با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. اخبار طراحی سایت
  3. برترین سوال انگلیسی ها از گوگل پس از همه پرسی

برترین سوال انگلیسی ها از گوگل پس از همه پرسی : اتحادیه اروپا چیست؟

 

جهان با اعلام نتایج رفراندوم بزرگ تاریخ بریتانیا برای خروج از اتحادیه اروپا درهم پیچیده است و اگرچه موافقان این طرح پیروزی خود را به رخ مخالفان می کشانند، اما ظاهرا بریتانیایی ها هنوز به درستی نمی دانند برای خروج از چه و کجا رای داده اند.

انگلیس و اتحادیه اروپا

براساس گزارش واشنگتن پست، به نظر می آید بریتانیایی هایی که رای به خروج ازاتحادیه اروپا داده اند، با سیلی سقوط ارزش سهام و کاهش تاریخی ارزش پوند از خواب غفلت بیدار شده اند، تحلیل گران می گویند بحران های اقتصادی بریتانیا با خروج از اتحادیه اروپا پیش از آنها رو به بهبود بگذارد، وخیم تر خواهد شد. با این همه عواقب این رویداد در سرتاسر جهان احساس خواهد شد و اکنون تعدادی از بریتانیایی ها نسبت به رای که در صندوق انداخته اند ابراز ندامت می کنند. گیج شدن رای دهندگان بریتانیایی با ضربه بی امان سقوط ارزش سهام و پوند در این کشور به حدی بود که براساس گزارش گوگل میزان جستجوها درباره نتیجه رای گیری و همچنین پرسش های ابتدایی درباره عواقب خروج از اتحادیه اروپا در بریتانیا افزایشی چشم گیر داشته است.

برترین سوالات بریتانیایی ها از گوگل

 

 

 

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

شناسایی باگ در ووردپرس، جوملا و دروپال

مردم انگلیس بعد از رای به جدایی از جمع کشورهای عضو اتحادیه اروپا تازه به این فکر افتادند که با جستجو در گوگل متوجه شوند که این اتحادیه چیست.

 

به گفته گوگل تنها هشت ساعت پس از پایان رای گیری میزان جستجوی عبارت (اگر اتحادیه اروپا را ترک کنیم چه خواهد شد؟) بیش از سه برابر افزایش داشته است. دیگر عبارت های برتر جستجو شده در گوگل از این قرارند: برای رفراندوم اتحادیه اروپا چگونه رای دهم؟ برکسیت چیست؟ چه کسانی می توانند در رفراندوم بریتانیا رای دهند؟ رفراندوم چه زمانی آغاز می شود؟ کجا می توانم رای دهم؟ پرسش های جستجو شده درباره اتحادیه اروپا نیز از این قرارند: چرا باید در اتحادیه اروپا بمانیم؟ چرا باید اتحادیه اروپا را ترک کنیم؟ اگر ترک کنیم چه می شود؟ چه کسی رفراندوم را برد؟ چه کشورهایی عضو اتحادیه اروپا هستند؟ باوجود تمامی تلاش هایی که کمپین های مختلف برای خروج از اتحادیه اروپا انجام دادند، اکنون بریتانیایی ها نه تنها از سرنوشت خود پس از خروج از اتحادیه نامطمئن هستند، بلکه به نظر می آید بسیاری از آنها حتی نمی دانند اتحادیه اروپا چیست؟ پرسشی که به گزارش شرکت گوگل به دومین جستجوی برتر بریتانیا در گوگل پس از پایان همه پرسی تبدیل شده است.

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها