با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. مقالات طراحی سایت
  3. جدیدترین تغییرات مدل تبلیغات کلیکی که باید بدانید

 

تبیغات کلیکی،طراحی سایت

 

تنوع تغییراتی که گوگل ( تبلیغات گوگل ) و بینگ در خدمات خود ارائه می کنند مشتریانشان را که با مدل تبلیغات کلیکی (PPC) جذب می کنند همچنان تحت تأثیر قرار خواهد داد. بسیاری از این تغییرات به چرخش روندهای مرتبط با صنایع جستجو و پرداخت به ازای کلیک مربوط می شود؛ از نظر استراتژی هایی که از سوی توسعه دهندگان موتور جستجو و رفتار کاربران آنها به کار گرفته می شود.

یک استراتژی قوی در تبلیغات کلیکی ، نیازمند پیگیری مستمر است تا بتواند پاسخگوی شرایط به سرعت در حال تغییر بازار باشد. آنهایی که تغییرات به وجود آمده در خدمات و توسعه های صنعت پیگیری نمیکنند ، ممکن است واقعاً نفوذ بازار تبلیغات را در طول سال پیش رو از دست بدهند.

برا اینکه بیشترین بهره را از مدل تبلیغات کلیکی در سال ۲۰۱۶ ببرید، حواستان به روندهای زیر باشد:

موبایل وسیله ای نرمال اما همچنان جدید است

با توجه به مصرف کنندگان آمریکایی که تقریباً دو ساعت در روز را با گوشی های هوشمند، تبلت و دستگاه های موبایل خود صرف می کنند، موبایل به سرعت در حال تبدیل شدن به امری عادی اما همچنان نوین است. در نتیجه، محتوا دارد برای این وسیله ها بهینه تر می شود و توسعه دهندگان موتور جستجو دارند در زمینه ی جستجوهای موبایلی به رقابت برای کاربران بیشتر ادامه می دهند. آگهی دهندگان تبلیغات کلیکی باید برای دیدن کلیک های موبایلی بیشتر آماده باشند.

تبلیغات کلیکی

این به معنی این است که محتوای صفحه ی فرود باید طوری تنظیم شود که تعداد بازدیدکنندگانی را که به مشتری تبدیل می شوند بالا ببرد، در غیر این صورت از بهره بردن از منافع بازاریابی موبایلی ناکام خواهد ماند. به هنگام طراحی آگهی های پرداخت به ازای کلیک برای جستجوی موبایلی، مهم است یادمان باشد که مشتری در یک مرورگر موبایل روی صفحه ای فرود خواهد آمد که موارد چالش برانگیز منحصر به فردی را ارائه کند.

برای رسیدن به بیشترین بهره از آگهی های تبلیغات کلیکی موبایل، باید صفحات فرود، فیچرهایی را که کارایی تجربه کاربری را بالا می برند اضافه کنند. از همه مهم تر، باید سریع باشند. حدود ۵۷ درصد از کاربران موبایلی درصورتی که بارگذاری صفحه ی فرود خیلی طول بکشد یعنی حتی بیشتر از چند ثانیه، صفحه را ترک خواهند کرد. از جمله دیگر فاکتورهای مهم عبارتند از:

  • شماره تلفن های قابل کلیک کردن، همانطور که تحقیقات نشان می دهد یک افزایش ۶ تا ۸ درصدی در کلیک های تبلیغات کلیکی وقتی رخ می دهد که یک شماره تلفن موجود باشد.
  • قالب های کوتاه، هرچه کوتاه تر بهتر
  • یک رویکرد مینیمالیستی به طراحی گرافیکی برای اطمینان از خوانایی
  • محتوایی که مستقیماً به اصل مطلب بپردازد.

هدف از این ملاحظات تضمین کردن یک تجربه خوشایند و لذت بخش برای مشتری است. یک صفحه فرود لذت بخش که آسان هم استفاده می شود ضریب های تبدیل را بالا خواهد برد.

شناخت مخاطب آسان تر خواهد شد

تبلیغات بینگ هدفگیری وجهه را محقق خواهد کرد به طوری که به توسعه دهندگان تبلیغات کلیکی و کاربران نهایی اجازه خواهد داد تا عملکرد خودشان را ردگیری کنند. نشانه روی وجهه، همچنین به آگهی دهندگان پرداخت به ازای کلیک امکان می دهد تا بهتر بفهمند چه کسانی در حال استفاده از سایت آنها هستند و هر کاربر چگونه با سایت بر اساس سنجه های متنوع در تعامل است.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

تاثیر هاست بر روی سئو

با تحلیل این موضوع که مشتریان چگونه از یک سایت استفاده می کنند، مبتنی بر مقیاس هایی مانند اینکه آنها به چه محتوایی دسترسی دارند و آیا کاربرانی هستند که دوباره به سایت بازگردند، بینگ می تواند به مشتریان پرداخت به ازای کلیک کمک کند تا سودآورترین مشتریان خود را از نو نشانه بگیرند. آنها از داده های رسانه های اجتماعی استفاده خواهند کرد تا کمبود اطلاعات تعامل مشتریان را جبران کنند و به تبلیغ دهندگان دید عمیقتری در مورد کاربرانشان بدهند.

فیسبوک همچنین دارد از طریق برنامه اطلس خود فیچرهایی را معرفی می کند که امکان دید جامع تری به شخصیت های مخاطبان هدف خود فراهم خواهد کرد. کاربران اطلس با استفاده از داده های پروفایل فیسبوک قادر خواهند بود تا هدفگیری تبلیغاتی خاص تری داشته باشند. این نوع دسترسی بدون محدودیت به ترجیحات شخصی و داده های مطلوب، امری بی سابقه است. این کار یک مرز کاملاً جدید از فرصت را به آن دسته از آگهی دهندگان تبلیغات کلیکی که به اندازه کافی عقل و فهم دارند تا از آن استفاده کنند ارائه می دهد.

آغاز یک پایان برای کلیدواژه ها

گوگل و مایکروسافت دارند به سختی کار می کنند تا با تأثیرپذیرتر کردن نتایج جستجوها تجربه ی کاربری را ارتقا دهند. آنها با تلاش برای فهم قصد و نیت جستجو این کار را انجام می دهند، برعکس روش قبل که بر اساس تکیه ی صرف به کلماتی که از سوی کاربر خواسته شده بود انجام می شد.

این موضوع، آغاز یک حرکت به سمت چیزی است که گوگل از آن به جستجوی معنایی (semantic search) اشاره می کند که در آن روابط تمامی کلمات تحلیل می شود. گوگل تلاش می کنند که آن دسته از سایت هایی را که بهترین محتواها را دارند تشویق کند و آنهایی را که فقط به تبلیغات متکی هستند تنبیه کند.

کلمات کلیدی هنوز تا حدی اهمیت خود را حفظ خواهند کرد اما آگهی دهندگان ناچارند تا به دقت مراقب تراکم آنها باشند. این موضوع نیز حائز اهمیت خواهد بود که به تثبیت کردن پیوندهایی در چارچوب فضاهای کوچک ادامه دهید تا تجربه ی کاربری اطلاعاتی تر و تعاملی تری ایجاد کنید.

محتوا باز هم پادشاه است

از آنجا که گوگل و بینگ، الگوریتم های موتور جستجوی خود را به نفع جستجوها به زبان طبیعی تغییر می دهند، اهمیت کلید واژه ها رفته رفته کم شده است. این امر فرصتی را برای سنجش دوباره ی اهمیت محتوا در تبلیغات ایجاد می کند.

استراتژی های تبلیغات سایت به شرکت ها شانس ایجاد یک تجربه ی مفید و اطلاع رسان برای مخاطبان هدف خود ارائه می کند. گذاشتن توانایی یادگیری و به انجام رساندن هدف ، در اختیار کاربران به معنایی دادن ارزش افزوده به مخاطب است و بازدیدکنندگان تکراری را تشویق می کند.

بسیاری از آگهی دهندگان دارند به سمت وبلاگ های شرکتی متمایل می شوند تا مشتریان بالقوه را به سایت های موکلان خود هدایت کنند. این امر فضایی را برای شرکت فراهم می کند تا به صورت شخصی با مخاطبان هدف خود در تماس باشند. وقتی وبلاگ یک شرکت به نحو مؤثری مورد استفاده قرار گیرد ممکن است به مکانی برای مشتریانش برای ادامه دادن یک مبنای منظم برای وسایل کمکی و در عین حال سوق دادن رشد درآمد شرکت تبدیل شود.

 

تبلیغات کلیکی،طراحی سایت

 

تبلیغات ویدئویی روبه صعود است

همانطور که تأکید روی محتوا بالامی رود آگهی های ویدئویی که تخیلات مخاطب یک کمپانی را هدف می گیرند ارزش بالایی را ایجاد خواهد کرد. یک گزارش از مجله ی هوش کسب وکار (BI Intelligence) برآورد می کند که عواید کلی حاصل از تبلیغات ویدئویی آنلاین می تواند تا اواسط سال ۲۰۱۶ به ۵ میلیارد دلار برسد (بالا تر از ۸/۲ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۳).

تبلیغات ویدئویی

بسیاری از این ویدئوها کاملاً متفاوت از نمونه های تلویزیونی خود هستند. تعامل پذیری درحال ایجاد افزایش های سریع در درآمد برای آگهی دهندگان پرداخت به ازای کلیک و مشتریان آنها است. آگهی هایی که به کاربران خود امکان می دهند تا در مورد محصولاتشان و اینکه چگونه استفاده می شوند بدانند، حسی از صمیمت و سفارشی سازی را ایجاد می کند که خودش یک بازدید کننده ی صرف را به مشتری شدن سوق می دهد.

کوک باقی بمانید

تغییرات در صنعت تبلیغات کلیکی ، به سرعت و مستمر و منظم اتفاق می افتد و این امر به طور روز افزون برای عقب نیفتادن از استراتژی هایی که بیش از همه در حال حاضر وجود دارد مهم است. شرکت های بسیاری دارند بر جایگاه های ویژه ی تبلیغات پرداخت به ازای کلیک مسلط می شوند، آنهم فقط به این خاطر که آنها تنها شرکت هایی هستند که از سودمندی خودشان آگاهی دارند. پس بدانید که یک استراتژی قدرتمند در بازاریابی دیجیتال از مزایای رقابتی بودن مانند اینها استفاده می کند.

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها

تبلیغات کلیکی گوگل