با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. مقالات طراحی سایت
  3. بهینه سازی سایت در کوتاه ترین زمان

هر زمان احساس کردید که باید برای سایت خود ترافیک بیشتر و بهتری از گوگل دریافت کنید در این مقاله چند نکته کلیدی برای شروع بهینه سازی سایت را برای شما یادآور میشوم.

این اطلاعات برای افراد کارآفرین، بازاریابان، مدیران و کسب و کار های کوچک است که می خواهند از مزایای بهینه شدن وب سایت خودشان برای موتورهای جستجو استفاده کنند بدون این که هزینه بسیار بالای را صرف این کار کنند.

بعد از مطالعه این آموزش شما می توانید به آسانی استراتژی بهینه سازی و افزایش بازدید سایت خودتان را به صورت گام به گام ترسیم کنید.

 

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

سایت با چند دامنه و نحوه بهینه سازی

انتخاب کلمه کلیدی :

اشتباه بزرگ برخی از طراحی سایت ها عدم انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای وب سایت است. در این مرحله باید خوب تحقیق کنید. در این مرحله باید کلماتی را بدست آورید که کاربر در صورتی که با آن کلمه وارد سایت شما شود حتما به سایت شما علاقه مند است و ممکن است محصولات شما را خریداری کند.

برای مثال : اگر شما فروشنده فیلم هستید. اگر طراحی سایت خودتان را برای فقط لغت فیلم بهینه کنید. شاید ترافیک زیادی را دریافت کنید ولی ممکن است کاربران برای دانلود رایگان هم آن به سایت شما مراجعه کنند. پس بهترین گزینه این است که سایت خودتان را برای لغات خرید اینترنتی فیلم بهینه سازی کنید.

 

انتخاب بهترین کلمات کلیدی :

در زمانی که سایت خودتان را برای موتور های جستجو بهینه می کنید این نکته را باید در نظر داشته باشید که در ادامه کار بهینه سازی سایت خودتان شما باید همواره کار تحلیل کلمات کلیدی را انجام دهید. در زمینه های کاری خودتان مقاله نویسی کنید و کلمات کلید مختلف را آزمایش کنید. در زمانی که بهترین کلمه کلیدی را یافتید که بیشترین بازخورد را ایجاد می کند تمرکز خودتان را بر روی آن لغت بیشتر کنید.

 

قرار دادن کلمات کلیدی در سایت :

مکان های مختلفی برای قراردادن کلمات کلیدی وجود دارد که باید درآن بخش های قرار دهید.

قرار دادن کلمات کلیدی در تیتر سایت : یکی از مهم ترین بخش هایی که موتورهای جستجو برای رتبه بندی سایت در نتایج خودشان در نظر می گیرند. کلمات کلیدی در داخل تیتر سایت است.

آدرس صفحات : یکی از بخش هایی که کلمات کلید در آن نقش مهمی دارند آدرس صفحات وب سایت است. سعی کنید کلمات کلیدی مربوط به صفحه سایت خود را نیز در آدرس صفحات سایت خودتان قرار دهید.

عناوین سایت : یکی از مهمترین بخش هایی که موتورهای جستجو درصفحه به آن توجه می کنند عناوین صفحه هستند که می توانیم آنها را در تگ H1 قرار دهیم. قرار دادن کلمات کلیدی صفحه در این تگ تأثیر بسیار زیادی در رتبه سایت شما در موتور های جستجو دارد.

تگ توضیحات : در زمانی که عبارتی را در گوگل جستجو می کنید به علاوه تیتر سایت در زیر آن توضیحاتی در مورد آن صفحه قرار می دهد. شما هم می توانید توضیحاتی که در آن بخش نمایش داده می شود را در تگ توضیحات خودتان بنویسید.

 

 

بهینه سازی سایت برای کلمات کلیدی :

شما کلمات کلیدی مناسب طراحی سایت خودتان را انتخاب کرده اید. برای شروع کار باید در زمینه کاری خودتان کلمات مناسب را بدست آورید. و برای هر کدام از این لغات یک صفحه مجزا ایجاد کنید. و یک ارتباط منطقی بین این صفحات ایجاد کنید. منوی سایت مهمترین بخش برای این ارتباط منطقی است.

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها