با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. مقالات طراحی سایت
  3. تجارت تبلیغات در آمازون چگونه رشد کرده است

تجارت تبلیغات در آمازون چگونه رشد کرده است

تجارت تبلیغات آمازون به سرعت در حال رشد است و این رشد به دلیل استراتژی و برنامه آمازون در فروش خریداران تبلیغات به سایر حوزه های تجاری است.

آمازون دامنه تبلیغات خود را به آژانس ها و برندها گسترش داده است. آژانس ها و برندها با استفاده از برنامه تبلیغاتی اخیر آمازون می توانند تبلیغات خود را از گروه رسانه ای آمازون خریداری کنند. گروه رسانه ای آمازون، همچنین پیشنهاداتی برای ارائه تخفیف و طرح های مشوق در پلت فرم های فروش تبلیغات خود به فروشندگان شخص ثالث ارائه می دهد.

 

تاثیرات آمازون

به گفته مدیران آژانس ها، در برنامه توسعه تجارت تبلیغات آمازون، تیم فروش افزایش یافته است.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

آمازون چه تاثیری بر اقتصاد آمریکا داشته است قسمت اول

برایان اولساوسکی، مدیر مالی آمازون، گفت:

نرخ رشد تیم فروش تبلیغات آمازون سریع تر از میزان رشد سرشماری در سایر بخش های تجاری آمازون است و سالانه به ۴۲ درصد می رسد. این سرعت رشد مربوط به تیم های فروش و پشتیبانی از خدمات و تبلیغات است. به این ترتیب می توان گفت که نرخ رشد این دو دسته شغل در آمازون، از نرخ رشد کلی شرکت فراتر رفته است.

 

بنا بر گزارش Digiday اخیرا آمازون تبدیل به یک قهرمان قدرتمند در فروش تبدیل شده است. تجارت تبلیغات آمازون نشان دهنده قدرتمندتر بودن پلت فرم فروش آمازون نسبت به پلت فرم های فروش دیگری همچون گوگل و فیس بوک است. این بدان دلیل است که گوگل تنها به اطلاعات جست و جوی افراد دسترسی دارد و فیس بوک سطح علایق کاربران خود را می داند، اما قدرت واقعی در دست آمازون است که می داند مردم به چه چیزی نیاز دارند، چه می کنند و از کجا نیازهای روزانه خود را خریداری می کنند.

 

یکی از مدیران اجرایی آمازون در این خصوص گفت:

آمازون اقداماتی را برای افزایش برنامه های تبلیغاتی خود انجام داده است.

 

رویکرد بازاریابی آمازون با توجه به اهدافی همچون مقایسه، تفاوت رفتار، تنوع متون، بازاریابی و هدف گذاری براساس جمعیت و جغرافیا نشانه موفقیت آمازون در فروش تبلیغات بوده است.

در حال حاضر آمازون دارای حدود 300 میلیون کاربر در وب سایت Amazon.com است و داده های هر کاربر در این وب سایت وجود دارد. اینکه کاربران از کجا خرید می کنند و در کجا زندگی می کنند، برای آمازون اهمیت بالایی دارد. این غول دنیای خرده فروشی می تواند تصاویر کاملی از داده های مشتریان را در هر پلت فرمی ایجاد کند و همه اطلاعات خرده فروشان را ذخیره کرده است.

در ماه ژوئن، آمازون پلت فرمی با نام مخاطبان تبلیغات راه اندازی کرد که به برندها امکان آپلود فهرست مدیریت ارتباط با مشتری را برای مطابقت با مخاطبان فراهم می کند. این پلت فرم قادر به جست و جو و بازاریابی هدفمند در بین مخاطبان است و به بررسی نشانه هایی می پردازد که بتواند مخاطبان یک تبلیغ شامل؛ مشتریان جدید، مشتریان قبلی و مشتریان همیشگی را با یکدیگر مرتبط کند.

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها