با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. مقالات طراحی سایت
  3. 10 نکته برای جذب همیشگی کاربر در اولین بازدید

10 نکته برای جذب همیشگی کاربر در اولین بازدید

میخواییم 10 نکته را با هم بررسی کنیم که برای جذب همیشگی کاربر در اولین بازدید و ورودش به سایت خیلی خیلی موثر هستند.

اولین ورود یک کاربر به سایت شما ، مهمترین ورودش هست، چون وب سایت شما هم میتونه در بازدید اول کاربر را برای همیشه جذب خودش بکنه و هم میتونه کاربر را کلا فراری بده. توی این مقاله میخواییم چند نکته را جهت جذب همیشگی کاربر در اولین بازدید بازگو بکنیم که ببینیم چه عواملی تو این داستان تاثیر گذاره که باید حتما رعایت بکنیم.

1- تاثیر عنوان صفحات در طراحی سایت
سعی کنید از حداکثر توان خودتون در نوشتن تیتر های خوب استفاده کنید. در قدم اول این تیترها یا عناوین مطالب و صفحات شما هستن که میتوانند کاربر را برای خواندن مطالب شما تشویق کنند. جدا از این که زمان طولانی برای نوشتن مطالب خود میگذارید، سعی کنید چند دقیقه هم برای نوشتن و انتخاب تیتر صحیح و جذاب و مناسب وقت صرف کنید.

2- طراحی سایت اختصاصی و عدم استفاده از قالب های آماده
اینکه طراحی سایت شما کاملا به صورت اختصاصی باشه میتواند حیاتی ترین عمل ممکن برای جذب کاربر باشد. کاربران از ظاهر های تکراری خسته شده اند، دوست دارند طرح های جدید ببینند. سعی کنید برای طراحی قالب، بودجه ی مناسبی را کنار بگذارید تا بتوانید طراحی کاربرد پذیر و بهتری داشته باشید.

3- طراحی سایت با سرعت لود مناسب
بارگذاری سریع سایت شما میتواند کاربر را خوشحال کند. اکثر کاربران بیشتر از چند ثانیه نمیتونن صبر کنن تا یک صفحه نمایش داده شود. پس در طراحی سایت خودتون نهایت دقت رو داشته باشین که سایتی برنامه نویسی و طراحی بکنید که دارای سرعت لود خوبی باشه.

4- طراحی سایت رسپانسیو
در طراحی وب سایت خودتون این موردو حتما لحاظ کنین تا کاربران شما بتوانند با استفاده از تمامی پلتفرم ها مثل موبایل ، تبلت ، لپ تاپ و.. از سایت و خدمات سایت شما به راحتی استفاده کنن بدون اینکه سایت در مرحله ای دچار اختلال عملکرد بشه.

5- بخش های درباره ما و معرفی خدمات
حتما توی سایتتون بخش درباره ما داشته باشین که کاربران شما بتوانند با شما و سوابق شما و خدماتی که ارائه میدین آشنا بشن و یک رویکرد کلی بتوانند نسبت به فعالیت و زمینه کاری شما پیدا کنند.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

فروش مستقیم از طریق تبلیغات

6- ترتیب و اولویت بندی منوها و sidebar ها در سایت
سعی کنید آخرین مطالب درج شده در سایت و همچنین مطالب پربازدید را در بخشی از صفحات سایت خود نمایش دهید . آخرین مطالب که کاربران را به خواندن اخرین مطالب درج شده توسط شما جلب میکنه و پربازدیدترین مطالب هم ، میتواند شوق کاربر را برای خواندن و دیدن دیگر مطالب سایت شما ترغیب بکنه.

7- تاثیر خبرنامه در طراحی سایت
یک فرم خیلی ساده هست اما با کارایی بسیار، به راحتی میتوانید جهت دریافت ایمیل یا شماره موبایل کاربران سایت خودتون اقدام کنین، کاربرانی که به اختیار خودشون این اطلاعاتو در اختیار شما میزارن قطعا مشتریان بالقوه هستند و شدیدا با مطالب شما درگیر شده اند.

جذب مخاطب

 

8- وجود دکمه های اشتراک گذاری در طراحی سایت
فراموش نکنید که مطالب خوب همیشه توسط کاربران به اشتراک گذاشته میشوند ، پس با گذاشتن دکمه های اشتراک گذاری ، این حق را به کاربران خودتون بدهید تا مطالب شما را به راحتی به اشتراک بگذارند.

9- ویرایش و صفحه بندی خوب
مطالبی که درج میکنین هر چقدر که با دقت نوشته شده باشند ، باز هم نیاز به ویرایش و بازبینی پایانی دارند. گاهی اوقات غلط های املایی میتونن کاربران را از وبلاگ شما فراری بدهند. مطالب خود را پاراگراف بندی کنید تا کاربران کمتر احساس خستگی کنند ، همچنین، از عکس های مرتبط استفاده کنید و سعی کنین محتوای خوب و جذابی تولید کنین.

10- پیام ها یا بنرهای تبلیغات زیاد
فکر نمیکنم نیازی به توضیح داشته باشد ! اینو بدونین که تبلیغات زیاد باعث فراری شدن کاربر میشود.


مواردی که برای جذب کاربر در اولین بازدیدش از سایت به ما کمک میکنه خیلی خیلی زیاده و هر کدوم استانداردها و توضیحات خاص خودشونو دارن که ما توی این مقاله سعی کردیم 10 تا از اونهارو باهم بررسی کنیم.

اگر زمانی نیاز به مشاوره داشتین میتونین روی شرکت راهکارنوین حساب کنین و اگر سوالی یا نقد و نظری بود میتونین در پایین مقاله کامنت کنین خوشحال میشیم پاسخ شمارو بدیم.

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نمایش فیلم

کیفیت فیلم وابسته به سرعت اینترنت شما کاربر عزیز است

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها