با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. مقالات طراحی سایت
  3. 11 آمار بازاریابابی دیجیتال که باید ببینید

 

بازاریابی آنلاین،طراحی سایت

 

این مقاله در موردبازدارنده تبلیغاتی ( ad blockers ) و رشد امروزه اینستاگرام است که توسط کریستوفر هین تنظیم شد .

پاییز فصل خوبی برای جمع آوری اطلاعات بازاریابابی دیجیتال است.همانطور آمارگیرندگان امیدوارند بازار کار رسانه های در حال رشد(مانند اینستاگرام) را برای برندهایی به وجود بیاورد که تا حد ممکن به دنبال تصرف بیشترین فروش در تعطیلات آخر سال هستند.

 

۱۱ نمونه آمار که از هفته گذشته چشمان ما به دنبال آن بود شامل بازدارنده تبلیغاتی و اینستاگرام است.

1. بازدارنده گان تبلیغاتی( ad blockers ) از توجه بالای صنعت بازاریابابی دیجیتال برخوردار هستند .بررسی مشترک انجام گرفته توسط فرکتل و موز در هفته گذشته نشان داد که ۶۳ جوانان از بازندارنده های تبلیغاتی استفاده میکنند، این تعداد بسیار بالاتر از نتیجه گیری اخیر شاخص وب جهانی است؛ که ۳۴ درصد کاربران جوان را دارا میباشد که بازدارندگان تبلیغاتی را به کار گرفتند. از مقاله جولای، فرکتل و موز نیز پی بردند تنها ۶٫۵ درصد کاربران فکر میکنند تبلیغات موبایل مناسب هستند.

2. هفته گذشته، بازاریاب اینترنتی (eMarketer ) پیش بینی کرد فیس بوک و اینستاگرام نزدیک به ۶۵ درصد معادل تقریبا ۱۶٫۳ میلیارد بودجه رسانه اجتماعی (social-media ) برندهای امسال را کنترل کرده اند. بازاریاب اینترنتی گفته است، از نظر جهانی، فیسبوک امسال حدود ۱۲٫۸۰ دلار درآمد تبلیغاتی از هر کاربر و ۴۸٫۷۶ دلار درآمد تبلیغاتی از کاربران شخصی امریکا داشته است.

3. اینستاگرام ۶۰۰ میلیون دلار یا حدود ۵ درصد مجموع درآمد تبلیغاتی فیسبوک برای بازاریاب اینترنتی همراه داشته است. تا سال ۲۰۱۶، برنامه های عکس و ویدئو حدود ۱٫۵ میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی داشتند، جهش ۱۴۹ درصدی سال به سال.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

استراتژی بازاریابی دیجیتال و چند روش بسیار مهم

4. مخارج تبلیغات اجتماعی ۲۵٫۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۵ بود ، بنا بر بررسی eMarketer study 23.7 میلیارد در ماه آوریل بوده است.

5. از ماه فوریه، فیسبوک ۲۵ درصد رشد در میان خریداران تبلیغاتی مشاهده کرد، مجموع ۲٫۵ میلیارد تبلیغ کننده را به طور منظم به روی کار آورد که پول را در پایگاه صرف میکردند.

6. معلوم شد اینستاگرام اکنون دارای بازاریابی گسترده و نیروی فرهنگی است. پایگاه فیسبوکی آشکار کرد که از ۴۰۰ میلیون کاربر ماهانه، تا ۱۰۰ میلیون از آغاز امسال شروع کرده اند. و این کاربران که بسیاری از آنها از جوانان هستند، ۸۰ میلیون عکس هر روزه در پایگاه اجتماعی قرار میدهند

7. ماورک در اینستاگرام که ۱٫۳ میلیون پست را در برنامه اجتماعی تحلیل کرد و پی برد بازاریاب ها باید بین ۶ صبح تا ۱۲ شب فعالیت بیشتری داشته باشند. مختصرا باید گفت: درحالیکه حجم پست گذاری طی این ساعات صبح تقریبا پایین است، کاربران هنوز به طور منظم کار خود را روی گوشی هوشمندشان انجام میدهند. مثلا، کمتر از ۲ درصد پستهای اینستاگرام بین ۸ صبح تا ۱۰ صبح است.

8. طبق گفته های برند هوش آموبی بازدید پاپ فرانسیس از امریکا هفته پیش همهمه آنلاین گسترده ای ایجاد کرد- ۱٫۸ میلیون توییت در ۲۴ ساعت- درحالیکه یک شرکت به طور ویژه بیش از بقیه سود برد. “پاپ در فیات” (pontiff rode in a Fiat ) در سیستم موبایل پاپ (Popemobile ) و آموبی (Amobee ) نشان داد که ۲۲ درصد همه حضور محتوای دیجیتالی در هفته گذشته دور برندی(فیات) بود که به پاپ مرتبط است.

9. زنجیره “شیرینی های سینابون” هفته گذشته به اسنپ چت پیوست و طی چند روز، ۲۰۰۰ دنبال کننده در برنامه اجتماعی موبایل به دست آورد. این برند کار خود را بدون خرید هیچ گونه تبلیغات در پایگاه پیش برد، در عوض دو سازنده استخدام کرد- دنی برک و ایون گاربر- تا حساب خود را شکل داده و سپس از طرفداران بخواهد تصاویری از شیرینی هایش را تایید کنند.

10. سه شخصیت پرطرفدار اجتماعی- گری روگاس، ایزا فانگ و اسکاتی سایر- اپلیکیشن جریان زنده (livestreaming app ) را مورد آزمایش قرار دادند. اما نیک سیسرو، مدیر عامل دلموندو، که با این افراد تاثیرگذار در کانالهای اجتماعی کار میکرد، قطعه مبتنی بر اسنپ چت را در سایت “مجله ادویک” قرارداد و درحالیکه با “مجله ادویک” صحبت میکردند: (روگاس، فانگ و سایر) ۳۰۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰۰ مشاهده در اسنپ چت گرفتند.

11. لیزون، یک ارئه کننده سیستم مدیریت پذیرش دیجیتال برای موسسات آموزش عالی ، گفت ؛ تحقیقات او نشان داده است که دانشجویانی که با دو ایمیل و ایمیلهای مستقیم تماس داشتند چهار برابر بیشتر از کسانی که تنها یک ایمیل داشتند ، پذیرش را قبول کردند .

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها

بازاریابابی دیجیتال