با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. مقالات طراحی سایت
  3. محتوای ارزشمند در طراحی سایت و 8 ایده برای ایجاد آن بخش اول

محتوای ارزشمند در طراحی سایت و 8 ایده برای ایجاد آن بخش اول

در این مقاله و ویدئوی اون میخواییم 4 نکته از 8 نکته ی محتوای ارزشمند که از عناصر مهم در استراتژی طراحی سایت هست و به طور مستقیم مربوط به اطلاعات اصلی سایت میشه رو بررسی کنیم. محتوای ارزشمند موفق هست که با پیروی کردن از اونها میتونید مخاطبان را به وب سایت خود جذب کنید و فروش خودتونو افزایش بدید.

این محتوا است که میتونه در طول زمان به افزایش رتبه بندی سایت در جستجو کمک کنه و فراموش نکنین محتوای ارزشمند به یک به روز رسانی هراز چندگاهی نیاز داره تا اطمینان حاصل شه که در طول زمان میتونه باقی بمونه.

 

هشت راه برای ایجاد محتوای ارزشمند در طراحی سایت وجود داره که در این مقاله به توضیح اونا میپردازیم :

1- ارائه مطالعات موردی

مطالعات موردی و رضایت افرادی که از محصول یا خدمات شما استفاده میکنن، همیشه وجود داره. این گزارشا به کاربران نشون میده که چه چیزی باید پیشنهاد بدن و از سرمایه گذاری وقت و انرژی خودشون با شما پشتیبانی کنن. شما میتونین ی مطالعه موردی یا مقاله رو بنویسید و اونو در سایت خودتون منتشر کنین و به صورت دوره ای در کانالای رسانه های اجتماعی به اشتراک بزارین.

2- ایجاد لیست ها

لیست هایی درست کنین که مربوط به محصول، خدمات یا صنعت یا در زمینه کاریتون شما باشه. چک لیست ها دستورالعمل های هستن که مطالب دقیقی ارائه نمیدن بلکه دیدی کلی در خصوص چگونگی انجام کارها به مخاطب انتقال میدن. با این وجود چک لیست ها بسیار کاربردی هستن و همه اونا رو دوست دارن، در حقیقت چک لیستا باعث افزایش بهره وری و کارایی مقالات شما میتونه بشه.

 

محتوای سایت

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

تجارت آنلاین و 7 گام موثر که برای شروع باید بدانید

3- نمایش کارکنان و استوری شکل گرفتن یا سرگذشت شرکت

در طراحی سایت خودتون، شرح و استوری از کسب و کار خودتون یا شرکت یا تیمتون قرار بدین. مخاطب های شما دوست دارن پس زمینه یا روند شکل گیری کار و شرکت شما رو بدونین که به نوعی میتونه مخاطبان رو توی سایت شما سرگرم بکنه، دوست دارن چهره ها و افرادی که در پشت شرکت ها هستن رو ببینن.

4- توسعه آموزش

به کاربران نحوه استفاده از اطلاعات، محصولات، مقالات و یا فیلم های آموزشی خودتونو نشان بدین. این نوع از محتوا میتونه برای کاربرانی که نیاز به اطلاعات دارن، ارزشمند باشه و میتونه زمانی که کاربر در سایت شما صرف میکنه رو افزایش بده، در حالی که اونا سعی میکنن چیز جدیدی رو یاد بگیرن. سعی کنین در سایت خودتون از آموزش هایی استفاده کنین که برای کاربران قابل فهم و درک باشه. هر بخشی از محتوا باید کوتاه و در دسته بندی مناسب قرار داده بشه که میتونه فرآیند یادگیری رو برای کاربران آسون کنه.

 

در قسمت بعدی مقاله 4 مورد دیگه رو هم میگیم و باهم بررسی میکنیم، اگر نیاز به مشاوره داشتین میتونین با راهکارنوین در تماس باشین و همچنین خوشحال میشیم نظرات شمارو در بخش کامنت بخونیم و اگر این مطلب برای شما مفید بود اونو به اشتراک بزارین تا دیگران هم استفاده کنند.

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نمایش فیلم

کیفیت فیلم وابسته به سرعت اینترنت شما کاربر عزیز است

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها

سئوی محتوای سایت

استراتژی محتوا نگاری