با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. مقالات طراحی سایت
  3. سرویس ویروس توتال گوگل

سرویس ویروس توتال گوگل

سلام خدمت کاربران عزیز راهکارنوین

همانطور که میدونید بسیاری از CMS هایی که ما از آنها برای راه اندازی وبلاگ و یا سایت خود استفاده میکنیم به صورت پیش فرض از نظر امنیتی بسیار آسیب پذیر هستند که در ادامه مطالب دسته بندی آموزش امنیت وب سایت برای شما بیشتر توضیح خواهیم داد.

به دلیل تحریم متاسفانه با IP های ISP های ایران وب سایت نمایش داده نمیشود و باید راهی برای استفاده از وب سایت انتخاب نمایید برای وارد شدن به سایت VirusTotal کلیک کنید، وب سایت در حالت اولیه 2 راه جلوی شما قرار میدهد که راه اول آپلود فایل میباشد و راه دوم درج لینک دانلود فایل مورد نظر شماست از این دو راه شما میتوانید افزونه، پلاگین، ماژول و یا هر چیزی دیگر که در تمامی سی ام اس ها مورد استفاده قرار میدهید قبل از اقدام به نصب در وب سایت خودتون از سالم بودن و عاری بودنش از هرگونه بدافزار، ویروس، Webshell و Malware اطمینان حاصل نمایید.

سرویس ویروس توتال

 

حالت آپلود فایل :

اگر روی گزینه Chose File کلیک نمایید میتوانید با رفتن به مسیری که فایل مورد نظرتان در آنجا قرار دارد آن را انتخاب کرده و اقدام به آپلود فایل نمایید.

 

اسکن از روی آدرس URL فایل :

شما میتوانید آدرسی را که از آن فایل را میخواهید دانلود نمایید را با کلیک روی URL در باکس تعبیه شده وارد نمایید و منتظر اسکن شدن فایل خود بمانید و در صورت آلوده نبودن به ویروس از آن استفاده نمایید.

پس از اسکن کردن فایل اگر خطر قرمز رنگ نشان دهد نمایانگر آن است که فایل مورد نظر آلوده میباشد. در نظر داشته باشید اگر فایلی را که قصد آپلودش را دارید قبلا در ویروس توتال بارگذاری شده باشد به شما اطلاع میدهد و میپرسد که میخواهید جزییات را ببینید یا دوباره آنالیز کنید که در اینجا بهتر است شما Reanalyse را کلیک کنید تا با خیال راحت جزییات اسکن فایل را ببینید، و نگته ای دیگر اینکه به طور مثال اگر فایل شما 20 مگابایت بود و خیلی زود آپلود شد تعجب نکنید چون ویروس توتال تمام اطلاعات را از آپلود های قبلیش خواهد خواند و تاریخ آپلود قبلی را نیز برای شما نمایش خواهد داد.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

چگونه اطلاعات مربوط به یک تصویر را در گوگل جستجو کنیم

اسکن کردن وب سایت

بعد از پایان عملیات دو حالت دارد یا فایل شما بدون ویروس است و یا حاوی ویروس است که ما در اینجا یک تصویر از Webshell که توسط آنتی ویروس Bkav شناسایی شده است را برای شما قرار داده ایم.

ویروس توتال

ولی در نظر داشته باشید که اگر فایل شما آلوده به Malware باشد هرگز نباید از آن فایل استفاده کنید و به شما پیشنهاد میکنیم هر چه سریعتر آن فایل را از روی کامپیوتر و یا هاست خود به طور کامل حذف نمایید.

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها