با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. اخبار طراحی سایت
  3. برداشتن و بازگشت تحریم های گوگل

برداشتن تحریم مرتبط با گوگل آنالیز، گوگل اپ و گوگل دولوپر خبری بود که در روزهای اخیر جنجال زیادی در اینترنت پیدا کرد. برداشتن این تحریم ها به برنامه نویسان اندروید و برنامه نویسان وب امکان بیشتری ارائه می داد تا بتوانند از امکاناتی که در این زمینه وجود دارد استفاده کنند.

 

گوگل آنالیز همچنین سیستم تحلیلگر گوگل که کاملترین سیستم در این زمینه در دنیا می باشد بدون نیاز به فیلتر شکن قابل دسترس بود، به عقیده راهکارنوین یکی از بزرگترین مشکلات سایت های فارسی عدم استفاده از سیستم های تحلیلگر و یا نداشتن دانش کافی برای نحوه استفاده از آنهاست. سایت های خبری و کانالهای تلگرام به سرعت با این اتفاق اقدام به اطلاع رسانی و تبلیغات در این زمینه کردند و ایمیل های تبلیغاتی و مطالب مختلفی در این زمینه منتشر گردید.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

کاربران چگونه به نتایج جستجو نگاه میکنند

اما این موضوع در نهایت تنها دو روز طول کشید و از دیروز مجددا استفاده از این سیستم ها برای ایرانیان تحریم گردید. جالب اینجاست که افرادی که با جار و جنجال این اخبار را منتشر می کردند مجددا اقدام به انتشار خبر بازگشت تحریم ها کردند تا از این وسیله بتوانند تبلیغات بیشتری برای خود انجام دهند. در واقع هدف اینگونه سایت ها نه تنها اطلاع رسانی درست نیست بلکه بیشتر به دنبال ایجاد جو خبری هستند.

 

جدای از موضوعات پیش آمده امیدواریم که به زودی این اتفاق برای همیشه بیفتد و تمام تحریم های گوگل، نه تنها آنالیز و دولوپر بلکه گوگل ادسنس و گوگل ادوردز نیز از تحریم ها خارج شوند و شدیدا معتقدیم که این موضوع می تواند تحول بزرگی در اقتصاد ایران و گسترش وب فارسی ایفا کند.

 

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها