با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. مقالات طراحی سایت
  3. ایده‌ های کسب و کارهای کوچک سلامت و بهداشت

ایده‌ های کسب و کارهای کوچک سلامت و بهداشت

ممکن است به افزایش چشمگیر مصرف آبمیوه های تازه و سبز اسموتی های کلم و مواد غذایی بدون گلوتن در منوی کافه ها و رستوران های شهر خود توجه کرده باشید. دلیل این امر این است که حوزه های بهداشت سلامت و مراقبت فردی در حال معروف تر شدن و کسب درآمد از مردم هستند؛

تا سال ۲۰۱۶ ارزش صنایع بهداشت و سلامت ۷۲/۳ تریلیون دلار بود که نسبت به سال های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ ۶/۱۰ درصد افزایش داشته است. بنابراین اگر به بهتر شدن وضعیت جسمی و سالم تر شدن مردم علاقه دارید می توانید ایده کسب و کار کوچک مخصوص به خود را در این حوزه راه اندازی کنید.

 

ایده های کسب و کار کوچک


دوولا Doula

دوولاها مادران باردار را در تمام جنبه های غیرپزشکی زایمان و فرآیند تولد راهنمایی می کنند که هم در منازل و هم در بیمارستان ها یا در هر دو مشغول به کار هستند و به دلیل اینکه دوولاها برای انجام کار در وهله اول به محل زندگی مشتریان خود می روند نیازی به صرف هزینه برای تهیه دفتر کار نخواهید داشت. البته باید آموزش هایی را بگذرانید و گواهینامه لازم برای فعالیت به عنوان یک دوولای حرفه ای را دریافت کنید. اما اگر به بهداشت و سلامتی زنان و به دنیا آوردن یک زندگی جدید علاقه دارید این دوره های آموزشی ارزش صرف وقت و هزینه را دارند تا بتوانید از طریق آن ایده کوچک کسب و کار خود را دنبال کنید.

 

ماساژ درمانگر

شیوه های درمانی زیادی در جهان وجود دارند اما ماساژ درمانی یکی از موثرترین و لذتبخش ترین روش های موجود است. به عنوان یک شغل تقاضای بالایی برای ماساژدرمانی وجود دارد. دفتر آمار کار ایالات متحده رشد ۲۶ درصدی در مشاغل مرتبط با ماساژدرمانی بین سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۶ را پیش بینی می کند که از نرخ متوسط رشد اشتغال بسیار بیشتر است.

برای فعالیت قانونی به عنوان یک ماساژ درمانگر به آموزش و مدرک خاص نیاز خواهید داشت بنابراین الزامات قانونی ملی خود را بررسی نمایید تا از قانونی بودن فعالیت خود اطمینان حاصل کنید. به محض اینکه تمام الزامات قانونی را تأمین کردید می توانید مطب خانگی خود را دایر کنید به منزل مشتریان خود مراجعه کنید یا در نهایت مرکز ماساژ درمانی مخصوص به خود را راه اندازی کنید.

 

متخصص تغذیه

اگر گلوتن را از سبد غذایی خود حذف کرده اید گیاهخوار هستید به مصرف غذاهای سالم علاقه دارید و دوست دارید تا عادات تغذیه سالم خود را با دیگران در میان بگذارید راه اندازی این ایده کسب و کار کوچک را با عنوان یک متخصص تغذیه مدنظر قرار داده و در ازای کمک به دیگران برای رسیدن به اهداف سلامتی هزینه دریافت کنید. اما پیش از تجویز نوشیدنی ها یا دمنوش های گیاهی درباره الزامات دریافت گواهینامه در این زمینه تحقیقات لازم را انجام دهید. همانند سایر مشاغل مربوط به مراقبت فردی که در این فهرست بودند برای انجام کار خود جهت اخذ گواهینامه متخصص تغذیه به دریافت آموزش های لازم نیاز خواهید داشت و بعد از آن می توانید ایده کسب و کار کوچک خود را دنبال کنید.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

ایده های کسب و کارهای کوچک برای خدمات و صنعت

مربی شخصی یا مربی بدنسازی

اگر علاقه زیادی به حضور در سالن بدنسازی دارید این علاقه می تواند یک ایده کسب و کار کوچک برای شما باشد گام بعدی می تواند استفاده از این انرژی جسمی و استفاده از آن به عنوان یک مربی دارای گواهینامه باشد.

به عنوان یک مربی خصوصی دارای گواهینامه می توانید جلسات آموزش خصوصی را در خانه خود یا منزل مشتریان ارائه دهید جلسات گروهی را در پارک های نزدیک محل زندگی خود برگزار کنید به یک مربی دارای گواهینامه برای تمام گروه های تمرینات بدنی تبدیل شوید و در نهایت حتی باشگاه یا کارگاه بدنسازی مخصوص خود را راه اندازی نمایید و ایده کسب و کار کوچک خود را به سرانجام برسانید.

 

مربی بدنسازی


خدمات زیبایی

چه از یک آموزشگاه آرایشگری فارغ التحصیل شده باشید و چه به دلیل مهارت در آرایش دوستان شما برای توصیه های آرایش مو و صورت به شما مراجعه می کنند گام مناسب بعدی برای شما تبدیل شدن به یک هنرمند مستقل آرایش مو و صورت خواهد بود. پیش از اینکه یک سالن آرایشی فیزیکی راه اندازی کنید یا مکانی را در منزل خود به این کار اختصاص دهید کار خود را با ثبت نام به عنوان یک متخصص حرفه ای مد در یک نرم افزار زیبایی آغاز کنید بدین ترتیب بدون نیاز به کار در یک مکان ثابت می توانید به همراه ابزارهای کار خود به منزل مشتریان مراجعه کنید. کار در روزهای آخر هفته و بعدازظهرها راهی عالی برای گذشتن از یک کار پر زحمت و کم درآمد و بدست آوردن مشتریان دائمی است و یک ایده کسب و کار کوچک بی نظیر به نظر می رسد.

 

مشاور انتخاب رشته

بر اساس آمار تنها ۲۸ درصد از مدارس دولتی حداقل یک مشاور انتخاب رشته را استخدام می کنند و با این حال پروسه درس خواندن برای امتحان ورودی تکمیل فرم های درخواست تحصیل و انتخاب رشته و ادامه فرآیندهای مالی پیچیده است. در صورتی که آماده باشید درباره رویه های تحصیلات تکمیلی اطلاعات داشته باشید و از کار در کنار نوجوانان و والدین آن ها لذت ببرید شروع یک کسب و کار جانبی را به عنوان یک مشاور مستقل انتخاب رشته برای کمک به دانش آموزان باهوش مشتاق و واجد شرایط مدنظر قرار دهید.

 

نظافت منزل

از آنجایی که مشغله های زندگی در دنیای کنونی بیشتر از همیشه است بازار کار برای فرصت شغلی نظافتچی های حرفه ای منازل آماده است. اگر با کثیف شدن دست های خود مشکلی ندارید کسب و کار خود را کوچک نگه دارید و به تنهایی و برای خود کار کنید. یا در صورتی که رویای تأسیس شرکت بزرگتری را در سر می پرورانید چندین کارگر یا کارفرما استخدام کنید بدین ترتیب می توانید چندین گروه نظافتچی را مدیریت نمایید. هزینه های کلی ممکن است شامل تجهیزات هزینه های بازاریابی و حقوق پرسنل باشد وگرنه راه اندازی یک مرکز خدمات نظافت کار نسبتا کم هزینه ای است.

 

خدمات نجات غریق خصوصی

اگر در زمینه نجات غریق تجربه دارید یا دارای مدرک CPR هستید راه اندازی یک کسب و کار خدمات نجات غریق خصوصی را مدنظر قرار دهید. این کسب و کار می تواند با آموزش خصوصی شنا به کودکان همراه باشد. بدیهی است که این کسب و کار با آب و هوایی سازگار است که در تمام مدت سال گرم باقی می ماند. اما اگر در یک مکان سردسیر زندگی می کنید تا وقتی که درآمد دیگری به غیر از این کار داشته باشید می توانید به صورت فصلی به نجات غریقی مشغول باشید.


راه اندازی مرکز مراقبت از کودکان

راه اندازی یک مرکز مراقبت از کودکان می تواند گزینه ای عالی برای والدینی باشد که کار در خانه انجام دهند یا افرادی که تنها دوست دارند با کودکان نوپا سر و کار داشته باشند. فرآیند کار خدمات مراقبت از کودکان نسبتاً ساده است اما باید بدانید که نیازمندی های آن بر اساس کشورها متفاوت است. گاهی اوقات شهرها شهرک ها و مناطق شهری در این زمینه قوانین خاص خود را دارند.

 

راه اندازی مرکز مراقبت از سالمندان

روز به روز به تعداد افراد سالمندی که نیاز به مراقبت خانگی دارند افزوده می شود. این نیازها از شرایط خاص پزشکی تا یک همنشینی ساده یا کمک به آشپزی تمیزکاری یا انتقال به محل ملاقات یا از محل ملاقات به منزل متغیر هستند. این ایده کسب و کار کوچک گزینه ای عالی برای افراد دارای تجربه پرستاری است که می خواهند شغلی بخصوص برای خود داشته باشند.

 

معلم خصوصی

تقریبا هر کودکی در برخی مواقع در مسیر تحصیل خود به آموزش خانگی نیاز پیدا می کند و تدریس خصوصی شغلی است که شدیداً مورد تقاضا است. بنابراین اگر به یک زبان خارجی مسلط هستید یا در دروس ریاضی علوم یا نگارش تبحر دارید کار خود را به عنوان یک معلم خصوصی مستقل برای دانش آموزان تمام گروه های سنی در شهر محل زندگی خود شروع کنید.

بهتر است دوستان مشتاق به آموزشی را که مانند شما واجد شرایط هستند به خدمت بگیرید و یک کسب و کار تدریس خصوصی با خدمات کامل راه اندازی کنید. با ارائه انواع مختلف موضوعات به والدین در محله خود به سرعت مشتری های مشتاقی پیدا می کنید که در ازای کمکی که به فرزندان آن ها می کنید هزینه می پردازند و به زودی به بهترین نتایج دست پیدا می کنید.

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها

طراحی سایت خدمات زیبایی

طراحی سایت مهدکودک