با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. اخبار طراحی سایت
  3. بروزرسانی های جدید وب مستر تولز گوگل

وبمسترتولز گوگل و بروزرسانی های جدید آن

گوگل هر چند وقت یکبار ابزارهای خود را بروز رسانی می کند. این تغییرات بعضا آنقدر زیاد هستند که آموزشهایی که مبتنی بر ساختار ابزار طراحی می شوند در زمانی بسیار کوتاه کاربردی بودن خود را از دست می دهند. به عنوان مثال گوگل آنالیتیکز به سرعت در حال تغییر است و امکانات جدیدی به آن اضافه میشود یا امکاناتی از آن حذف می شود.

وبمسترتولز

 

 

 

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

ثروتمند شدن و راه و روش هایی که از آن غافل شدیم قسمت اول

در این مطلب چند خبر مهم در مورد تغییرات وبمسترتولز گوگل را به شما منتقل میکنم:

  • ابزار حذف sitelinks از وبمسترتولز حذف گردید. این ابزار حدود 9 سال در وبمسترتولز قرار داشت و در صورتی که نمی خواستید لینک خاصی در گوگل قرار بگیرد و گوگل آن را به عنوان سایت لینکز سایت شما نمایش دهد می توانستید آن را حذف کنید. site links به لینکهایی گفته می شود که افراد پس از جستجوی برند شما در گوگل در پایین سایت شما مشاهده می کنند.
  • ابزار content keywords نیز از وبمسترتولز حذف گردید. گوگل اعلام کرده که این ابزار صرفا جهت نمایش محتوای پیدا شده در سایت شما توسط گوگل کاربرد داشت و با توجه به اینکه کاربران می توانند از طریق ابزارهای دیگر مانند fetch as google محتوای ایندکس شده را مشاهده کنند دیگر نیازی به نمایش این ابزار به آنها نیست.
  • ایندکس featured phone گوگل بازنشسته شد. بسیاری از تکنولوژی ها عمر کوتاهی دارند و به سرعت از بین می روند، برخی از آنها حتی قبل از اینکه توسط عام مردم مورد استفاده قرار گیرند این اتفاق برایشان می افتد مانند بن سازه CORBA که در چند ماهگی با استانداردهای جدیدتر جایگزین شد و... این موضوع در مورد زبانهای برنامه نویسی مانند WML و همچنین بسیاری از استانداردهای موبایل نیز صدق می کند. با توسعه موبایلهای هوشمند دیگر تقریبا شخصی از طریق موبایلهای قدیمی به اینترنت متصل نیست و گوگل نیز بخش خزنده، گزارشات و تمام موارد مربوط به featured phone را از ابزار وبمسترتولز خود خذف کرد و آنها را بازنشسته کرد.
چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها

وب مسترتولز گوگل