با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. اخبار طراحی سایت
  3. مشکل کاربران اینترنتی ایران در دسترسی به فایل‌های فلش

ایتنا - مدیر یکی از شرکت های اینترنتی در گفت وگو با ایتنا با تایید وجود این اختلال و اظهار بی اطلاعی از علت دقیق آن، و با اشاره به مشکلاتی که این اختلال بدنبال خواهد داشت، شکایت های فراوان رسیده از کاربران اینترنتی در باره منشا بروز چنین مشکلی را مورد تاکید قرار داد.
به تازگی کاربران اینترنت در کشور در دسترسی به فایل های فلش در سایت ها دچار مشکل شده اند. به گزارش ایتنا، در اثر این اختلال، امکان مشاهده فایل های فلش برای کاربران بتدریج حذف می گردد، و به جای این فایل ها، جای خالی آنها در صفحات سایت ها دیده می شود.
هنوز اطلاع دقیقی از منشا و علت این اختلال منتشر نشده است اما برخی صاحبنظران منبع این مشکل فنی را مخابرات می دانند که چنین محدودیتی را برای فراهم کنندگان اینترنت کشور ایجاد نموده است. گفته می شود این اختلال از روز سه شنبه اول دی ماه جاری پدید آمده است.
مدیر یکی از شرکت های اینترنتی در گفت وگو با ایتنا با تایید وجود این اختلال و اظهار بی اطلاعی از علت دقیق آن، و با اشاره به مشکلاتی که این اختلال بدنبال خواهد داشت، شکایت های رسیده از کاربران اینترنتی در باره منشا بروز چنین مشکلی را مورد تاکید قرار داد.

 

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

ایده خود را بفروشید و یا شریک تجاری راهکارنوین شوید

گفتنی است فایل های فلش، نوعی فایل های گرافیکی متحرک هستند که عموما برای تبلیغات به کار رفته و بسته به نوع خود، حاوی پیام های تبلیغاتی تجاری، فرهنگی، مذهبی و... می باشند.
امروزه استفاده از این فایل ها در سایت های اینترنتی به امری متداول و اجتناب ناپذیر بدل شده، که عدم دسترسی و مشاهده این نوع فایل ها، کارکرد صحیح سایت ها را مختل می نماید. همچنین برخی سایت ها نیز تماما بر مبنای فلش طراحی شده اند که وجود این اختلال، به طور کلی این سایت ها را غیرقابل دسترس خواهد نمود.
از سوی دیگر با توجه به اتکای صنعت تبلیغات اینترنتی بر فایل های فلش، اختلال مزبور می تواند خسارت فراوانی را بر سایت ها و نیز صنعت وب وارد نماید.
هنوز توضیحی از سوی مسئولین در این زمینه ارائه نشده است. منبع سایت : ITNA

با احترام
واحد پشتیبانی

چهارشنبه، ۲ دی ماه ۱۳۸۸

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها