با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. مقالات طراحی سایت
  3. تاریخچه و روند شکل گیری شرکت گوگل

طراحی سایت، لوگوی گوگل، راهکارنوین

گوگل از سال 1995 تا سال 2012 ، توسط 2 جوان برای ایجاد دنیایی بهتر داستانی است که برای خیلی از ما جالب است.

در بین سال های ۱۹۹۵-۱۹۹۷ اولین قدم ها برای بوجود آمدن گوگل برداشته شد. دو جوان به نام های Larry Page و Sergey Brin از دانشگاه Stanford برای اولین بار یکدیگر را ملاقات کردند. پس از اجرای یکسری تحقیقات، دامنه google.com به ثبت رسید.

اولین اسپانسر آنها (مدیر عامل شرکت SUN) در سال ۱۹۹۸ یک چک به مبلغ ۱۰۰‎‎،۰۰۰ دلار برای موجودیتی به نام گوگل که هیچ ماهیتی نداشت پرداخت کرد. با آن پول شرکت گوگل به ثبت رسید و اولین کارمند خود بنام Craig Silverstein را استخدام کرد. برای مشاهده تمام صفحات Home Page سایت گوگل در طی این سال ها می توانید به این آدرس زیر مراجعه نمایید.

http://www.google[.]com/corporate/timeline/#homepage-original-prototype

در سال ۲۰۰۰ بود که گوگل به ۱۰ زبان آماده سرویس دهی شد و سرویس AdWare که منبع اصلی درآمد گوگل بود، راه اندازی شد. و در سال ۲۰۰۲ اولین شرکت خود را در خارج از آمریکا و در سیدنی استرالیا راه اندازی کردند. سرعت پیشترفت گوگل از سال ۲۰۰۴ افزایش یافت و کمپانی شروع به بزرگ شدن کرد. از سال ۱۹۹۵ تا سال ۲۰۰۴ گوگل فناوری های زیادی ایجاد کرد.

گوگل بر گرفته شده از کلمه Googlo که به معنى "یک عدد یک و صد صفر جلوى آن" است که توسط میلتون سیروتا پسر خواهذ ادوارد کاسنر ریاضیدان آمریکایى اختراع شده است. این موضوع که "یک عدد یک و صد صفر جلوى آن" در واقع نوعى شعار و در واقع مقصود موضوع است. بدین معنى که گوگل قصد دارد تا سرویس ها، اهداف و اطلاع رسانى و اطلاعات خود را تا آن مقدار در وب در جهان گسترش دهد.گوگل، طراحی سایت

ماموریت گوگل ارائه بهترین تجربه جستجو دراینترنت بوسیله در دسترس و مورد استفاده قراردادن عمومی اطلاعات جهان است. گوگل، ایجادکننده بزرگترین ماشین جستجوی جهان، سریعترین و آسانترین راه پیدا کردن اطلاعات روی اینترنت را ارائه می کند. با دستیابی به میلیاردها صفحه، گوگل نتایج را ظرف کمتر از یک ثانیه به کاربران در سراسر جهان ارائه می کند. اکنون، گوگل روزانه به بیش از 100 میلیون تقاضای جستجو پاسخ می دهد.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

نکات مهم و نحوه جستجو در گوگل

تکنولوژی گوگل

تکنولوژى متحول جستجوى گوگل و طراحى اینترفیس مطلوب براى کاربران، گوگل را به به عنوان بخش از ماشینهاى جستجوى نسل جدید تبدیل کرده است. فراتر از استفاده از تکنولوژى کلمات کلیدى، گوگل براساس تکنولوژى PageRank? نیز پایه گذارى شده، که این تکنولوژى باعث میشود تا نتایج مهمتر در یک جستجو اولتر دیده شوند.

PageRank یک سنجش معقولى را براى اعتبار صفحات وبى که بر اساس معادله برابرى 500 میلیون متغییر و بیش از 2 بیلیون شرایط محاسبه شدند را ایفا میکند. PageRank از ساختار لینک عظیم وب به عنوان ابزار سازماندهى استفاده میکند. گوگل تفسیر میکند یک لینک را از صفحه A تا صفحه B به عنوان یک vote توسط صفحه A براى صفحه B. به این طریق گوگل تشخیص میدهد که کدام صفحه مهمتر است. همچنین گوگل این صفحات را تجزیه و تحلیل میکند.

مجتمع گوگل، روشهاى جستجوى خودکار انسداد اینترفیس دستى است. برخلاف ماشینهاى جستجوى دیگر، گوگل ساختار بندى شده تا نتایج جستجو را به بهترین شکل براى کابران ارایه دهد. یک جستجوى گوگل راهى است براى جستجوى وب سایتى با کیفیت مطلوب و بالا.

لازم بذکر است که الگوریتم و آنالیز وب سایت ها توسط گوگل همیشه درحال به روزآوری میباشد، که از آن جمله میتوانیم به الگوریتمهای پاندا و پنگوئن اشاره کنیم.

نکات و آمار جالب درباره گوگل

    1. 37% کودکان آمریکایی اولین کلمه ای که به زبان می آورند گوگل است.
    2. google.com روزانه 760میلیون بازدیدکننده دارد.
    3. 90% درآمد گوگل از تبلیغات است.
    4. گوگل روزانه 20 پتابایت اطلاعات پردازش می کند.
    5. هیچ لباس رسمی برای پوشش در شرکت گوگل وجود ندارد. شما حتی می توانید پیرجامه بپوشید!
    6. گوگل یک اصطلاح ریاضی است، به معنای یک 1 و 100 صفر در کنار آن است.
    7. تمام کلماتی که بوسیله Google ایجاد می شوند از لحاظ قانونی به گوگل تعلق دارند.
    8. گوگل با ایندکس کردن 25000 صفحه اینترنت شروع به کار کرد و درحال حاضر به بیلیون ها رسیده است.
چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها