با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. مقالات طراحی سایت
  3. ایده های کسب و کارهای کوچک برای خدمات و صنعت

ایده های کسب و کارهای کوچک برای خدمات و صنعت

صرف نظر از اینکه تکنولوژی تا چه حد پیشرفت کرده باشد افراد همچنان به لباس خودروهای شخصی و زندگی در منازل احتیاج خواهند داشت و تمام این تسهیلات فیزیکی بطور اجتناب ناپذیری خراب می شوند یا هر از گاهی دچار مشکل خواهند شد. به همین دلیل مشاغل خدمات تعمیراتی همیشه مورد تقاضا هستند و این کسب و کارها پتانسیل تبدیل شدن به یک کار کاملاً سودآور را دارند. بنابراین اگر کارهای عملی را دوست دارید و به کثیف شدن دست خود اهمیتی نمی دهید این ایده کسب و کار برای خدمات تعمیراتی ممکن است برای رسیدن به هدف شما مناسب باشد.

خدمات تعییرات

با وجود میلیون ها گزینه خرید و پرو لباس بسیار کم پیش می آید که ۱۰۰ درصد لباس های یک فرد در همه مواقع برای او مناسب باشند. در صورتی که شما یک متخصص اصلاح و پرو لباس هستید راه اندازی خدمات تغییرات در خانه را مدنظر قرار دهید. بهتر است که خدمات تغییرات اولیه خود را به وسیله راه اندازی یک شرکت دوخت لباس سفارشی تکمیل کنید. بوسیله طراحی و دوخت کت و شلوار سفارشی یا تعمیر لباس های مستعمل مشتری و از طریق کمک به ترمیم لباس هایی که قبلا به ندرت مورد استفاده قرار گرفته اند می توانید یک پایگاه برای مشتریان ثابت خود ایجاد کنید.

تعمیر خودرو

از تعویض روغن و تعمیر موتور گرفته تا خدمات لاستیک و تعمیر بدنه تا تمیزکاری درون و بیرون خودرو کسب و کارهای تعمیر خودرو تمام موارد مربوط به مراقبت از خودرو را پوشش می دهند. به عبارت دیگر کسب و کارهای تعمیر خودرو می توانند بر یکی از تخصص های مربوط به خودرو مانند خودروهای خارجی خودروهای قدیمی یا برندهای بخصوص تمرکز نمایند. هر مکان یا موقعیتی برای کسب و کار خود انتخاب می کنید مراقب مجوزهای محلی یا الزامات بیمه باشید تا از قوانین ملی تخطی نکنید.

خدمات تعمیر

به عنوان یک شخص تعمیرکار چندین ایده کسب و کار کوچک پیش رو دارید: می توانید کارهای تعمیراتی متفرقه انجام دهید یا به صورت تخصصی در یک زمینه تعمیراتی مانند لوله کشی تعمیرات الکتریکی کلید سازی نصب سیستم امنیتی منازل یا کارهای مربوط به گرمایش سرمایش و تهویه کار کنید. این امر بطور کلی به مجموعه مهارت های شما و اینکه به مجوزهایی که قصد اخذ آن ها را دارید بستگی دارد. اما به محض اینکه تعدادی مشتری ثابت پیدا کنید می توانید تعدادی تعمیرکار که مهارت های مکمل شما را دارند استخدام نمایید.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

ایده های کسب و کارهای کوچک خانگی

ساخت لوازم چوبی یا مبلمان

اگر به کارهای دستی برای ساخت مبلمان زیبا و دلخواه علاقه دارید از شرکت های فعال در این زمینه اطلاعات کسب کنید و کسب و کار تولید لوازم چوبی خود را آغاز کنید. در ابتدای کار ممکن است مجبور باشید کار خود را خارج از خانه و حتی در تعطیلات آخر هفته شروع کنید اما با رونق گرفتن کسب و کار می توانید فروشگاه اختصاصی و شغل جدید و تمام وقت خود را راه اندازی کنید.


خدمات تزئین فضای سبز

اگر به فضای سبز و صدای ماشین چمن زنی علاقه دارید و در طراحی نیز استعداد دارید راه اندازی کسب و کار خدمات تزئین فضای سبز را مدنظر قرار دهید. می توانید چمن ها را کوتاه کنید گل و گیاه بکارید و حتی طرح های ماهرانه فضای سبز را برای منازل و مجتمع های مسکونی طراحی کنید. اگر درباره بخش اجرایی کسب و کار فضای سبز تردید دارید از نرم افزارهایی مانند Arborgold برای مدیریت پشتیبانی استفاده کنید تا بتوانید روی کار مشتریان خود تمرکز کنید.

شرکت حمل و نقل

میانگین جابجایی آمریکایی ها در طول عمر خود ۷/۱۱ بار است. این میزان به معنی تعداد زیادی جعبه مبلمان یخچال و میز ناهارخوری است که هر روزه نیاز به حمل از جایی به جای دیگر دارند. اگر دوست ندارید که زمان زیادی را پشت میز بنشینید و با جا به جایی اجسام سنگین مشکلی ندارید راه اندازی شرکت حمل و نقل یک ایده کسب و کار کوچک دیگر است که می توانید روی آن فکر کنید.

خدمات راهنمای مسافرین

اگر محل زندگی شما نزدیک جاذبه های توریستی است یا در یک شهر پرترافیک زندگی می کنید می توانید تور پیاده روی یا خدمات راهنمای مسافرین را شروع نمایید. این ایده برای افرادی است که به گردش دوچرخه سواری پیاده روی و سیاحت در هوای آزاد علاقه دارند و آن دسته از افرادی که اطلاعات زیادی از مناطق محلی خود دارند ایده ای عالی برای یک کسب و کار کوچک است.

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها

طراحی سایت صنعتی

طراحی سایت خدماتی

طراحی سایت فروشگاه مبل

طراحی سایت فروش مبل

طراحی سایت فروش مبلمان

طراحی سایت خودرو

طراحی سایت تعمیر خودرو

طراحی سایت شرکت حمل و نقل