با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. مقالات طراحی سایت
  3. آیا میتوان یک فریلنسر با درآمد بالا بود؟

آیا میتوان یک فریلنسر با درآمد بالا بود؟

برای مردم، نام فریلنسر در حوزه کسب و کار کمی سخت و ناملموس است؛ چرا که فکر می کنند این دسته از افراد در زمان های خاصی مشغول به کار هستند. همچنین مردم این تصور را دارند که فریلنسرها هیچ گاه به طور دائم روی یک پروژه کار نمی کنند و همیشه در حال تغییر پروژه هستند. خیلی از افراد با کار در خارج از منزل می توانند درآمد بالایی داشته باشند؛ اما فریلنسرها هم این شانس را دارند که با ماندن در خانه و کنار خانواده، درآمدی شبیه به این دسته از افراد داشته باشند. طبق گزارشات و آمارهای رسمی از وب سایت های معتبر، می توان دریافت که برخی از فریلنسرها حتی درآمد ۶ هزار دلاری هم داشته اند.
با نوشتن مثل تجارت برخورد کنید

برخی از فریلنسرها دوست دارند علاوه بر این که یک درآمد ثابت و ماهیانه داشته باشند، کمی هوشمندانه تر هم عمل کنند. فریلنسرهایی که در حوزه تولید محتوا فعالیت دارند، ممکن است کار خود را به عنوان یک سرگرمی ببینند. البته باید این نکته را هر فریلنسری بداند که فریلنسینگ یک نوع کسب و کار است و برای درست انجام دادن کار، باید از آن لذت برد. برای لذت بردن از کار خود گام هایی که در ادامه می اید را انجام دهید:

مشاغل آزاد


گام اول

اولین گامی که هر فریلنسر موفق باید انجام دهد، تغییر نگرش و دیدگاهش نسبت به کسب و کار است. برخی از فریلنسرها از مردم فراری هستند و جواب دادن به سؤالات آن ها از قبیل «چقدر درآمد دارید؟»، «برای چه کسی کار می کنید؟»، «نام وبلاگ شما چیست؟» و «وبلاگ شما در چه زمینه ای فعالیت دارد؟» برایشان بسیار سخت است. با تغییر نگرش نسبت به کسب و کار، فریلنسرها می توانند خیلی راحت به این سؤالات پاسخ دهند.


گام دوم

گام دومی که هر فریلنسر موفق ملزم به انجام آن است این است که باید اطلاعات شخصی و کارهای روزمره خود را در یک فضایی ذخیره و نگهداری کند. این کار به فریلنسر کمک می کند تا با دید بازتر و افق روشن تری آینده خود را تجزیه و تحلیل کند. اگر فریلنسرها اطلاعات درآمدی و اقتصادی خود را در یک اکسل ذخیره کنند، پس از مدتی به این نتیجه می رسند که، چه کارهایی می تواند درآمد بیشتری را برای آن ها داشته باشد.

گام سوم

گام سوم، نشان دادن مهارت ها و نمونه کارها به عنوان یک فریلنسر موفق است. بهترین راه برای نشان دادن و مطرح کردن خود، ایجاد یک وب سایت است. شما می توانید از مقاله «۵ راهکار ساده برای این که فریلنسرها مهارت های خود را تبلیغ کنند»، در این زمینه استفاده کنید.

 

رزومه فریلنسر موفق

خیلی از فریلنسرها این کار را بیهوده می دانند و فکر می کنند که اگر در این زمینه خرج کنند، بازدهی زیادی ندارد. اما باید این نکته را درنظر بگیرند که همین وب سایت می توانند مسیر موفقیت آن ها باشد. خیلی از صاحبان کسب و کار برای پیدا کردن یک فریلنسر موفق به نمونه کارهای آن ها بیشتر توجه دارند. پس این هزینه را می توان یک نوع سرمایه گذاری در نظر گرفت. اگر شما یک فریلنسر هستید و متقاعد شده اید که یک وب سایت راه اندازی کنید، برای انتخاب فضای وب سایت خود میتوانید از این بخش فضای وب دلخواه خود را انتخاب کنید.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

بازاریابی اینترنتی و افزایش بازدید سایت

مشتریان ثابت خود را افزایش دهید

سخت ترین قسمت کار یک فریلنسر، پیدا کردن پروژه کاری است. برای یک نویسنده، پیدا کردن پروژه کاری یعنی انتخاب کردن انتشارات گوناگون و فروختن ایده های داستانی خود به آن ها است. انتخاب های خوب نیاز به صرف وقت دارد. برخی مواقع شرایط ممکن است به قدری بد باشد که نویسندگان به درآمد خیلی کم هم قانع می شوند.

 

اگر شما یک فریلنسر در حوزه تولید محتوا هستید، می توانید به راحتی با یک وبلاگ به عنوان یک مشتری ثابت قرارداد ببندید. هرچند که خودتان هم می توانید یک وبلاگ ایجاد کنید و از آن کسب درآمد کنید. برای این کار مقاله چگونه یک وبلاگ راه اندازی کنید و درآمد آنلاین داشته باشید را مطالعه کنید. مشتری ثابت این روحیه را به فریلنسر می دهد که یک امنیت شغلی داشته باشد.

پس از مدتی ممکن است آنقدر شما پیشرفت داشته باشید که به بستن قرارداد با وبلاگ های بیشتری فکر کنید. پیدا کردن یک وبلاگ جدید می تواند برای شما راحت باشد چرا که شما الان پس از انجام موارد ذکر شده یک فرد شناخته شده و صاحب نمونه کارهای عالی هستید. شما می توانید از ۱۰ وب سایت کاریابی که شما را به شغل رویایی تان نزدیک می کند استفاده کنید.

 


به عنوان یک فریلنسر موفق ارزش و اهداف خود را بدانید

در شروع هر کسب و کاری، باید این نکته را بدانید که هر کارفرمایی به دنبال یک فریلنسر موفق و حرفه ای است که حقوق کمتری را دریافت کند. به همین دلیل خیلی مهم است که شما ارزش و اهداف خودتان را بشناسید.همچنین توصیه ما به شما این است که قبل از عقد قرارداد با کارفرما، حتما مطلب آنچه فریلنسرها باید هنگام مذاکره درباره هزینه پروژه بدانند را به دقت بخوانید.

 

اهداف و دید شما می توانید نقش زیادی در درآمد شما داشته باشد. اگر تنها هدف شما پرداخت اجاره منزلتان باشد، ممکن است یک کار بسیار ساده هم جوابگوی این هدف باشد. ولی اگر علاوه بر این هدف، اهداف دیگری مثل خرید ماشین، پس انداز برای فرزندان و سفرهای خارج از کشور را در نظر بگیرید، شما مجبور به کار بیشتر می شوید این یعنی شما باید تلاش بیشتری کنید تا بتوانید بیشتر در معرض دید قرار بگیرید.

 

فریلنسر موفق


با توانایی های خود بازی کنید

برخی فریلنسرها در هفته زمان زیادی را برای پرداختن به یک پروژه دارند. آن ها می توانند به راحتی برنامه ریزی کنند که چگونه روی پروژه ها کار کنند که هم سرعت و هم دقت بیشتری داشته باشند. اما پس از مدتی به این نتیجه می رسند که می توانند با کمتر کردن زمان کار، به همان مقدار درآمد برسند.

فریلنسر شدن به این معنی نیست که شما یک نقشه دارید و می توانید یک شبه راه صد ساله را بروید یا کسب درآمد بسیار بالای داشته باشید، بلکه این کار نیاز به تلاش و آزمون و خطای زیاد دارد. البته برای رسیدن به امنیت شغلی، درآمد و شخصیت کاری بالا، ارزش این همه تلاش را دارد.

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها

طراحی سایت فریلنسر

افزایش درآمد با فریلنسری