با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. مقالات طراحی سایت
  3. آپدیت جدید الگوریتم گوگل

آپدیت جدید الگوریتم گوگل

آپدیت جدید الگوریتم گوگل چیست؟

ماجرایی که پشت صحنه آپدیت جدید گوگل قرار دارد چه چیزی است؟

در گوگل کنسول نموداری وجود دارد که به اصطلاح به آن تحلیل جستجو گفته میشود، در این مقاله شما می توانید با تغییر پارامترهای مختلف مانند نوع دستگاه، زمان، صفحات، کشورها و... میزان نمایش، کلیک و CTR سایت خود را مشاهده نمایید.

هر زمان که گوگل الگوریتم جدیدی ارائه کند، یک خط عمودی در نمودار فوق ظاهر می شود، این خط نشان دهنده بروزرسانی اساسی در الگوریتم گوگل است. اخیرا یک آپدیت جدید در الگوریتم گوگل در این نمودار نمایش داده شده است.

آپدیت جدید گوگل کنسول - الگوریتم گوگل

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

سرویس ویروس توتال گوگل

راهکارنوین با دقت در بروزرسانی فوق، متوجه خواهیم شد که اگر نمودار را بر روی موبایل قرار دهیم اتفاقی که خواهد افتاد این است که ورودی سایت از طریق گوشی موبایل پس از این تاریخ صفر میشود و سپس بازدیدکننده ها را نشان میدهد.

این اتفاق نه تنها برای یک سایت بلکه برای تمام سایت های دنیا افتاده است. زمان ارائه این آپدیت جمعه 8 مرداد 1395 بوده! حالا سوالی که مطرح می شود، آیا گوگل پس از این تاریخ جستجوی موبایل و کامپیوتر را یکسان در نظر گرفته یا جستجوی هریک همچنان بصورت مجزا است؟ و ظاهرا موضوع ایندکس شدن موبایل و تبلت و کامپیوتر به صورت مجزا منتفی نشده است.

 

برخی از همکاران ما در ایران به دلیل اطلاعات و مطالعات ناقص ماجرا را یک اشکال جالب و حتی آنرا یک باگ برنامه نویسی و خطای بروزرسانی تلقی کرده اند!!

بنابراین آپدیت جدید الگوریتم گوگل، چیزی جز یک تغییر ساده نیست اتفاق دیگری در الگوریتم های گوگل نیفتاده است.

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها