با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. اخبار طراحی سایت
  3. شب یلدا بر شما مبارک

شب یلدا بر شما مبارک

heartشب یلداست؛

شبی که در آن انار محبت دانه میشود و سرخی عشق و عاطفه، نثار کاسه های لبریز از شوق ما؛ شبی که طراوت هندوانه های تازه تابستان به سرمای دستان زمستان هدیه می شود و داغی نگاه های زیبای بزرگ ترها در چشمان کودکان اوج می گیرد و بالا می رود. در ازدحام بشقاب های کوچک بلور، شیرینی صمیمیت ها و یکدلی ها، تقسیم میشود و کام های همه را شیرین می کند.

یلدای طولانی سال، بهترین مجال برای نیم نگاهی کوتاه به لحظه هاست؛ لحظه هایی که در سرعت عبور، خلاصه می شوند و می گذرند و این گذشتن، بهترین پیام برای زیبا زیستن ماست؛ زیرا شیرینی در کنار هم بودن لبخندهای امروز، هزار بار بهتر از اشک حسرت ریختن بر مزار جدایی های فرداست.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

واریز بیتکوین یا سایر ارزها به بایننس

یلدا بهانه ای است، بهانه ای، تا ما از فرمان کانال های پر پیچ و خم سیم های ارتباطات بگذریم و لحظه های قشنگ با هم بودن را به هیجان سریال های زندگی شیشه ای ، بدل نکنیم.

یلدا، بهانه ای است تا پندها و تجربه های ارزشمند پدربزرگ ها و مادربزرگ هایی را که در پس وقت نداشتن ها و بی حوصلگی های کوچک ترها مدفون مانده اند، زنده کنیم.

یلدا، مجالی است برای تکرار هر آنچه روزگاری، سرمشق خوبی هایمان بوده اند و امروز بر روی طاقچه عادت هایمان غبار می گیرند و فراموش می شوند. مجالی است برای دیدن عزیزانی که تصویر و صدایشان در پس مشغله های زندگی رنگ باخته اند. مجالی است برای نشستن لبخند بر لبان کودکان، در آغوش پر مهر بزرگ ترها.

این روزها روزهای سختی است که مردم کشورم ایران سپری میکنند و هیچ دادرسی ندارند، به امید آنکه ریشه ظلم و ستم در سرمای این زمستان خشک شوند تا یلدا مجالی باشد؛ برای من، برای تو، تا همگی از لحظه های شیرین با هم بودن، زندگیِ پر از عشق و آسایش، آزادی و پیشرفت لذت ببریم.

امشب آخرین دقیقه آذرماه را ورق می زنیم و شمع های روشن زرد پاییز را فوت می کنیم.

یلداتون مبارک.

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما

2019-12-18
مریم حسینی
نام :

من این طرح رو 15 هزار تومان دادم دانلود کردم اما به صورت کج و کوله دانلود شد واقعا راضی نیستم از پولی که دادم

پیام :

سلام دوست خوبم؛

خدمات شرکت راهکارنوین طراحی سایت و سئو است، دوست خوبم سایت را اشتباه گرفته اید، ما طرح یا فایلی برای فروش و همچنین فروشگاهی در سایتمان نداریم. امیدواریم سایت فروشنده فایل را پیدا کنید و فایل صحیح را از ایشان درخواست و دانلود کنید.

پاسخ مدیر :

این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها