با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. اخبار طراحی سایت
  3. تغییرات جدید گوگل

درهفته گذشته خبری توسط گوگل منتشر شد که شاید بتوان گفت یکی از بهترین خبرهای این چند وقت گوگل است. پس از اخرین خبرگوگل در مورد ثبت نکردن امار کاربران که بسیاری را نا امید کرد این بار گوگل حرکتی بسیار جالب انجام داده برای رفاه حال کاربران.

Freshness که به معنای تازه کردن و به روز کردن به بهترین شکل است. گوگل در آپدیت جدید خود الگوریتمی قرار داده که بیشتر از ۳۵ درصد کلمات و سایت ها را تحت تاثیر قرار میدهد طی این آپدیت به طور مثل شما مایل به دریافت اطلاعات در مورد انتخابات ریاست جمهوری یک کشور هستید. نکته اینجاست که در گذشته به طور مثال اگر جستجو میکردید انتخابات کشور امریکا آماری در مورد تمامی انتخابات ها ارائه میشد و ممکن بود که این نتایج حتی به اولین انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا برگردد که این برای دریافت آخرین اخبار توسط گوگل نقطه ضعف حساب میشود اما در آپدیت جدید اگر شما در گوگل جستجو کنید انتخابات ریاست جمهوری امریکا آخرین اخبار و پست ها ابتدا قرار میگیرد به این صورت که ممکن است شما نتیجه ای مشاهده کنید مربوط به ۵ دقیقه قبل باشد.

 

این آپدیت دارای ۲ نکته بسیار مهم میباشد :

1. در این آپدیت ارزش سئو بسیار بیشتر شده زیرا بسیار مهم میباشد که اخبار شما سریع ایندکس شده و زمان طولانی برای ایندکس شدن مطالب هدر نشود.

2. بروز بودن سایت همیشه مهم میباشد اگر سایت شما آخرین اخبار را در مورد یک موضوع نداشته باشد دیگر نمیتوانید در مورد موضوع خاص انتطار اول بودن در گوگل را داشته باشید.

 

رتبه بندی سایت ها

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

برترین سوال انگلیسی ها از گوگل پس از همه پرسی

بروزرسانی کیفیت رتبه بندی گوگل

طبق معمول گوگل تایید نکرده است که بروزرسانی رتبه بندی را انجام داده است. اما شواهد حاکی از بروز رسانی الگوریتم های گوگل است.

ابزار ردیابی رتبه بندی جستجو، مانند Mozcast، SERP Metrics، Alogoroo و Accuranker نیز بروز شده اند. در واقع Mozcast درجه بالاتری را نسبت به قبل نشان می دهد.



گوگل رتبه بندی سایت ها را تغییر می دهد

آنچه به نظر می رسد، این بروزرسانی، یک بروزرسانی پنگوئن نیست و ما منتظر هستیم گوگل خبرهایی در این باره اعلام کند.

 

رتبه بندی سایت

 

 

توجه داشته باشید که مهم ترین نکته در آپدیت های جدید گوگل بهروز بودن سایت و محتوای استاندارد، برنامه نویسی استاندارد منطبق بر استانداردهای وب و گوگل و موارد دیگر...، گوگل هر روز بر اهمیت محتوا می افزاید و اگر ارزش این فاکتور را در نظر نگیرید ضرر خواهید کرد.

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها