با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. اخبار طراحی سایت
  3. نسخه شرکتی اینستاگرام

چگونه صفحه اینستاگرام خود را به صفحه شرکتی تغییر دهیم؟

اینستاگرام در ماه گذشته میلادی نسخه شرکتى خود را در کشورهای محدودی از جمله آمریکا و نیوزلند منتشر کرد و اعلام کرد که طی ماه های آتی به تدریج در تمام کشورها در دسترس قرار خواهد گرفت. در روزهای اخیر مشاهده شده است که این امکان برای برخی از کاربران ایرانی اینستاگرام نیز فراهم شده است.

در نسخه شرکتی اینستاگرام دکمه contact در کنار Follow اضافه شده است و امکان تماس، ایمیل و موقعیت یابى شرکت نیز برای کاربران فراهم شده است.

نسخه شرکتی اینستاگرام

 

همچنین بخشی به نام Insights در این نسخه وجود دارد که امکانات آمارى زیادى را به صاحب صفحه ارائه می دهد. مانند میزان دیده شدن پست ها، ساعات بازدیدها و موقعیت جغرافیایی و سن و جنسیت فالوورها و ...

آمارها در نسخه شرکتی اینستاگرام

 

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

هشدار گوگل در مورد ریدایرکت کردن نسخه موبایل

چگونه صفحه اینستاگرام را به صفحه شرکتی تغییر دهیم؟

ابتدا به این نکته توجه کنید که اینستاگرام به مرور دسترسى به این امکان را فعال مى کند و ممکن است هنوز برای شما فعال نشده باشد.
همچنین براى تغییر لازم است یک صفحه فیسبوک برای شرکت تان ساخته باشید. ضمن اینکه صفحه شما نباید private باشد.

1- اپلیکشن اینستاگرام را آپدیت کنید.

2- در صفحه Settings در قسمت Account روى گزینه Switch to Business Profile کلیک کنید. اگر این گزینه را نمى بینید امکان تغییر هنوز براى شما فعال نشده و باید منتظر بمانید.

 

نسخه شرکتی اینستاگرام

 

3- در صفحه بعد با اکانت فیسبوک خود لاگین کنید.

نسخه شرکتی اینستاگرام اتصال به فیسبوک

4- در صفحه بعد پیج فیسبوک شرکت خود را انتخاب کنید.

5- در صفحه بعدی اطلاعات تماس شرکتى خود را وارد کنید و باقى اطلاعات به طور خودکار از صفحه فیسبوک وارد مى شود. البته مى توانید انتخاب کنید که اطلاعات پاک شده و جایگزین آن ها را خودتان وارد کنید.

پس از این مرحله به پروفایل خود که حالا به یک پروفایل شرکتی تبدیل شده وارد شوید.

دقت کنید که آمار Insights از زمان تغییر به پروفایل تجارى ثبت مى شوند، لذا بلافاصله پس از تغییر پروفایل، آمار قابل مشاهده ای نخواهید داشت.

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها