با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. مقالات طراحی سایت
  3. محتوای ارزشمند در طراحی سایت و 8 ایده برای ایجاد آن بخش دوم

محتوای ارزشمند در طراحی سایت و 8 ایده برای ایجاد آن بخش دوم

در این مقاله و ویدئوی اون میخواییم 4 نکته دیگر از 8 نکته ی محتوای ارزشمند که از عناصر مهم در استراتژی طراحی سایت هست و به طور مستقیم مربوط به اطلاعات اصلی سایت میشه رو بررسی کنیم. در مقاله قبلی ( 8 ایده برای ایجاد محتوای ارزشمند در طراحی سایت بخش اول ) به بررسی چند ایده برای ایجاد محتوای ارزشمند در طراحی سایت پرداختیم؛ توی این قسمت از مقاله قصد داریم به ادامه این ایده ها بپردازیم.

 

1- ایجاد یک واژه نامه یا کتاب راهنما

یک واژه نامه یا کتاب راهنما درست کنین این موضوع میتونه وب سایت شما رو به عنوان یک منبع معتبر در یک موضوع یا موضوعات خاص معرفی کنه. به عنوان یک کارشناس در حوزه فعالیت خودتون، به اکثر کلمات و اصطلاحات کاری خودتون اشراف دارین، این در حالیه که مخاطبان شما در این سطح اطلاعاتی ندارن برای اینکه مخاطبان رو با خودتون هم سطح کنین از واژه نامه یا همان بخش به اصطلاح کتاب راهنما استفاده کنین، این سبب میشه که مخاطبان، حرف شما رو راحت تر درک کنن و بهتر با مطالب شما ارتباط برقرار کنن.

2- سرمایه گذاری در داده ها و تحقیقات

از ترافیک ایجاد شده به واسطه این نوع از مطالب (مورد بالا) میتونید به بهترین نحو در سیستم بازاریابی و فروش خود در بلند مدت استفاده کنین. کافیه به مخاطب خودتون محتوای ارزشمند و با کیفیتی ارائه کنین و سپس در پایان مطلب از وی بخواین که برای دریافت همیشگی این نوع مطالب در خبرنامه شما ثبت نام کنه. تجربه نشون داده که اگه در این مرحله بتونین با دریافت اطلاعات اولیه مخاطب اونو به یک سرنخ فروش تبدیل کنین، میتونین با حفظ ارتباط با مخاطبتون، در بلند مدت اون مخاطب رو به مشتری تبدیل کنید.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

بازاریابی اینترنتی و افزایش بازدید سایت

3- استفاده از سوالات متداول (FAQ) در طراحی سایت

سعی کنید تا در طراحی سایت خودتون بخشی با عنوان سوالات متداول ایجاد نکنین. این قسمت میتونه یکی از پربازدیدترین بخش در سایت باشه. میتونین با جمع آوری لیستی از سوالات متداول و تعیین پاسخ آنها محتوای این صفحه را سازماندهی کنین. این موضوع سبب میشه یک رابطه قوی و پایدار بین شما و مخاطبان برقرار بشه که یک نمونه عالی از یک محتوای ارزشمند خواهد بود. همچنین اگر تعداد سوالات خیلی زیاد باشه بهتره سوالات را طبقه بندی کنید و به کاربران اجازه بدین سوالات و پاسخ های خودشونو جستجو کنن.

 

بازاریابی محتوا

 


4- بروزرسانی پست ها و محتوای سایت

محتوای ارزشمند همیشه باید بروز باشه، این صفحات و پست ها رو به صورت دوره ای بررسی کنین و در صورت لزوم اطلاعات و محتوای داخل آنرا بروز رسانی کنید. محتوای مفید و کاربردی در سایت شما اهمیت بسزایی داره و عملا این محتواس که به وب سایت شما اهمیت و اعتبار میبخشه و باعث افزایش ترافیک وب سایت شما در طول زمان میشه. ایجاد محتوای ارزشمند یک راه آسون برای حفظ کاربران است.

 

اگر نیاز به مشاوره داشتین میتونین با راهکارنوین در تماس باشین و همچنین خوشحال میشیم نظرات شمارو در بخش کامنت بخونیم و اگر این مطلب برای شما مفید بود اونو به اشتراک بزارین تا دیگران هم استفاده کنند.

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نمایش فیلم

کیفیت فیلم وابسته به سرعت اینترنت شما کاربر عزیز است

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها

سئوی محتوای سایت

استراتژی محتوا نگاری