با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. اخبار طراحی سایت
  3. فوری پایان انتقال سرور لینوکس به سرور جدید
با سلام و احترام؛

به اطلاع میرساند که سرور لینوکس به آی پی : 176.9.58.246 در تاریخ سه شنبه از ساعت 00:00 تا 6:00 صبح با موفقیت به سرور جدید منتقل شده است. سرور جدید دارای سخت افزار به مراتب بهتری میباشد و تغییرات انجام شده صرفا در جهت بهبود کیفیت و پایداری سرویس انجام شده است. لطفا توجه داشته باشید که طی فرایند انتقال آدرس آی پی سروری که اکانت شما بر روی آن قرار دارد تغییر کرده است. آدرس آی پی جدید به صورت زیر میباشد :

37.187.166.232

 

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

تهدید برای سیستم مدیریت محتوای ووکامرس

توجه 1: در صورتی که شما از سرویس های بانکی برای پرداخت در وبسایت خود استفاده میکنید، حتما این تغییر آی پی را به اطلاع بانک طرف قرار داد برسانید.

توجه 2: آی پی های اختصاصی متناظر با هر اکانت نیز تغییر کرده است، برای بدست آوردن آی پی جدید خود با شرکت راهکارنوین تماس حاصل نمایید.

توجه 3: با وجود تمام تلاش این شرکت جهت انتقال کامل اکانت شما، ممکن است در برخی موارد مشکلاتی در این زمینه رخ داده باشد. بنابراین خواهشندیم که با چک کردم کامل اکانت خود، هرگونه مشکلی را سریعا به اطلاع ما برسانید تا در جهت رفع مشکل اقدامات لازم انجام پذیرد. البته راهکارنوین پیشاپیش بابت هر مشکلی در این زمینه از شما پوزش می طلبد.


با سپاس
واحد پشتیبانی راهکارنوین
آرامین

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها

انتقال سرور

انتقال هاست