با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. مقالات طراحی سایت
  3. رشد های عجیب و غریب در سایت الکسا!

رشد های عجیب و غریب در سایت الکسا!

هر بیننده جدی برای یک طراحی سایت تجاری هزینه دارد، اینکه یک سایت در چند هفته و چندماه بدون اجرای هیچ کمپین تبلیغاتی موثر در رده های بالای الکسا قرار می گیرد.برای فهمیدن این ماجرا یک نگاه به آمار سایت مورد نظر خود در وب سایت الکسا بیاندازید، بالا و پایین شدن غیر معمول نشان از یک فریب هست پس به این گونه سایت ها اعتماد نکنید!

آمارهای اشتباه، استفاده از روش های اسپم برای رشد، رویاهای آتشین، سرقت محتوا از سایت ها بدون مجوز صاحب سایت و آگهی دهنده و استفاده از محتواهای غیر مرتبط در یک طراحی سایت تجاری برای افزایش آمار ... همه همه مسبب آن شده است که روز به روز اعتماد در صاحبان کسب و کارها برای فعالیت در سایت های نیازمندی کمرنگ تر شود.


اما چگونه یک سایت مناسب برای درج آگهی های رایگان و ویژه خود بیابیم؟

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

رتبه بندی وب سایت ها توسط گوگل از دور خارج میشود!

فقط کافی است از سایت های با شرایط زیر دور کنید:

فقط به آمارهای داده شده در خود سایت اعتماد نکنید!برای اینکه مطمئن شوید وب سایتی که می خواهید در آن فعالیت نمایید از آمار بازدید قابل توجه ای برخودار است می توانید از سایت های از قبیل Alexa.com و trafficestimate.com استفاده نمایید و آمارهای سایت مورد نظر خود را با آمارهای سایت های معروف و پربازدید ایرانی مقایسه نمایید.

از سایت های اسپم دوری کنید!

در طراحی سایت و یا سایت هایی که طراحی شده اند و به صورت اسپم وار برای خود بیننده ایجاد می کنند، نه تنها برای شما مفید نیستند بلکه ممکن است برای شما مضر نیز باشند. این سایت ها کاربر را با یک محتوای نامربوط به سایت خود کشید و آگهی شما را به ایشان نشان می دهد، مثلا یک دانشجو دنبال یک پروژه برای درس خود است روی لینک ایندکس های تولید شده در اینگونه سایت ها کلیک کرده و وقتی صفحه باز می شود آگهی شما را می بینید؟ اگر شما به جای آن دانشجو بودین چه احساسی نسب به آن کسب و کار پیدا می کردید؟!

وقتی سایتی محتوای غیر مرتبط دارد، بیننده های آن خیلی برای یک کار تجاری جدی مناسب نیست، از این سایت ها دوری کنید؟
برای کسب و کار شما فقط بیننده مهم نیست!

جنس و نوع بیننده ها نیز مهم است، وقتی رتبه خوب یک سایت را می بینید، محتواهای آن را نیز ببینید، بسیاری از این بیننده ها به واسطه محتواهای غیرمرتبطی به آن سایت ها رجوع می کنند که به درد کسب و کار شما نمی خورند.

در نهایت امیدواریم که وب سایت های تجاری که روز به روز در ایران رو به افزایش است با نوآوری و خلاقیت در یک بستر رقابتی سالم چشم اندازی دلنشین از بستر تجارت الکترونیکی در ایران ایجاد نموده و روز به روز به کسب و کارهای که از این رسانه برای فروش بیشتر محصولات خود استفاده می کنند، افزوده شود.

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها

افزایش رتبه الکسا