با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. مقالات طراحی سایت
  3. افزایش ترافیک وب سایت

افزایش ترافیک بیشتر برای وب سایت شما باعث افزایش رتبه شما در موتورهای جستجو می شود. در این مقاله ما چند راه را برای افزایش ترافیک طراحی وب سایت شما ارائه می دهیم.
وب سایت خود را همه روزه بروزرسانی کنید و اطلاعات مورد نیاز برای مخاطبان خود را در آن قرار دهید، سایت شما باید اطلاعات با ارزش ارائه کند تا بازدید کنندگان مجدد به وب سایت شما بیایند.

  • با ارائه مقالات بصورت سریالی و یا قراردادن جایزه در طراحی سایت خود بازدیدکنندگان را وادار کنید تا مجدد به وب سایت شما مراجعه کنند.
  • راهی بیابید که پست الکترونیک مخاطبان را جمع آوری کنید مثلاً نظر سنجی راجع به محصول و یا خدمات جدید شما.
  • از بازدیدکنندگان بخواهید وب سایت شما را به دوستان خود معرفی کنند. دلیلی برای اینکار در وب سایت خود بگذارید.

برای هر یک از صاحبان سایت در طراحی سایت و طراحی پرتال یکی از مهم ترین اهداف برای وب سایت شخصی، دیده شدن سایت شان می باشد. در حالی که روش های مختلفی برای ایجاد حضور خاص در اینترنت وجود دارد، اما فقط تعدادی از آنها موثر هستند. یکی از راه های کارآمد و موثر برای حضور بهتر سایت در اینترنت توسط بازاریابی موتور جستجو (SEM)انجام می گردد.
هر وب سایت در طراحی سایت و طراحی پرتال که مقدار زیادی ترافیک وب سایت در موتور جستجو دارد، شانس بیشتری برای سود بیشتر در مقایسه با سایت هایی که کمتر در معرض نمایش هستند، خواهد داشت. به عبارت دیگر حجم بالای ترافیک سایت در طراحی سایت و طراحی پرتال معادل فروش بیشتر و ترغیب بازدیدکنندگان به خرید می باشد. کافی است وب سایت شما در بالای لیست نتایج در موتور جستجو به نمایش در آید و هر زمان که افراد در جستجوی اطلاعاتی مرتبط باشند، با وب سایت شما مواجه می شوند.


اما این که رنکینگ یک وب سایت در بالای صفحه نتایج موتور جستجو باشد، به سادگی میسر نیست. در واقع تعداد کمی از صاحبان سایت ها ،دارای دانش کافی و مورد نیاز در طراحی سایت و طراحی پرتال برای انجام امور مورد نیاز دارند.
راه دوم، از طریق استفاده از شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توئیتر می باشد، اما بازاریابی شبکه های اجتماعی برای گرفتن ترافیک سایت مانند موتور جستجو موثر عمل نمی نماید.دلیل آن هدفمند نبودن ترافیک شبکه های اجتماعی نسبت به ترافیکی که از طریق موتور جستجو هدایت می شود، است.


پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

تناسب رنکینگ و ترافیک سایت

افزایش ترافیک سایت

راهکارنوین با استفاده از آخرین متدهای افزایش ترافیک سایت، آمار بازدیدکننده های وب سایت شما را بالا برده و باعث افزایش فروش محصولات و یالا بردن رنکینگ می شود. تجربه ی راهکارنوین در تبلیغات کلیکی گوگل و تجربه سرویس دهی به بیش از 1200 پروژه خصوصی و دولتی این شرکت را نسبت به رقبا متمایز کرده وتصمیم شما را در انتخاب شرکتی با توانایی بالا جهت افزایش ترافیک وب سایب آسانتر می کند.
افزایش ترافیک برای سایت نه تنها سایت شما را در موتورهای جستجو در رتبه بالا قرار میدهد بلکه امتیاز بازدید از سایت رقیبان را میگیرد.
راهکارنوین با تدوین برنامه ای هماهنگ شده ترافیک وب سایت شما را در یک سیر منظم و رو به رشد قرار می دهد.


عوامل مهم در افزایش ترافیک وب سایت

  • طراحی وب سایت بر اساس تکنیکهای سئو
  • تبلیغات کلیکی گوگل
  • تبلیغات آن لاین از طریق ویدیو
  • معرفی سایت به موتور های جستجو
  • ایجاد استراتژی صحیح تبادل لینک
  • بازاریابی از طریق موبایل
  • افزایش ترافیک سایت از طریق ارسال ایمیل
  • افزایش ترافیک سایت از طریق نوشتن مقالات
  • نوشتن اخبار و اضافه کردن به اخبار گوگل و اخبار یاهو
  • افزایش ترافیک سایت با استفاده از وب 2
چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها

بازاریابی موتور جستجو