با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. مقالات طراحی سایت
  3. ایده های کسب و کارهای کوچک خانگی

ایده های کسب و کارهای کوچک خانگی

چه یک دانشجو باشید و چه یک مادر شاغل یا اگر از کارهای سخت و کم درآمد روزانه در محیط کار خسته شده اید شاید آماده باشید تا کسب و کار مخصوص به خود را شروع کنید و میتوانید این کار را با استفاده از ایده های کسب و کار خانگی در منزل خود انجام دهید.

 

خدمات دستیار مجازی

اگر منظم ترین فردی هستید که می شناسید بهترین ایده کسب و کار خانگی برای شما ممکن است خدمات دستیار مجازی مستقل باشد. شاید اگر بدانید که چه تعداد از شرکت ها وظایف مدیریتی خود را به کارمندان راه دور می سپارند تعجب کنید. به عنوان یک دستیار مجازی می توانید مشتریان خود را انتخاب کنید و سپس ایمیل های آن ها را مدیریت کنید برای برگزاری جلسات برنامه ریزی نمایید بلیط سفرهای آن ها را خریداری کنید و وظایف اساسی دیگر را در منزل انجام دهید تا زندگی و کسب و کار مشتریان خود را آسان تر کنید. برای اینکه بتوانید مدیر خود باشید تنها چیزی که نیاز دارید یک لپ تاپ یک سرویس اینترنت و اشتیاق کامل برای برنامه ریزی های روزانه است.

 

نویسنده مستقل مطالب تجاری و تولید محتوا

اگر زمانی که کار بزرگ و مهم شما در حال تضعیف شدن است نیاز به حمایت دارید راه اندازی یک مرکز خدمات نویسندگی مطالب تجاری و تبلیغاتی و تولید محتوا می تواند یکی از بهترین ایده های کسب و کار کوچک کار در خانه باشد.

شاید شنیده باشید که محتواها بسیار پرقدرت هستند و با وجود کسب و کارهای بیشتری که در تلاش هستند تا منابع نوشتاری با کیفیت مانند پست های وبلاگ کتاب های الکترونیکی گزارشات رسمی و خبرنامه ها را تولید کنند فرصت های زیادی در بازار آزاد برای فرد سخن پردازی مانند شما وجود دارد.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

ایده خود را بفروشید و یا شریک تجاری راهکارنوین شوید

تدریس موسیقی

در صورتی که یک موسیقیدان باشید چه یک موسیقیدان حرفه ای و چه نیمه حرفه ای مهارت ها و ابزارهای مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک مدرس آزاد موسیقی را دارید. بوسیله ارائه دروس موسیقی در منزل رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. به مدارس و روزنامه های محلی مراجعه کنید و از آن ها بخواهید تا بروشورهای تبلیغاتی شما را پخش کنند یا به شما فضای تبلیغاتی بدهند تا بتوانید ایده کسب و کار کوچک خود را راه اندازی کنید.

 

تجارت الکترونیک


وبلاگ نویسی

برای گروه مشخصی از افراد مانند افراد درون گرا وبلاگ نویسی شغلی رویایی است. می‎توانید درباره تمایلات خود بنویسید محصولات دستورات آشپزی ترفندهای روزمره یا درباره ی هر زمینه ای که در آن تخصص دارید در وبلاگ خود مطلب بنویسید و از طریق تبلیغات یا کسب حمایت مالی شرکت ها در ازای بازدید از محصولات ان ها درآمد کسب کنید. این کار به کمی زمان ازخودگذشتگی و کار سخت نیاز دارد تا بتوانید برای وبلاگ خود خواننده ی کافی بدست بیاورید و وبلاگ نویسی را تبدیل به شغل تمام وقت خود کنید. اما اگر وقت کافی صرف این کار کنید شاید بتوانید به رده وبلاگ نویسان پردرآمد جهان دست پیدا کنید. ایده وبلاگ نویسی به سرعت به بازدهی نمی رسد اما بعد از موفقیت درآمد پایداری خواهد داشت.

 

تجارت الکترونیک

به کمک وجود بازارهای فروش آنلاین مانند ای بِی آمازون و … فروش اجناس بصورت آنلاین از هر زمان دیگری آسان تر شده است. در صورتی که یک فروشگاه تجارت الکترونیکی راه اندازی کنید نیازی به استرس های مالی و تدارکاتی اجاره مکان پیدا کردن سرمایه و استخدام نیروی کار مورد نیاز در فروشگاه های فیزیکی را نخواهید داشت. به علاوه بر خلاف فروشگاه های فیزیکی خرده فروشی فروشگاه های تجارت الکترونیکی بصورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته فعال هستند بنابراین درآمد شما بسیار افزایش خواهد یافت این امر این ایده کسب و کار کوچک را به یکی از سود آورترین ایده ها تبدیل می کند.

امروزه افراد بیشتری در حال ترک کار عادی روزمره و راه اندازی کسب و کار خود هستند. در حقیقت بر اساس شاخص کافمن درباره فعالیت استارت آپ ها در سال ۲۰۱۷ ماهانه حدود ۵۴۰ هزار نفر شغل خود را به مشاغل خود اشتغالی تغییر می دهند. اگر ذهن شما درگیر راه اندازی یک کسب و کار کارآفرینانه است بدون شک در این زمینه تنها نیستید.

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها