با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. اخبار طراحی سایت
  3. نسخه 4 فروشگاه ساز راهکارنوین

فروشگاه ساز راهکارنوین نسخه شماره 4

باسلام خدمت شما کاربران عزیز

نسخه شماره 4 فروشگاه ساز راهکارنوین همانطور که وعده داده شده بود، منتشر و در اختیار شما عزیزان است، پیش تر و همانطور که در خبرهای سایت به عرض رسید قرار بود نسخه 3.1 ارائه شود، اما از آنجایی که شما عزیزان و مشترکین گرانقدری که از این سرویس استفاده میکنند، تمایل و اشتیاق زیادی نسبت به بروز رسانی این سرویس داشتید، تصمیم برآن شد تا سرویس بجای نسخه 3.1 بصورت تکامل یافته تر و قوی تر به عنوان نسخه شماره 4 منتشر شود.

در این نسخه تغییرات بسیار زیادی اعمال شده، عزیزانی که از نسخه 3 استفاده کرده و میکنند در صورت مقایسه کاملا تفاوت و قدرت نسخه شماره 4 را نسبت به نسخه 3 احساس میکنند.

امکانات و آپشن های سایت در بیشتر بخشهای بطور کلی تغییر کرده و از آنجایی که جزئیات زیاد است مقایسه دو نسخه را به خود شما محول میکنیم تا به خوبی بررسی فرمایید.

 

مشاهده نسخه شماره 4 : shop.rahkarenovin.com

مشاهده نسخه شماره 3 : shop3.rahkarenovin.com

 

 

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

فروش مستقیم از طریق تبلیغات

برای مثال چند نمونه از تغییراتی که اعمال شده :

  • در بخش فروشگاه امکان ایجاد منوی آبشاری فراهم گردید.
  • امکان مدیریت لوگوی سایت در بالای صفحه فراهم گردید.
  • امکان مدیریت منوی های بالای سایت که اگر مایل بودید بتوانید بعنوان مثال گزینه درباره ما را در منو نمایش ندهید.
  • در بخش فروشگاه امکان آپلود 4 تصویر برای محصول فراهم گردید.
  • در نسخه 3 شما تنها یک تصویر میتوانستید برای محصول آپلود کنید و میبایستی تصویر را با فتوشاپ یکی کوچک و دیگری را بزرگ ایجاد کرده و سپس برای محصول درج میکردید.
  • در نسخه شماره 4 شما 4 تصویر با هر فرمتی را میتوانید انتخاب کنید و سیستم به طور خودکار تصاویر شما رابه اندازه های استاندارد تبدیل کرده و برای محصول ثبت میکند.
  • در بخش فروشگاه و بخش تنظیمات آن گزینه هایی افزوده شده تا شما مدیریت کاملتری بروی سیستم فروشگاهی خود داشته باشید.
  • بهینه شدن برخی از اسکریپتها و خط کدهای سمت سرور( Server Side ) و سمت کاربر( Client Side )، تااستفاده از منابع مصرفی CPU و RAM چه در سرور و چه بروی مرورگر و کامپیوتر کاربر حداقل مصرف و نیاز را بخود اختصاص دهد.
  • و.....

همچنین سرعت بارگزاری سایت بالا رفته و صفحات بسته به نوع محتوایی که دارند با سرعت بیشتری برای بازدیدکنندگان اجرا خواهد شد و همچنین سیستم امنیتی سایت نیز کاملا بروز آوری شده تا همچون گذشته محافظ وبسایت شما باشد.

با توجه به امکانات و آپشن های مدیریتی فراوانی که به سیستم افزوده شده قیمت نسخه شماره 4 : 150 هزار تومان تعیین گردیده است.

 

باتشکر از همراهی شما عزیزان

 

همواره بخاطر داشته باشید برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان میتوانید باما تماس بگیرید :

 

77630608 - 77501340

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها