با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. مقالات طراحی سایت
  3. راه اندازی کسب و کار آنلاین در مقابل کارآفرینی سنتی چه مزایایی دارد؟

راه اندازی کسب و کار آنلاین در مقابل کارآفرینی سنتی چه مزایایی دارد؟

راه اندازی کسب و کار آنلاین چه بصورت کارآفرینی و چه بصورت انتقال کسب کار از آفلاین به آنلاین از زمان ایجاد اینترنت تا به امروز همچنان در حال گسترش و افزایش در تعداد بوده و هست. کارآفرینی آنلاین دیگر از مفهوم فرشگاه اینترنتی خارج شده و کسب و کارهایی پدیدار شده که حتی توضیح و تشریح آن دشوار است. هر فردی به دنبال فرصت های جدیدتر برای راه اندازی کسب و کار آنلاین است اما چه ویژگی هایی باعث شده تا این اندازه ورود به کسب و کارهای آنلاین جذاب شود.
بسیاری از ایده ها و فرصت ها در ابتدا بسیار جذاب و جالب هستند اما در نهایت جز خالی شدن جیب ثمری ندارند. دلایل این شکست ها می تواند مواردی مثل هزینه بالا کندی پیشرفت و مهمتر از بقیه نداشتن بازار هدف باشد. این نوع شکست ها لبه دیگر کسب و کار آنلاین است و کمتر درباره آن صحبت می شود.

سوالی که در ابتدا باید پاسخ داده شود این است که آیا راه اندازی کسب و کار آنلاین ارزشش را دارد؟ در پاسخ باید گفت راه اندازی کسب و کار آنلاین به دلیل آن که بسیاری از سختی های کارآفرینی سنتی را ندارد بسیار جذاب جلوه می کند این جذابیت به شرطی موجب رضایت می شود که کار به درستی انجام شود و درنهایت به موفقیت برسد.

 

کسب کار آنلاین


مزیت های راه اندازی کسب و کار آنلاین

در ادامه ۴ مزیت راه اندازی کسب و کار آنلاین را مرور می کنیم. این مزایا می تواند تحریک کننده هر نوع کسب و کاری برای انطباق دادن خود با دنیای مجازی باشد.


۱. کسب و کار آنلاین بسیار مقیاس پذیر است

با مشاهده پیشرفت کسب و کارهایی آشنا و ساده بسیاری از افراد که با امید فراوان برای افزایش فروش رشد درآمد و هر مزیت دیگر برای راه اندازی کسب و کار آنلاین اقدام می کنند بعد از مدت کوتاهی که به اهداف رویایی خود نمی رسند سرشکسته و دلسرد می شوند. رشد و افزایش درآمد از طریق آنلاین کردن کسب و کار راحتی نیست اما غیر ممکن هم نیست فقط باید اصول و مبانی آن را بیاموزید. پیشرفت در هر کاری نیاز به برنامه دارد برنامه بازاریابی تبلیغات و هزینه کرد خود را مشخص کنید.


۲. کسب و کار آنلاین آزادی عمل زیادی دارد

صبح هر ساعتی خواستید از خواب بیدار شوید با انواع لوازم مثل لپ تاپ و موبایل کسب و کارتان را مدیریت کنید و در یک جمله خودتان رییس خودتان باشید. وقتی کسب و کار آنلاین شما به ثبات لازم برسد شما آزادی فراوانی خواهید داشت. تصور این هم بسیار هیجان انگیز و جذاب است. در کسب و کار آنلاین بسیاری از محدودیت ها کنار می روند و می توانید وقت بیشتری برای دنبال کردن آرزوها داشته باشید. شاید فکر کنید این اندازه از آسایش و آزادی اغراق است بله در همه کسب و کارهای آنلاین این گونه نیست و آن چه گفته شد حالت ایده آل است. اما در مقایسه با مشاغل سنتی مثل کارمندی یا حتی کارآفرینی سنتی؛ نمونه آنلاین آزادی و آسایش بسیار بیشتری دارد.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

روشهای بازاریابی چگونه شما را به مشتری نزدیک میکند؟

کسب و کار آنلاین


۳. مدیریت کسب و کار آنلاین با هزینه و زمان کمتر

مزیت سوم راه اندازی کسب و کار آنلاین کاهش هزینه ها و مقدار زمانی است که باید صرف گردش کارها شود. خودتان مطلع هستید راه اندازی یک کسب و کار آفلاین چه اندازه هزینه و وقت گیر است همین را اضافه کنید به زمانی که هر روز باید مدیریت کارها صرف کنید. حتی در یک فروشگاه ساده تقریبا نیمی از روز را باید در فروشگاه خود حضور داشته باشد. در مقابل راه اندازی کسب و کار آنلاین و مدیریت آن هزینه به مراتب کمتر و زمان کمتری برای مدیریت نیاز دارد.

هزینه هایی مثل فضای کار یا فروشگاه اینترنتی و موارد دیگر وابسته به نوع کار شما است و در مواردی امکان دارد بتوانید بسیار کم هزینه کار را شروع کنید. در برخی فروشگاه های اینترنتی کوچک و متوسط به لطف امکانات و قواعد جدید حتی نیازی به انبار کردن کالا هم ندارید. برای مثال بسیاری از فروشگاه های واسطه کالا را مستقیماً از تولید کننده یا وارد کننده به مقصد خریدار می رسانند. در این نوع کسب و کار شما ساعت های طولانی منتظر مشتری نمی مانید با یک برنامه ریزی و اتوماسیون قوی بسیاری از کارها خودکار انجام خواهد شد.


۴. بازاری به وسعت دنیا و فروشگاهی که همیشه باز است

کسب و کار اینترنتی محدود به مرزهای جغرافیایی و زمان نیست. البته به شرطی که کسب و کار محصول و خدمات شما قابلیت مورد نیاز را داشته باشد. منظور از قابلیت این است که برای مثال وبسایت شما از نظر زبان های خارجی و سیستم پرداخت آماده باشد و مهمتر این که محصولتان خریدار داشته باشد. با محیا بودن شرایط هر فردی در هر جای دنیا در هر ساعت شبانه روز می تواند از کسب و کار آنلاین شما استفاده کند.

بسیاری از کارهای مورد نیاز برای راه اندازی کسب و کار آنلاین به صورت خدمت از سوی شرکت ها ارائه می شود و در موارد اندکی و آن هم نه به صورت تخصصی نیاز به یادگیری وجود دارد. یادگیری اصول سئو بازاریابی آنلاین و مدیریت هزینه از مهمترین موارد مورد نیاز است. با تمام مزایایی که گفته شد بدون اغراق تنها محدودیت کسب و کار آنلاین کره زمین است. آن چه به عنوان مزایا گفته شد به معنی این نیست که کارآفرینی آنلاین هیچ گونه سختی ندارد و به راحتی قابل دستیابی است با یک نگاه واقع بینانه مزایای کسب و کار آنلاین بسیار بیشتر از روش های سنتی و آفلاین است.

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها