با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. مقالات طراحی سایت
  3. افزایش رتبه سایت در الکسا

افزایش رتبه سایت در الکسا

نکاتی برای افزایش رتبه سایت در الکسا

ترافیک وب سایت یکی از نیازهای ضروری مدیران وب سایت ها می باشد که به آنها کمک می کند تا درک درست تری از پتانسیل سایت خود داشته باشند. سایت السکا یکی از بزرگترین و معتبرترین وب سایت هایی است که به شما در این مورد کمک میکند.

افزایش رتبه سایت در الکسا ممکن است به نظر شما بسیار ساده تر از افزایش رتبه در گوگل یا افزایش رتبه سایت در یاهو باشد ولی دقیقا افزایش رتبه و رنک در الکسا به دلیل نوع گزارشات این سایت با مفهوم توسعه کسب و کار الکترونیک کاملا به یک بازاریاب حرفه ای با تجربه الکترونیک و مسلط به شیوه های نوین تبلیغات الکترونیکی طبق دانش روز دنیا وابسته میباشد، در غیر اینصورت شاید با انجام روشهای عادی و معمول افزایش رنک شرکت های طراحی سایت و شرکت های بازاریابی اینترنتی ممکن است تنها رتبه و رنگ شما در الکسا بالاتر رود ولی گزارشات و آمار مربوط به تبدیل بازدیدکننده به مشتری طبق گزارشات قبل سر جای خود باقی بماند .

یکی از مهمترین گزارشات الکسا مربوط به فرار بازدیدکننده پس از مشاهده صفحه اول یا ترک سایت توسط بازدیدکننده پس از جستجو در موتور جستجو و کلیک روی لینک سایت میباشد.

 

 وب سایت شما دقیقا مانند یک شرکت یا یک فروشگاه میتواند مشتری خود را جذب کند، یک فروشگاه شیک در نقطه ای از شهر که اجناس برند و اصطلاحا با کیفیت میفروشد با قیمت بالا با فروشگاهی که در منطقه ای از شهر است که اجناس با یک بیستم قیمت و کم کیفیت ارائه میکند، هر کدام مشتری خود را پس از مدتی جذب میکند، با ذکر این مثال عملا میتوانید با مشورت با بازاریاب کسب و کارهای اینترنتی راهکارنوین مشورت کنید تا دلایل ترک صفحه توسط برخی از مشتریان را برای شما بصورت یک گزارش کامل تحویل دهیم.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

پیج رنک گوگل مهمتر است یا رتبه سایت در الکسا

در اینجا شیوه هایی که شما می توانید برای بالا بردن الکسا رنک خود استفاده کنید، ذکر شده است. بسیاری از این موارد از تجربیات وبمسترهایی است که نتایج مثبتی در رتبه بندی الکسا داشته اند.

  • نوار ابزار الکسا را نصب کنید و سایت خود را به عنوان صفحه خانگی مرورگر خود قرار دهید.
  • ابزار رتبه الکسا را در وب سایت خود قرار دهید. این باعث دریافت تعدادی کلیک روزانه می شود و هر کلیک به عنوان یک بازدید کننده به شمار میرود.
  • دیگران را به استفاده از نوار ابزار الکسا ترغیب کنید زیرا از این طریق تعداد بازدیدکنندگان سایت افزایش می یابد و روی رتبه الکسا تأثیر خوب و مفیدی می گذارد.
  • مطالب جدید که مخاطبان زیاد دارند در سایت خود درج کنید زیرا این کار نه تنها آمار بازدید سایت شما را بهبود می بخشد بلکه موجب افزایش رتبه الکسا می شود.
  • در سایت های پر بازدید و ترافیک عضو شوید و لینک وب سایت خود را درآنها درج کنید، چون تعداد بازدید کننده را افزایش می دهد و این تاثیر مستقیمی بر روی افزایش رتبه الکسا سایت شما خواهد داشت.
  • اطلاعات سایت خود را بروز کنید، الکسا هم مثل گوگل به وب سایت هایی که به طور مرتب به روز می شوند اهمیت بیشتری قائل میشود.
  • از تبلیغات کلیکی استفاده کنید. در موتورهای جستجو مثل گوگل تبلیغات بدهید یا به دنبال عباراتی باشید که بیشتر جستجو می شوند تا بازدیدکنندگان بیشتری جذب نمایید.

 

برای هرگونه مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با راهکارنوین تماس حاصل فرمائید. 7763068-7751340

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها

افزایش رنک در الکسا