با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. مقالات طراحی سایت
  3. فروش مستقیم از طریق تبلیغات

فروش مستقیم از طریق تبلیغات

در تبلیغات چند مرحله مختلف وجود دارد ابتدا شما تعدادی را با خود آشنا می کنید سپس آن ها در مورد اینکه روی تبلیغ شما کلیک کنند تصمیم می گیرند. در این مرحله شما می بایست از تکنیک های جذب مشتریان برای کلیک استفاده کنید.

آشنایی کمی بیشتر

آن ها به وب سایت شما وارد می شوند خب شاید طراحی یک سیستم خوش آمد گویی برای آن ها اجباری به نظر برسد. اما این بستگی به نوع کسب وکار شما دارد که چگونه می خواهید با کاربرانتان روبرو شوید.

فروش مستقیم

فرصت را از دست ندهید

باید در همان ابتدا ارزش های کلیدی را به رخ کاربر بکشید. کاربران می بایست بدانند با چه سازمانی طرف هستند و می خواهند چه محصول یا خدمتی را بخرند. پس سعی کنید آن ها را گیج نکنید و مستقیم به سراغ هدفتان بروید.

لندینگ رمز موفقیت

سعی کنید اطلاعات بیشتر را در صفحه ای جدا از صفحه لندینگ بگذارید. این موضوع باعث می شود نرخ پرش کاربران Bounce کاهش بیابد و البته کمک می کند که بدانید چه درصدی از کاربران به دریافت اطلاعات بیشتر از محصول شما نیازمند هستند و در صفحات مختلف سایت شما در حال چرخش و گشت و گذار در بین مطالب هستند.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

تبلیغات مجانی

صفحه فروش پس از لندینگ

در طراحی صفحه فروش محصولتان دقت زیادی داشته باشید. این صفحه تعیین کننده این است که کاربران از شما خرید کنند یا خیر پس ساده برایشان توضیح دهید که محصول یا خدمت شما چه خصوصیتی دارد. این موضوع باعث می شود درصد خرید کاربران کم یا زیاد تر شود.

فروش مستقیم

واقعاً بروند؟؟

روشی طراحی کنید که از تمام افرادی که نمی خواهند از شما خرید کنند یک سرنخ بگیرید. تجربه نشان داده که بیشترین میزان نرخ پرش مربوط به صفحات نهایی خدمات و محصولات است. پس نگذارید کاربرانتان بدون ارائه هیچ سرنخی آنجا را ترک کنند. البته طبیعتا نه به زور بلکه با ارائه یک ارزش که آن ها تا به حال از شما دریافت نکرده اند.

خبرنامه

برای عضویت در خبرنامه هایتان یک بخش را بگذارید تا بتوانند علاقه مندان به کسب وکارتان را به دلیل فراموشی از دست ندهید. حالا شما بخش اول چرخه جذب کاربر را انجام داده اید و مرحله بعدی جذب مجدد کاربران است.

گفتنی است که درمجموع به طور متوسط شما می توانید به ۱ درصد الی ۴ درصد مشتریان خود به صورت مستقیم خدمت یا محصول بفروشید.

اعدادی از این بالاتر یا پایین تر مربوط به کسب وکارهای خاص هستند و تأثیر فاکتورهای دیگری نظیر برندینگ موثر میزان فراگیری استفاده از محصول، خدمت، قیمت و بسیاری عوامل دیگر تعیین کننده افزایش یا کاهش آن است.

باید محاسبه کنید که اگر مجموع هزینه سالانه تبلیغات شما میتواند با سود حاصل از فروش ۱ تا ۴ درصد از کاربران ورودی افرادی که وب سایت شما را دیده اند پوشش داده شود اقدام به تبلیغ کنید و در غیر این صورت نگرانی های بعدی در مورد سوددهی کسب وکار دامن گیر شما خواهد شد.

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها

تکنیک‌ های جذب مشتری

تبلیغات هدفمند