با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. مقالات طراحی سایت
  3. چگونه اطلاعات مربوط به یک تصویر را در گوگل جستجو کنیم

چگونه اطلاعات مربوط به یک تصویر را در گوگل جستجو کنیم

گوگل

 

چگونه اطلاعات مربوط به یک تصویر را در گوگل جستجو کنیم؟

گوگل دارای امکان جستجوی تصویری یا Google Images است که در این روش نیازی به تایپ برای جستجو نیست؛ کافیست تا تصویر مورد نظر را در گوگل آپلود نمایید و اطلاعات مربوط به آن، در اختیارتان قرار گیرد. برای این کار باید سایت Google Image را باز کنید یا آدرس images.google.com را در نوار آدرس مرورگرتان paste کنید.

 

گوگل

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

فاکتورهای اصلی رتبه بندی گوگل که برای هر جستجو متفاوت است

نکته: با مرورگر internet explorer 8 یا نسخه های پایین تر آن، قادر نخواهید بود تا از این قابلیت بهره ببرید. در نتیجه از مرورگر های internet explorer 9، Firefox، Chrome و Safari استفاده کنید.

سپس در سایت باز شده، بر روی آیکون دوربین کلیک نمایید.

 

گوگل

 

در مرحله ی بعد روش انتخاب تصویر را مشخص میکنید. در صورتی که تصویر را در وب سایتی مشاهده کرده اید میتوانید لینک تصویر را در بخش Paste image URL قرار دهید و در صورتی که آن تصویر را از میان تصاویر موجود در سیستم خود انتخاب میکنید؛ باید آن را آپلود کرده و گزینه ی Upload an image را انتخاب کنید. همچنین میتوانید به سادگی، تصویر مورد نظر را به کمک Drag & Drop در سایت آپلود کنید و اطلاعات مربوط به تصاویر خود را مشاهده کنید.

 

گوگل

 

نکته: نسخه ی موبایل مرورگر کروم، قابلیت استفاده از جستجوی تصویری را برای کاربران فراهم کرده است.

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها