که بنا به موضوع وبسایت تبلیغ کننده شما ، با شما مرتبط و هماهنگ هستن ، ایجاد میشه. این روش هم یکی از شیوه های خوب بازاریابی اینترنتیه که به گسترش ارتباطات و افزایش ترافیک وبسایت شما کمک خیلی می کنه ی جورایی شبیه به همون رپورتاژ آگهی هست.

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی از طریق ایمیل
در سال های قدیم متوسط بازگشت سرمایه برای کمپین های بازاریابی ایمیلی تقریبا 40 تا 50 درصد بود. همین موضوع نشان میده که هنوز فرصت های زیاد استفاده نشده ای در این حوزه وجود. مثلا یکی از نکاتی که میتونه موجب رونق این نوع از بازاریابی اینترنتی بشه شخصی سازی کردن ایمیل ها برای مشتریان است. هدف از انجام بازاریابی ایمیلی تبدیل مشتریان بالقوه به مخاطبان وفاداری است که برای همراهی با شما به وبسایتتون مراجعه میکنن و باعث افزایش ترافیک سایت میشن.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

تجارت آنلاین و 7 گام موثر که برای شروع باید بدانید

تبلیغات آنلاین یا تبلیغاتی کلیکی گوگل یکی از مهمترین عوامل
در این روش از بازاریابی اینترنتی حساب گوگل ادورد شما به میزان یک مبلغ مشخصی شارژ میشه و به ازای هر کلیکی که بروی تبلیغات شما در گوگل میشه، مبلغی از اون شارژ اولیه کسر میشه. در این روش شما برای افزایش ترافیک وبسایت خودتون مخاطب و بازدید کننده مفید و هدفمند خریداری میکنین و ترافیک رو به شکل ارگانیک با سرعتی بیشتر به دست میارین.
در این روش وقتی کاربران اقدام به جستجوی عبارت کلیدی خاصی میکنن که با کلمه کلیدی موجود در کمپین تبلیغاتی گوگل ادوورد شما برابر هست ، گوگل شمارو برای اون کاربر در صفحه اول نتایج سرچ نشون میده.
به همین راحتی شما تبلیغ خودتونو به یک کاربر بصورت هدفمند نشون دادین که وارد سایت شما میشه و در نهایت خرید رو انجام میده.


حالا برای بهبود این نوع از بازاریابی اینترنتی به این موارد که در ادامه میگیم توجه کنید :

  • سعی کنین در تولید کلمات کلیدی مرتبط با زمینه کاریتون و همچنین در تولید محتوای سایتتون دقت داشته باشین و با وسواس روی این موارد کار کنین تا بهترین نتیجه را بگیرید.
  • سعی کنین در صورتی که صفحان فرود لندینگ برای مخاطبان خود طراحی میکنین میزان مرتبط بودن ، جذابیت و قانع کننده بودن اونو برای مخاطب سایت افزایش بدید.


بازاریابی اینترنتی

استفاده از ابزارهای جانبی بازاریابی
برای اینکه ترافیک خوبی رو بتونید برای سایتتون ایجاد کنین، میتونین از سایر روش های بازاریابی اینترنتی مثل تولید محتوا در قالب کتابچه های آنلاین، برگزاری دوره های آنلاین، ارائه نتایج مطالعات موردی و… هم استفاده کنین.
میتونین با تولید کتابچه های الکترونیکی یا انتشار دستورالعمل های آموزشی مختلف در زمینه کاریتون به استفاده بهتر مخاطب از محصول و خدماتتون کمک کنین. تولید محتوایی مناسب به طوری که مخاطب بالقوه را جذب کنه و اونو به مخاطبی بالفعل و وفادار تبدیل کنه خیلی خیلی مهمه.


این ها چند مورد از 10ها راهکارنوین هست که توی این مقاله و ویدئو با هم سعی کردیم بررسی کنیم که ببنیم از چه راه هایی میتونیم ترافیک سایت خودمونو افزایش بدیم.
اگر زمانی نیاز به مشاوره داشتین میتونین روی شرکت راهکارنوین حساب کنین و اگر سوالی یا نقد و نظری بود میتونین در پایین مقاله کامنت کنین تا در اسرع وقت پاسخ شمارو بدیم.

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نمایش فیلم

کیفیت فیلم وابسته به سرعت اینترنت شما کاربر عزیز است

نظرات و سوالات شما

2018-10-24
امیرعلی انتظامی
نام :

توضیحات بسیار کامل مفید و کاربردی بود
سپاس از شما

پیام :

باسلام؛

خیلی ممنون از حسن نظر شماheart

پاسخ مدیر :

این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها