با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. مقالات طراحی سایت
  3. خطای structure data برای سایت

خطای structure data برای سایت

خطای structure data برای سایت شامل پیام We do not detect any structured data on your site در این مطلب بررسی میشود، یکی از کاربران سایت پرسیده است:


We do not detect any structured data on your site.

مشکل از طراحی سایت من هست یعنی؟؟

اگر ممکن است منو راهنمایی کنید

 

پاسخ به خطای گوگل کنسول (یا وبمستر تولز سابق) :

structured data به داده هایی گفته می شود که معنا دار هستند و برخلاف داده های متنی معمولی شامل اطلاعات ارزش افزوده می باشند. این موضوع به این معناست که ساختار داده از حالت متنی یا تصویری صرف خارج شده و بر مبنای اطلاعاتی بیشتر بنا می شود. به عنوان مثال اینکه تصویر محصول چیست، قیمت آن چقدر است، چند نفر به ان رای داده اند، این محصول چه امتیازی دارد و... یا اگر رویدادی در حال برگزاری است، تاریخ این رویداد چه زمانی است؟ در کجا برگزاری می شود و... این نوع داده ها اطلاعات بیشتری را به گوگل و سایر ابزارها می دهند و امکان جستجوی معنایی در وب را بهبود می بخشند.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

طراحی سایت ریسپانسیو دوست گوگل

structured data چیست؟

structured data ها داده های معناداری هستند که در قالب استاندارد xml در میان صفحه قابل افزودن هستند. شما می توانید اطلاعاتی از قبیل موارد زیر را در آنها اضافه کنید:

  • اطلاعات محصول
  • اطلاعات رویداد
  • رتبه بندی و امتیاز کاربران به محصول / مقاله
  • دستور غذا
  • ویدئو
  • فیلم و سریال
  • آدرس و مکان

و...

سپس روباتهای گوگل و جستجوگر با پردازش محتوای صفحه شما داده های بیشتری از آن استخراج می کنند و برخی از این نوع اطلاعات مانند رتبه بندی یک محصول و... در نتایج گوگل به شکل دیگری نمایش داده می شود.

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها