با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. مقالات طراحی سایت
  3. جلوگیری از اسپم شدن ایمیل

در این مقاله سعی براین است تا مطالبی مفید برای شما عزیزان در ارتباط با اسپم و نحوه غلبه بر اسپم شدن ایمیل صحبت کنیم.

اسپم چیست؟

  • ایمیل ناخواسته.
  • بخشی از کاربران را برای ارسال مستقیم هدف قرار می دهد.
  • لیست ایمیل های اسپم به روش هایی اسکن کردن وب.

برنامه های تشخیص اسپم چگونه کار می کنند؟

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی چیست

نرم افزار های تشخیص اسپم حاوی یک لیست بزرگ از اطلاعات است که تصمیم گیرنده این است که ایمیل باید در شاخه اسپم قرار گیرد. البته در هر زمان قوانین آن ها تغییر می کند. برای مثال این فیلتر کننده ها به برخی کلمات حساس هستند. که اگر از این کلمات در ایمیل خودتان استفاده نمایید حتماً در امتیاز اسپم شما تأثیر خواهد گذاشت. و اگر این امتیاز از حدی بیشتر باشید حتماً ایمیل شما به شاخه اسپم خواهد رفت.

چگونه ایمیلهای ما توسط این فیلتر ها اسپم نشود؟

  • از لغاتی مانند اینجا را کلیک کنید ، در ایمیل های خودتان استفاده نکنید.
  • اگر از لغات انگلیسی استفاده می کنید سعی کنید کلمات را با حروف کوچک بنویسید. معمولاً برای جلب توجه کلمه را با حروف بزرگ می نویسند.
  • سعی کنید از ایمیل متن به جای فرمت HTML استفاده نمایید. اگر از فرمت HTML استفاده می کنید. سعی کنید کمتر از کدهای HTML استفاده کنید بیشتر سعی کنید متن شما بیشتر از کد ها باشد.
  • امکان لغو عضویت را در ایمیل های خودتان قرار دهید. اگر فردی نمی خواهد از سوی شما ایمیلی دریافت کند.
  • حتماً آدرس فیزیکی شرکت خودتان را در پایین نامه خودتان قرار دهید.
  • اگر به تعداد زیادی از ایمیل ها در یک زمان ارسال دارید بعید نیست که بخشی از آن ها به شاخه اسپم برود برای رفع این مشکل سعی کنید در هر دقیقه فقط 3 ایمیل ارسال شود.

کمتر کسی دوست دارد ایمیل های ناخواسته را در اینباکس ایمیل خود دریافت کند. نکته مهم این است که شما می خواهید پیام بازاریابی خودتان را به مخاطبین خود ارسال کنید. بنابراین در هر زمان که می خواهید ایمیل خودتان را ارسال کنید کافی است قبل از ارسال از مفید بودن آن ایمیل برای مخاطب خودتان مطمئن شوید. در غیر این صورت کاربر یا خود را از لیست شما حذف می کند و یا این که از این به بعد نامه های خودتان را به شاخه جانک مخاطب ارسال خواهید کرد.

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها