با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. اخبار طراحی سایت
  3. طراحی سایت ریسپانسیو دوست گوگل

بر اساس آماری که راهکارنوین مستقیما از مخاطبان سایت های اینترنتی متعدد داریم، در شش ماه گذشته بیش از 45% بازدیدکنندگان سایت ها، از موبایل و تبلت استفاده کرده اند. این عدد 6 ماه قبل تر از آن یعنی در یک سال پیش، تازه از 20 درصد عبور کرده بود.

طراحی سایت ریسپانسیو

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

11 استراتژی پایه‌ ای برای موفقیت در فروش بخش دوم

با توجه به رشد فروش موبایل های هوشمند و تبلت و همچنین گسترش اینترنت موبایل نسل سوم و چهارم در کشور، پیش بینی می کنیم این آمار بیش از این ها رشد داشته باشد.

از طرفی گوگل نیز که صاحب اندروید است تصمیم گرفته سایت هایی که ریسپانسیو و به قول خودش mobile-friendly نیستند را از نتایج جستجوی موبایل حذف کند.


پس برای راحتی کاربران که بیشتر از موبایل و تبلت برای مرور صفحات وب استفاده می کنند و همچنین برای جذب کاربر و مشتری از نتایج جستجوی گوگل، به فکر وب سایت ریسپانسیو باشید. اگر به تازگی قصد راه اندازی سایت دارید، هرگز سراغ سایت های غیر ریسپانسیو نروید. و اگر قبلا وب سایتی داشته اید که رسپانسیو نیست، تغییر و تحول آن را در اولویت کارها و هزینه های خود قرار دهید. از صرف هزینه برای این کار نترسید و زمان را از دست ندهید.

فردا دیر است...

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها

طراحی سایت واکنشگرا