با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. مقالات طراحی سایت
  3. بازاریابی موبایل و چند استراتژی

بازاریابی موبایل و چند استراتژی

سلام مجدد خدمت شما عزیزان خوب اینبار میخواییم در رابطه با بازاریابی موبایل و نکات مهم اون صحبت کنیم همانطور که میدانید تعداد کاربران موبایل هر روز در حال افزایش است پس بازاریابی موبایل برای هر کسب و کار یا برندی اهمیت خیلی زیادی داره و بدون داشتن یک استراتژی مناسب نمیتونین متوجه بشین که کمپین بازاریابی شما چقدر موفق بوده و آیا اصلا تاثیر در افزایش فروش شما داسته یا نه؛ خوب قبل از اینکه یک کمپین تبلیغاتی موبایلی برای کسب و کار خودتون راه اندازی کنین این 6 نکته را درنظر بگیرین چون همه کاربران موبایل تنها در یک چیز مشترک هستن اونم نیاز به یک راه سریع برای دریافت اطلاعات بیشتر.

 

1- اولین و ساده ترین نکته اینه که یک شماره تماس داشته باشین

95% ارتباط با مشتری از طریق تلفن انجام میشه پس حتما یک خط تلفن برای کسب کار خودتون داشته باشین. همیشه سعی کنین موانع ارتباطی بین خودتون و مشتری را از بین ببرین که در بیشتر مواقع یک تماس تلفنی، سریع ترین راه ارتباطی ممکن هست. اما گاهی یک مشکل به وجود میاد اونم اینکه کاربر باید شماره شمارو جایی ذخیره یا یادداشت بکنه که برای حل این مسئله میتونین با یک تبلیغ تعاملی خوب این موضوع را برطرف کنید. میتونین از تبلیغات tap-to-call استفاده کنین یعنی کاری کنین که کاربر شما با لمس شماره تماسی که روی تبلیغ در حال نمایش است به راحتی با شما تماس بگیره مثل سایت راهکارنوین در حالت موبایل.

 

2- سعی کنین با تبلیغات انگیزه ایجاد کنین

مردم به چیزهای مجانی علاقه زیادی دارن، برای همین تخفیف ها، خرید رایگان و پروموشن ها در تبلیغات، تأثیر زیادی روی کاربران موبایل میزاره و به اونها انگیزه میده تا روی تبلیغ شما کلیک کنن. موفقیت این نوع تبلیغات بستگی به نوع پیشنهاد شما و همچنین نحوه ارائه اون داره.

 

3- تبلیغات خودتونو بر اساس مخاطب هدفتون شخصی سازی کنید

شخصی سازی محتوای تبلیغ برای استراتژی تبلیغات آنلاین خیلی خیلی مهمه، چون شما با این روش مخاطبانی را هدف میگیرین که امکان مشتری شدن را دارن، هزینه و وقت خودتون را برای مخاطبانی که سرویس یا خدمات شما برای آنها مناسب نیست هدر نمیدهید. حتما قبل از اینکه تبلیغی را در وب سایت یا شبکه های اجتماعی منتشر کنین، تحقیق و آنالیز کنین.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

بازاریاب دیجیتال و چند نکته قبل از اقدام

4- تبلیغات اشتراکی در تمام رسانه های دیجیتال

طبق آمارهایی که راهکارنوین از طریق اینترنت جمع آوری کرده تقریبا 75% افراد بزرگسال از شبکه های اجتماعی استفاده میکنن که از بین این ها تقریبا 40% از طریق موبایل با این دنیای مجازی در ارتباط هستند. در حال حاضر رسانه های اجتماعی و بازاریابی شبکه های اجتماعی به یکی از محیط های مهم و اساسی برای تبلیغات تبدیل شده و شما باید بتونین از این اهرم نهایت استفاده را ببرین.

بازاریابی موبایل

 

5- سعی کنین گرافیک تبلیغات خودتونو کم حجم طراحی کنین

بارگزاری طولانی تبلیغات یکی از تجربه های بد برای کاربر هست، تبلیغات به خودی خود برای کاربر آزاردهنده هستن و تمرکز کاربر را از بین میبره، حالا فرض کنین که لود شدن این تبلیغات هم طولانی باشه (دیگه چی میشه..) اینطوری کاربر یک تجربه منفی از برند شما پیدا میکنه که با هدف ما مغایرت داره. حتما اطمینان پیدا کنین که تبلیغ شما را بیشتر وب سایت ها و اپلیکیشن ها و موبایل ها پشتیبانی میکنه، از فلش و دیگر فناوری های ناسازگار برای تبلیغات اصلا استفاده نکنین.

 

6- اجازه ندید که کاربران به یک صفحه فرود Landing Page دیگه بروند

در بنرهای تبلیغاتی سنتی معمولا کاربران وارد صفحه جدیدی میشن، یعنی کاربر با کلیک یا لمس بنر وارد یک صفحه متفاوت میشه که این کار عمدتا باعث میشه تا مخاطب هیچ عمل و اقدامی در برابر این تبلیغ نداشته باشه و همچنین ماهیت مزاحم بودن براش پیدا کنه! یکی از دلایلی که نرخ کلیک بنرهای تبلیغاتی را کم میکنه همین خلاقیت های ناخوشایند و عدم تعامل در آگهی و تبلیغ هست و از طرفی کاربر هم دوست نداره که با کلیک روی تبلیغ از فعالیتی که الان در حال انجام هست، فاصله بگیره.

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نمایش فیلم

کیفیت فیلم وابسته به سرعت اینترنت شما کاربر عزیز است

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها

تبلیغات هدفمند