با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. مقالات طراحی سایت
  3. برنامه ریزی برای طراحی سایت و موارد ضروری

قبل از شروع کار طراحی سایت و غرق شدن در آن، شما نیاز به فکر کردن و برنامه ریزی در مورد طراحی وب سایت دارید. باید در مورد ایده ها و نظرات خود تحقیق نمایید.همانطور که در حال برنامه ریزی برای طراحی وب سایت خود هستید به مرور به نیاز های کسب و کار آنلاین خود در وب سایت پی خواهید برد، طوری که کاملاً آماده انجام این کار خواهید شد.کاری که برای برنامه ریزی و تحقیق برای طراحی سایت خود انجام می دهید در طول مسیر انجام کار، باعث تقویت کار شما خواهد شد.


- نام گذاری وب سایت

در حال حاضر برای طراحی سایت خود ایده هایی دارید؛ نظرات شما ممکن است سالها در ذهن شما بوده و یا با دیدن یک وب سایت ناگهان به ذهن شما خطور کرده باشد.به هر حال قبل از اینکه به برنامه ریزی در مورد طراحی سایت خود بپردازید، یکی از چیزهایی که باید مد نظر داشته باشید، انتخاب نام وب سایت می باشد. بسیاری از کارآفرینان متوجه تاثیر نام گذاری وب سایت در کسب و کار آنلاین شده اند.هنگامی که مشغول پروسهء نام گذاری وب سایت خود هستید باید تمامی انواع و اقسام نام های مرتبط را در نظر بگیرید.

- نام دامنه

مهمترین مسئله در مورد نام دامنه: ابتدا شما باید مالک آن نام دامنه شده (خریداری نمایید) و دوماً اینکه باید نامی را انتخاب نمایید که مطابق با اهداف شما و در جهت بهینه سازی کسب و کار شما استفاده شود. کتاب من دارای یک بخش طولانی در مورد چگونگی پیدا کردن یک نام دامنهء موفق می باشد. همچنین دارای توضیحاتی در مورد تفاوت بین نام دامنهء استاندارد و کلمه کلیدی توصیفی قوی در نام دامنه می باشد و راهی به حوزهء بین المللی دامنه های کشورهای مختلف نیز دارد.اگر نمی توانید در این مورد بیشتر صبر کرده تا بیشتر بدانید، می توانید سری به وب سایت آمازن بزنید!

- iMindMap

ابزار مناسبی برای ایجاد یک فکر بکر به نام Buzan's iMindMap بخشی از قطعهء خوش فکر از این نرم افزار است که میزبان طیف وسیعی از ویژگی های طراحی شده است تا ذهن شما را در مورد کاری که می خواهید انجام دهید، سازنده تر و خلاق تر نماید. Mindmapping مثل یک هشت پای غول پیکر با بازوهای حساس و رنگی است. تصاویر و آیکن ها در آن به شما اجازهء اضافه کردن یادداشت ها را داده و می توانید به طیف وسیعی از فایل ها لینک شوید. در فصل "فکر بکر" کتابم، من iMindMaP را طراحی کرده تا تولید ایده های جدید به سرعت انجام گیرد و به طور موثر در مسیر ساماندهی انجام کارها باشد. این تصویر به شما نشان می دهد که چگونه می توانید در طرح و برنامهء طراحی سایت به خوبی کشف تبلیغات برای وب سایت آیندهء شما الهام بخش باشد.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

بهترین شیوه برای استفاده از نقشه سایت

- امتیاز اهداف

اگر تا به حال این کار را انجام نداده اید، باید اقدام به تنظیم اهداف و مقاصد برای طراحی سایت خود نمایید. به این ترتیب اهداف دقیق برای وب سایت و کسب و کار خود ایجاد نمایید. ممکن است طرح های بزرگی برای فروش ایده های درخشان خود برای تبدیل ایده به پول نقد، بعد از گذشت چند سال با استراتژی خروج از دنیای وب را داشته باشید.

ممکن است بخواهید در یک دورهء طولانی، کسب و کار کوچک آنلاین و خانوادگی خود را مدیریت نمایید. شاید هم تصمیم به اجرای کسب و کار آنلاین در کنار کسب و کار های دیگر، خواستهء شما باشد. هر کاری که تصمیم دارید انجام دهید در جهت دستیابی به آن، نیاز به آرمان و هدف برای دستیابی به آن می باشد. شناخت اهداف و آرمانها و تجسم آن اهداف منجر به دسترسی به موفقیت و منجر به رسیدن به هدف خواهد شد.

- هدف خاص

سایت Dictionary.com، "niche" را به عنوان محل و یا موقعیتی مناسب برای شخص و یا چیزی توصیف می نماید. در واقع داشتن نظر خاص در مورد چیزی میباشد. این موضوع در طراحی سایت بسیار مهم می باشد که موقعیت مناسب برای انجام کار خود را پیدا کنید. حال زمان انجام تحقیقات در این مورد می باشد. برای مثال: ممکن است شما یک عکاس باشید. موقعیت مناسب و یا تخصص برای شما چه چیزی می تواند باشد؟ بسیار خوب، شاید تخصص شما در عکاسی زیر آب و یا نوزادان تازه متولد شده باشد. اگر شما یک عکاس تجاری هستید شاید بهترین شرایط و تخصص مناسب برای شما عکاسبرداری از تجهیزات کارخانه ها، مواد غذایی و یا کنسرت راک باشد. بنابراین مهمتر از همه اگر مطالب و مفهوم وب سایت خود را دوست دارید باید در مورد مطالب و اطلاعات آن بیشتر بدانید. برای حل و فصل موضوع فقط به دلیل اینکه فکر می کنید برای شما پول ساز است، موافقت نکنید. کاری را که به آن علاقه دارید انجام دهید، عشق همانند موجی شما را به اهدافتان خواهد رساند و انرژی های شما غیر قابل توقف خواهد بود.

- آزمون بازار مجازی

انجام تحقیقات برای انجام هر کاری از جمله طراحی سایت ضروری و در واقع حیاتی میباشد.مخصوصاً برای شروع کسب و کار آنلاین. بنابراین قبل از وارد شدن به دنیای مجازی دقیقاً باید به بررسی وب سایت و ساخت آن بپردازید و بدانید دقیقاً برای چه کاری هدف دارید. باید بدانید برای طراحی یک سایتی فانتزی که بابت آن پول پرداخت می نمایید، هزاران هزار سایت دیگر با همین اهداف مشابه شما در دنیای وب وجود دارد.

از طریق سایت های موفق اقدام به انجام آزمون برای بررسی نحوهء آزمون بازار به لیستی از نمونه های پژوهش هنگام بارگزاری محتوا خواهید رسید. تنظیم اهداف در طراحی وب سایت به ارتقاء میزان موفقیت شما در بازارهای مجازی کمک زیادی خواهد کرد. همچنین بررسی تمامی راه های ممکن برای رسیدن به تمامی خواسته ها و انجام آن در طراحی سایت ضروری می باشد.

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها

موارد ضروری در طراحی سایت