با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. مقالات طراحی سایت
  3. برترین استخرهای استخراج بیت کوین در جهان

برترین استخرهای استخراج بیت کوین در جهان

ویدیوهای آموزش تخصصی تحلیل تکنیکال

لینک آموزش تحلیل تکنیکال

پشتیبانی و مشاوره ارز دیجیتال و فارکس در واتساپ

در اینستاگرام حتما ما را فالو کنید

خدمات وریفای اکانت صرافی بایننس مجدد راه اندازی شد (بروی تصویر زیر کلیک کنید)

 

 

 

 

استخراج بیت کوین یعنی مشارکت در شبکه از طریق ثبت و تایید همه تراکنش های رخ داده در کل شبکه و گرفتن پاداش در ازای کشف رمزی است که هر بلوک را می تواند ببندد یا به اصطلاح امضا کند. این یک تعریف مختصر و بسیار ساده شده از عملیات استخراج است. با توجه به سخت شدن استخراج با سخت افزارهای معمولی استخراج کننده ها به سمت استخراج گروهی رفته اند و مراکزی را برای استخراج ائتلافی یا شریکی ایجاد کردند. به این مراکز استخر pool گفته می شود. هر کدام از این استخرها قواعد کار خودشان را دارند اما ویژگی مشترک همه آ ن ها توزیع پاداش به دست آمده بین استخراج کننده ها به نسبت حجم پردازش توسط کاربران است. در ادامه با برترین استخرهای استخراج بیت کوین آشنا خواهید شد.

 

مزیت استخرهای استخراج بیت کوین

در استخر استخراج کنندگان توافق کرده اند سود به دست آمده از هر بلوک را به نسبت قدرت رمزنگاری یا هش hash مشارکت داده شده تقسیم کنند. مزیت استخراج از طریق اتصال به استخرهای استخراج بیت کوین این است که افراد می توانند با سخت افزارهای متوسط بازدهی بیشتری داشته باشند و با کمترین مصرف انرژی به هدف خود دست پیدا کنند.

 

استخراج بیت کوین


متمرکز شدن استخرهای استخراج بیت کوین در چین

قبل از معرفی بهترین استخر های استخراج بیت کوین بهتر است بدانید که بیشتر استخرها در چین قرار دارند و برخی از آن ها وبسایتشان فقط به زبان چینی است یا تنها از استخراج کننده های چینی پشتیبانی می کنند. در حال حاضر متمرکز شدن استخراج کننده ها در چین یکی از بزرگترین مشکلات بیت کوین است. حدود ۲۰ استخر بزرگ استخراج بیت کوین وجود دارد با توجه به قدرت هش هر استخر و محل استقرار شرکت صاحب استخر تخمین زده می شود ۸۱ درصد قدرت هش شبکه بیت کوین در اختیار استخرهای چینی است. همانطور که در نمودار می بینید ایسلند با ۵ درصد از کل استخراج در رتبه دوم قرار دارد.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

طراحی سایت رستوران و بایدها و نبایدهای آن

بزرگترین استخرهای استخراج بیت کوین

نمودار بالا توزیع قدرت هش را بین بزرگترین استخرهای استخراج بیت کوین نشان می دهد. به خوبی قابل مشاهده است که بیش از سه چهارم کل قدرت هش موجود در شبکه در اختیار ۵ استخر بزرگ استخراج بیت کوین است. قسمت جالب توجه این که بخش بزرگی از این حجم پردازش فقط متعلق به استخرهای یک شرکت هستند.

 

فهرست زیر به ترتیب رتبه بندی استخرهای برتر از نظر میزان بیت کوین استخراجی در ۶ ماه گذشته از زمان انتشار این مقاله را نشان میدهد.

  • BTC.com
  • AntPool
  • SlushPool
  • BTC.TOP
  • ViaBTC
  • F2Pool
  • BTCC Pool
  • BitFury
  • GBMiners
  • BitClub Network

 

استخرهای استخراج ابری

بسیاری از مردم فکر می کنند استخرهای استخراج بیت کوین فقط گروهی از افراد هستند که در ازای عضویت بیت کوین رایگان دریافت می کنند. این موضوع به هیچ وجه واقعیت ندارد و در واقع استخرهای استخراج بیت کوین نوعی ائتلاف یا توافق برای همکاری در استخراج توسط سخت افزار رایانه ای است که سود حاصله هم نسبت به مشارکت در استخراج تقسیم می شود. در روش استخراج ابری نیازی نیست شما به یک استخر متصل شوید شرکت استخراج ابری که از آن استفاده می کنید خودش به یک استخر دیگر متصل است.

 

 

ویدیوهای آموزش تخصصی تحلیل تکنیکال

لینک آموزش تحلیل تکنیکال

پشتیبانی و مشاوره ارز دیجیتال و فارکس در واتساپ

در اینستاگرام حتما ما را فالو کنید

 

 

خدمات وریفای اکانت صرافی بایننس مجدد راه اندازی شد (بروی تصویر زیر کلیک کنید)

 

 

 

 

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما

2018-10-09
مسعود
نام :

ماینینگ بیت کوین چیست؟
ماینینگ شبکه ای چیست؟

پیام :

سلام خدمت شما دوست عزیز

ماینینگ پردازش معاملات در سیستم ارز دیجیتال است که در آن سوابق معاملات فعلی ارز دیجیتال، که به عنوان بلوک شناخته می شوند، به سوابق معاملات قبلی اضافه می شوند که به عنوان زنجیره بلوک شناخته می شود. هر کاربری با دسترسی به اینترنت و نیز برخورداری از سخت افزار مناسب میتواند به ماینینگ بیت کوین بپردازد.

پاسخ مدیر :

2018-08-31
amin
نام :

عزیزانی که میخوان ماینیگ کنن و بیت کوین بدست بیارن این نرم افزار رو بهشون معرفی میکنم که هم مرورگر اینترنت هم یه ماینر با دعوت دوستاتونم میتونید سرعت ماینتونو زیاد کنین واسه گوشی ام داره تو سایت ولی خوب سرعت ماین گوشی بایینه از دستش ندین و شروع کنین صد در صد معتبر با برداخت اینم لینکش
https://get.cryptobrowser.site/

پیام :

خیلی متشکر از شما

البته ما سایت را تایید نمیکنیم و پیشنهاد میکنیم دوستان با تحقیق کامل استفاده کنند

پاسخ مدیر :

این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها