با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. مقالات طراحی سایت
  3. جابجایی سایت ها در نتایج گوگل

جابجایی سایت ها در نتایج گوگل

جابجایی سایت ها در نتایج گوگل

جابجایی سایت ها در گوگل در روزهای اخیر افزایش پیدا کرده است، به طور واضح تر اگر بخواهیم این موضوع را توضیح بدیم: سایت شما در یک کلمه کلیدی خاص در رتبه خاصی قرار گرفته است، مثلا در صفحه اول و اگر چند ساعت بعد یا یک روز بعد مجددا همان کلمه را جستجو کنید مشاهده میکنید که رتبه شما به صفحه اول گوگل جابجا شده است و یا مابین صفحات داخلی جابجایی نسبت به قبل داشته اید.

این موضوع در روزهای اخیر برای کلمات کلیدی خاصی اتفاق افتاده و این موضوع را مشتریان زیادی از ما پرسیده اند. دلیل اصلی این موضوع سندباکس گوگل یا جعبه شنی گوگل است. قبل از اینکه به تشریح این موضوع بپردازیم مکانیزم تغییرات اساسی الگوریتم گوگل را با هم بررسی میکنیم.

تغییرات جدید الگوریتم گوگل

 

تغییرات الگوریتم گوگل بر اساس مراحل زیر انجام می شود:

  • ایده تغییر الگوریتم توسط کارشناسان پیشنهاد میشود.
  • تغییرات الگوریتم بر اساس معیارهایی خاص اعمال می شود.
  • نتایج الگوریتم قبل و الگوریتم جدید با هم مقایسه می شوند.
  • کارشناسان در مورد نتایج این تغییرات نظر میدهند.
  • درصورت مورد تایید بودن تغییرات توسط کارشناسان گوگل، تغییرات جدید در الگوریتم اعمال و اجرا میشود.
  • در نهایت باعث تغییر و جایجایی برخی سایت با کلمات کلیدی خاص است.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

ساندار پیچای مدیر عامل بعدی گوگل

و در صورتی که الگوریتم جدید نتایج بهتری ایجاد کند منتشر می شود، درغیر اینصورت برای بازبینی و تغییرات به کارشناسان بازگشت داده خواهد شد.

گوگل تغییرات الگوریتم خود را پس از آزمایش از نتایج کاربران منتشر می کند، البته این قانون برای همه تغییرات وجود ندارد و فقط تغییرات اساسی شامل این موضوع می شوند و به همین جهت نتایج شما در یک کلمه خاص تغییر زیادی خواهد کرد. گوگل از سال 2011 تا به امروز هر سال یک سورپرایز اساسی برای مدیران سایتها به همراه داشته و نتایج را دگرگون کرده است.

امسال نیز به نظر می رسد این تغییرات جدید در حال تست و آزمایش هستند و به زودی الگوریتم جدیدی از گوگل منتشر می شود. بنابراین در بسیاری از مواقع این تغییرات ناگهانی که مشاهده میکنید به دلیل آزمایشات گوگل بر روی کلمات کلیدی خاص است. این قانون شامل تمام کلمات کلیدی نمی شود و بسیاری از کلمات کلیدی ممکن است تغییری نداشته باشند و حتی برخی از کاربران متوجه این تغییرات نشوند.

باید منتظر بمانیم و بررسی کنیم که این تغییرات اخیر منجر به آمدن چه الگوریتم جدیدی خواهد بود و چه تاثیری بر روی نتایج وب و رنکینگ سایت ها خواهد گذاشت.

توصیه ما به عزیزانی که میخواهند نسبت به سئوی وب سایت خود اقدام کنند پیش از هرچیز نیاز به یک وب سایت استاندارد دارند و همچنین در نظر داشته باشید همواره با متخصصین این امر مشورت کنید.

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها