با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. مقالات طراحی سایت
  3. پیشنهاداتی برای افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری

پیشنهاداتی برای افزایش نرخ تبدیل کاربر به مشتری

مهم نیست که شما چه نوع تجارتی را اداره می کنید، قطعا دوست دارید که ار آن تجارت پول بیشتری به دست آورید! نرخ تبدیل کاربر به مشتری CRO پارامترهای دقیقی هستند که چگونگی عملکرد شما را می سنجند. نرخ تبدیل کاربر به مشتری درصدی است که مردم روی تبلیغ یا لینک داخل وب سایت شما کلیک می کنند و در مرحله بعد، آن کاری را که شما خواستید را انجام می دهند. خواسته شما می تواند ثبت نام برای دریافت خبرنامه ها باشد، ساختن یک حساب یا خرید یک کالا باشد. یک نرخ خوب تبدیل کاربر به مشتری، زمانی حاصل می شود که تلاش های شما در تولید و پرورش محتوا، به پرداخت هایی از طرف مشتری منجر شود و از طرف دیگر، نرخ بد تبدیل کاربر به مشتری، یعنی زمان آن رسیده است که به دنبال راه هایی برای بهبود بخشیدن به وب سایت خود و تجارت خود برای افزایش مشتری و فروش باشید.

 

تبدیل کاربر به مشتری


نرخ تبدیل کاربر به مشتری یا CRO

جریانی که عنوان شد دقیقا به این معنا است که شما باید یک کمپین بهبود نرخ تبدیل کاربر به مشتری راه اندازی کنید. شاید کمی انجام دادن آن چالش برانگیز باشد؛ خصوصا در مراحل اولیه شما می توانید از روش های آزمون و خطا یا نکاتی که امتحان خود را پس داده اند، کمک بگیرید.

در اینجا بعضی نکات اصولی و کارهای موثر در مراحل بهبود نرخ تبدیل کاربر به مشتری آمده است که بهتر است آن ها را انجام بدهید:

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

بازاریابی موفق اینترنتی و 5 گام برای موثر

برای بهبود CRO، به تجربه مشتری خود بیافزایید

زمانی که شما یک کمپین بهبود نرخ تبدیل کاربر به مشتری دارید، مهم ترین نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که شما باید تجربه کاری خود را به مشتریان نشان بدهید تا آن ها را ترغیب به معامله کنید. شما باید تغییراتی ایجاد کنید که مشتری جذب وب سایت شما شده و در نهایت منجر به خرید کالا یا خدمات شما بشود.

نکاتی که به شما کمک می کند تا به مشتری تجربه خود را نشان بدهید به این شرح است:

  • طرح و نقشه وب سایت را طوری طراحی کنید که نکات غیر اصلی به حداقل برسد و بیشترین تمرکز روی قسمت های اصلی صفحه باشد.
  • از رنگ ها و فونتی استفاده کنید که برای مشتریان مخصوص تجارت شما، خوشایند باشد.
  • وب سایت خود را به یک وب سایت واکنشگرا تغییر بدهید تا مشتری های دائم شما برای باز کردن وب سایت و پیدا کردن گزینه های مورد نظر خود، با مشکل مواجه نشوند.
  • مطمئن شوید که وب سایت شما به سرعت بارگذاری می شود تا از خسته شدن مشتری در مرحله بارگذاری کند وب سایت جلوگیری شود.
  • اگر شما هر معامله ای یا تبلیغی را برای مشتری عرضه می کنید، مطمئن شوید که کدهای شما برای بازدید کنندگان قابل مشاهده است و آن ها مجبور به ترک وب سایت شما برای پیدا کردن آن نیستند.

 

رفتار کاربران خود را مشاهده کنید

قبل از شروع به تغییرات، برسی این نکته ضروری است که بازدیدکنندگان وب سایت شما چه کاری انجام می دهند، چه صفحاتی را بیشتر بازدید می کنند و از چه صفحه هایی به سرعت خارج می شوند. با مشاهده رفتار و واکنش آن ها می توانید اطلاعات کاربردی جمع آوری کنید که به شما کمک می کند تا طرح وب سایت خود و در نتیجه ترفندهای فروش خود را بهبود ببخشید.

اگر شما در بررسی هایی که انجام می دهید به این نتیجه رسیدید که آن ها متوجه یک سری نکات در سایت شما نمی شوند، باید آن نکات را در محل هایی که بیشتر قابلیت دیده شدن دارند و دسترسی به آن ها آسان تر است، قرار دهید؛ بعد شما می توانید امتحان کنید که این تغییر، نتیجه سود بخشی داشته است و تغییری در رفتار بازدید کنندگان شما و میزان فروش و تبادل شما ایجاد شده است یا خیر. این ها نکاتی بودند که برای بهبود نرخ تبدیل کاربر به مشتری لازم است انجام بدهید اما کافی نیستند.

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها