با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. اخبار طراحی سایت
  3. وب مستر تولز گوگل نسخه جدید

وب مستر تولز گوگل نسخه جدید

یکی از مهمترین ابزارهایی که گوگل در اختیار ادمین وب سایت ها قرار داده است تا بتوانند آمار سایت خود را مدیریت کنند وبمستر تولز یا سرچ کنسول شناخته میشود. این کنسول امکان دسترسی به اطلاعات هر وب سایت و داده های آن در زمینه سرچ گوگل را فراهم میکند تا ادمین ها بتوانند سئو سایت خود را نیز کنترل کنند.تقریبا اطلاعاتی نظیر خطاها، ورودی ها و هشدارهایی که به هر وب سایت داده می شود. اخیرا شاهد این بوده ایم که گوگل نسخه جدید وبمستر تولز خود را با نام Google Search Console beta رونمایی کرده است.

 

وب مسترتولز گوگل

 

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

10 نکته برای جذب همیشگی کاربر در اولین بازدید

  • میزان تغییرات چقدر بوده است؟ تغییرات بیشتر ظاهری است یا افزودن امکانات بیشتر
  • دلیل این تغییرات چیست؟ راحتی کار با پنل و فراهم شدن امکان استفاده آن در موبایل
  • آیا در نسخه جدید وبمستر تولز گوگل تغییرات پایه ای انجام شده و خدمات جدیدی عرضه شده است؟ در برخی از بخش ها خیر متاسفانه

 

گوگل در نسخه جدید خود و در اولین چیزی که به چشم هر کاربری می آید، رابط کاربری کنسول خود را تا حد زیادی بهبود بخشیده است. این تغییرات به نحوی بوده است که کاربران احساس راحتی بیشتری داشته باشند و همه چیز براحتی در دسترس آنها قرار گیرد. بعضی از ابزارهای اساسی مورد نیاز جهت سئو در کنار دست شما خواهند بود. البته در کنار این ظاهر زیبا و راحت، ما شاهد بهبود سرعت بارگزاری صفحات نیز هستیم.

یکی از آپشن هایی که جدید به آن اضافه شدن امکان اعتبارسنجی لحظه ای لینک های داخل سایت است، که به توسط آن میتوانید لینک هایی که دارای خطا از نظر گوگل هستند را شناسایی و همان لحظه ایراد آن را برطرف کنید و به گوگل بگویید تا لینک مورد نظر را مجدد اعتبارسنجی کند.

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما

2019-08-27
پی اس دی پرینت
نام :

کاش دقیق تر همین قسمت های مختلف گوگل وب مستر رو آموزش و توضیح می دادین
نسخه جدیدش
متشکرم

پیام :

سلام

بروی چشم در مقاله های آتی تلاش میکنیم مطلبی هم به عنوان آموزش سرچ کنسول گوگل قرار بدیم.

پاسخ مدیر :

این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها