با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. مقالات طراحی سایت
  3. موتورهای جستجو در مقابل شبکه های اجتماعی

نتایج جستجوی گوگل یا شبکه های اجتماعی :

رقابت موتورهای جستجو با شبکه های اجتماعی

 

شما باید بودجه ی تبلیغات آنلاین را کجا صرف کنید؟

رشد کردن یک مبارزه است (اما سال ها طول می کشد).

هر کسی ایده یا روش متفاوتی برای نگرش به آن دارد.

بنابراین بهترین راه برای صرف بودجه ی بازاریابی کدام است ؟ موتورهای جستجو یا رسانه ی اجتماعی؟

هزینه ی تبلیغات در سال ۲۰۱۵ بسیار بالا بوده است، به طور سالانه در بازار آمریکا رشد ۲۶% نشان می دهد، در حالیکه رشد در بودجه های تبلیغات کلیکی PPC از کاربران موجود به رشد حدود ۷۰% به صورت سالانه می رسد (در مقابل تنها ۶% کسب وکارها گزارش می دهند که از تبلیغات جستجو برای اجرای ترافیک وب سایت استفاده می کنند).

هزینه های شبکه های اجتماعی (برای تبلیغات در رسانه های اجتماعی) در مقایسه، افزایش مداومی دارد، رشد ۲۷% در سال گذشته و انتظار می رود ۲۹% نیز در سال جدید رشد کند (۱۹٫۵ بیلیون دلار).

در موبایل، جستجو هنوز حکمفرماست، گوگل بیش از ۳٫۵ بیلیون جستجو در روز، و برجسته بودن درآمدهای تبلیغات موبایلی ادامه دار است، در مجموع ۳۵% در ایالات متحده، در مقایسه با ۱۷% فیسبوک.

 

برای یک لحظه آمار را به کنار بگذارید، مدتی در این باره فکر کنید که کدام استراتژی برای شما بهترین بازاریابی است؛ موتورهای جستجو یا شبکه های اجتماعی؟

پاسخ واقعی به این سوال، بیشتر بستگی به طبیعت کسب وکار شما دارد، مشتریان شما و اینکه شما سعی دارید چه چیزی به دست آورید؟

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

محتوایی بنویسیم که خوانده شود

شبکه های اجتماعی

هیچ شکی نیست که رشد رسانه های اجتماعی سریع و توانایی آنها در ارائه ی تبیغات شما به عده ی کثیری از مردم بسیار بالاست.

قدرت آن در تاثیر بر تصمیم کاربر و تبدیل شدن آن به مشتری مطمئناً به خوبی ثابت شده است. (۵۴% از شرکت های (B2B و B2C) در مطالعه ی CMO گفته اند که فروش آنها از طریق رسانه ی اجتماعی است). اما طرفداران تبلیغات جستجویی به نبود “تصمیم خرید” در کاربران رسانه های اجتماعی و در نتیجه اعتماد کمتر اشاره می کنند.

مزایا

  • شما نباید مخاطبان خود را حدس بزنید. جنسیت آن ها، سن، موقعیت، کار، دوستان و خیلی بشتر از این ها برای شما فراهم شده است. فهمیدن هدف جمعیت شناختی هرگز آسان نیست.
  • تصدیق نظیر می تواند باعث یک تبدیل ثابت شود. ۷۵% از افراد ۱۸ تا ۲۶ سال در شبکه های اجتماعی هنگام تصمیم گیری برای یک محصول از پیشنهادات استفاده می کنند.
  • وفاداری به نام تجاری را پرورش می دهد. ۷۱% مشتریان بیشتر دوست دارند تصمیمات خرید را بر اساس آنچه در مورد نام های تجاری در شبکه های اجتماعی کشف می کنند انجام دهند. رسانه ی
  • اجتماعی فرصتی است که مشتریان مادام العمرایجاد کنیم.

معایب

  • تعداد بیشتری از مردم پروفایل شبکه ی اجتماعی ندارند. مگر اینکه شما بدانید که مخاطبان هدف شما در رسانه ی اجتماعی هست، شما می توانید هزینه ی تبلیغات را کاهش دهید.
  • بیشتر کاربران شبکه های اجتماعی برای “اجتماعی شدن” در آن هستند، نه برای خرید. در نتیجه، نرخ برگشت (برگشت سرمایه) شبکه های اجتماعی می رود که کمتر از جستجو شود، جایی که قصد بسیار صریح است (یعنی قصد خرید صریح است).
  • می تواند وقت گیر باشد، بیش از ۶۴% از بازاریابان دیجیتالی شش ساعت یا بیشتر وقت روزانه ی خود را در رسانه ی اجتماعی صرف می کنند.
  • بسیار مشکل است که معیارها را تنظیم کنید و بازگشت سرمایه گذاری (ROI) را تعریف کنید. رسانه ی اجتماعی می تواند برای کسب وکار بهترین باشد، اما با بازگشت مستقیم کم، مشکل است که دقیقا تعیین کنید که آن برای نام تجاری شما چقدر سودآور است.

موتورهای جستجو

جستجو، قدرتمندترین و ردیابی شونده ترین رسانه برای مبلغان دیجیتالی با روش های تست شده جهت تولید ترافیک و اندازه گیری بازگشت و ROI می باشد.

منتقدان در نتیجه ی رقابت شدید، به افزایش هزینه ی PPC در پلتفرم هایی مانند Adwords گوگل اشاره خواهند کرد. در کنار این، تبلیغات جستجویی یکی از محبوب ترین گزینه های تبلیغات باقی می ماند.

مزایا

  • بیشتر مصرف کنندگان وقتی نام تجاری شما را در موتور جستجو می بینند، قصد خرید می کنند، در نتیجه ترافیک و بازگشت (سرمایه) شما افزایش می یابد.
  • جستجو امکان بازاریابی هدف دار را می دهد. شما نباید به دنبال مخاطبان هدف بروید؛ کلمات کلیدی که آن ها استفاده می کنند مستقیماً به شما خواهند رسید.
  • با استفاده از تحلیل ها شما می توانید دقیقا بفهمید که مصرف کنندگان به دنبال چه کلمات و عباراتی هستند و کلمات کلیدی را مطابق آن ها تغییر دهید. ممکن است، برای مثال ۵۰۰۰۰ مصرف کننده به دنبال “مهار کننده ی سگ” باشند، اما بیش از دو میلیون کاربر در جستجوی “ریسمان سگ” باشند.
  • اگر شما زمان و تخصص لازم برای افزایش مشخصات سایت در لیست را ندارید، هزینه کردن در تبلیغات روش بخصوصی را برای معرفی نام تجاری و محصولات شما به SERP پیشنهاد می دهد.

معایت

  • رقابت شدید است. نیازمند سرمایه گذاری قابل توجه مالی و زمانی است، به ویژه در دنیایی که الگوریتم های SEO به طور مداوم در حال تغییر هستند.
  • تضمینی نیست. نشان داده شده است که ۷۵% جستجوگران در صفحه ی اول انتخاب می کنند، اگر نام تجاری شما نتواند در رده های بالاتر رقابت کند، چه در حالت اصلی و چه پرداختی، برخی از کلمات
  • کلیدی مورد استفاده ی شما خارج از محدوده هستند.
  • هزینه ها برای رتبه بندی خوب در جستجو صرف می شود، اما با ایجاد لینک و دیگر روش های SEO، ROI و بازگشت سرمایه ی فوری حاصل نمی شود. SEO یک سرمایه گذاری است و مدت
  • زمانی نیاز دارد تا اثرات خود را بگذارد.

بنابراین شما کجا باید بودجه ی بازاریابی را صرف کنید: موتور جستجو در مقابل شبکه های اجتماعی Search vs Social ؟

از زندان پاسخ آزاد بیرون بیایید و پاسخ مسلم بدهید؛ چرا هر دو نه؟ مشتریان شما احتمالاً از هر دو استفاده می کنند و زیرساخت های موجود جستجو و اجتماعی در حال ادغام شدن هستند.

عادات رسانه ای اجتماعی خوب می تواند به افزایش رتبه ی شما کمک کند، در حالیکه تبلیغات شبکه اجتماعی جدید می تواند اطلاعات کلمه ی کلیدی زیاد، مخاطبان هدف و اقدامات رقبا را آشکار کند.

شبکه ی اجتماعی، بعد از همه، در ساخت نام تجاری و ایجاد اعتبار فوق العاده است، در حالیکه جستجو در ایجاد بازگشت سرمایه بهتر است.

اگر یک مشتری نام تجاری شما را در رسانه ی اجتماعی شناسایی کند با احتمال بیشتری بر روی تبلیغات شما کلیک می کند.

استفاده ی باهم، شبکه های اجتماعی و جستجوگرها می تواند سریعتر از مجموع بخش هایی از هریک، باشد.

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها

بازاریابی شبکه های اجتماعی