با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. مقالات طراحی سایت
  3. بهترین مشاغل برای سبک زندگی دیجیتال

بهترین مشاغل برای سبک زندگی دیجیتال

پیش ازاین کاملا طبیعی بود که یک شخص تمام عمر کاری خود را در یک شرکت بگذراند اما امروزه اغلب مسیرهای شغلی بیش از یک شغل است و یک نفر در طول مسیر شغلی خود چند ین شغل عوض می کند. علاوه بر این که می خواهید چه کاری انجام دهید یک تصمیم دشوار دیگر نیز باید گرفته شود اینکه کجا می خواهید این کار را انجام دهید.


کار کردن در وب سایت ها و اپلیکیشن ها

با وجود در دسترس بودن اینترنت تقریبا در سراسر جهان راحت تر از هر زمان دیگری می توان از هر نقطه از جهان می توان از طریق وبسایت ها و اپلیکیشن ها کار کرد. پیشگا مان این شیوه ی زندگی در واقع همان های دیجیتالی هستند. آن ها کارآفرینان آنلاین فریلنسرها و دورکارانی هستند که در جهان پرسه می زنند و با لپتاپ خود کار می کنند. آن ها آزادند از هر نقطه از جهان که به اینترنت دسترسی دارند کار کنند.

 

دیجیتال جدید

 

اگر از تصاویری که بعضی از افراد به وسیله موبایل یا دوربین خود از مناطق گرمسیری در دامنه های کوهستانی پوشیده از برف یا از بیابان منتشر می کنند شگفت زده می شوید. ممکن است با خودتان فکر کنید چگونه شما هم می توانید از سراسر جهان کار خود را انجام دهید. ای موضوع به پیشینه تجربه و وضعیت شغلی شما بستگی دارد اما چند را برای ورود به این مسیر و تبدیل شدن به دیجیتال وجود دارد.

اگر شما شغلی دارید که به طور کامل یا بخش از آن را به صورت آنلاین انجام می دهید می توانید تحقیق کنید آیا شرکتی که برایش کار می کنید سیاست دورکاری یا فرستادن نیرو به مناطق مختلف را دارد یا نه. اگر برای اولین بار است که شما و شرکت قصد دارید به صورت دورکاری همکاری کنید قبل از اینکه به سفر دور بروید چند ماه را به صورت آزمایشی و از خانه کارهای خود را انجام دهید تا شما و رئیستان بیشتر به این شرایط آشنا شوید و اعتماد به نفس بیشتری برای دورکاری واقعی داشته باشید.

فریلنسرها و افرادی که به صورت آزاد کار می کنند معمولا مزیت بزرگی برای تبدیل شدن به دیجیتال دارند چرا که می توانند تصمیم بگیرند هر روز از کجا کارشان را انجام دهند. برای مثال یک نویسنده فریلنسر می تواند از یک رستوران در امریکا یا یک کافه در هنگ کنگ کار خود را انجام دهد و مقاله خود را به برای رئیسش در هر نقطه از جهان ارسال کند. توجه داشته باشید موارد لجستیکی وجود دارد که باید به آن ها توجه کنید مانند افق زمانی متفاوت شما با مشتریانتان ابزارهای ارتباطی هماهنگی پرداخت های بین المللی اما همه ی این مسائل قابل حل هستند. اگر در حال حاضر فریلنسر هستید برای تبدیل شدن به یک دیجیتال در موقعیت عالی قرار دارید.

 

با لپتاپ خود صمیمی شوید. لپتاپ یکی از پیش نیازهای سبک زندگی دیجیتال است. فرصت های شغلی زیادی وجود دارد که انجام آن ها به صورت کامل از راه دور و از هر نقطه از جهان امکان پذیر است.

اما اگر فریلنسر نیستید و شغل فعلی شما هم به صورتی است که انجام آن به صورت آنلاین اماکن پذیر نیست برای به دست آوردن یک سبک زندگی دیجیتال بهتر است شغل خود را عوض کنید فریلنسر شوید یا کسب و کار خودتان را راه بیندازید.

ساده ترین راه برای شروع کار کردن به صورت فریلنسری پیوستن به پلتفرم های فریلنسینگ مانند Upwork People Per Hour Toptal و مانند این ها است.

کسب و کار مستقل خود را شروع کنید. هزاران کارآفرین در جهان وجود دارند که همواره در حال سفر هستند و کسب و کار خود را هم اداره می کنند. در حال حاضر بسیاری از شرکت های بزرگ به صورت کلی یا جزئی از تیم های دورکاری استفاده می کنند از جمله؛ Automattic سازندگان وردپرس Buffer و Mozilla. همچنین شرکت های دیگر نیز به دنبال مزایای استفاده از دورکاری هستند تا بدون نیاز به بزرگ تر کردن محل کار بتوانند کسب و کار و پرسنل خود را افزایش دهند.

 


بهترین مشاغل برای سبک زندگی دیجیتال

 

سبک زندگی دیجیتالی

برنامه نویسی

با واضح ترین مثال شروع می کنیم. بدون شک بسیاری از کسانی که سبک زندگی دیجیتال را برای خود انتخاب کرده اند از برنامه نویسان و توسعه دهندگان صفحات وب هستند. اگر مشاغل دورکاری را جستجو کنید بدون شک به تعداد زیادی فرصت شغلی توسعه دهنده وب برخورد خواهید کرد. مزایای برناهه نویسی قابل کتمان نیست حقوق خوب و امکان کار از هر نقطه از جهان.

 

بازاریابی

بسیاری از دیجیتال ها در شاخه های مختلفی از بازاریابی فعالیت می کنند. کسب و کارها متوجه شدند بازاریابی دیجیتالی یا همان دیجیتال مارکتینگ برای موفقیت در کسب و کار ضروری است به همین دلیل فرصت های شغلی زیادی در این زمینه وجود دارد. بسیاری از مشاغل بازاریابی دیجیتال به راحتی از طریق دورکاری قابل انجام است. بازاریابی ایمیلی بازاریابی شبکه های اجتماعی و بازاریابی محتوا از جمله مهمترین مشاغل بازاریابی هستند.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

نکاتی که قبل از گسترش تجارت خود باید در نظر بگیرید

طراحی گرافیک

ذهن های خلاق هم به اندازه ذهن های فنی قابلیت انجام مشاغل دورکاری را دارند. طراحی گرافیک یا هر نوع دیگری از طراحی مشاغل مناسبی برای تبدیل شدن به دیجیتال هستند. شما به عنوان یک طراحی می توانید از هر نقطه از جهان و از طریق اینترنت با مشتریان خود در ارتباط باشید. سفر به مناطق مختلف می تواند منبع الهام برای طراحی های شما هم باشند.

 

مربی گری و مشاوره

برای کسانی که در زمینه خاصی تجربه دارند تبدیل شدن به مشاور یا مربی یک گزینه مناسب است. نیازی نیست شما ۲۰ سال در زمینه خاصی تجربه داشته باشد همین که در زمینه خاصی کار موفقی انجام داده باشد کافی است تا بتوانید دیگران را راهنمایی کنید. برای مثال اگر در تبلیغات فیسبوکی مهارت دارید می توانید یک مشاور متخصص در این زمینه شوید.

 

سبک زندگی دیجیتالی

ترجمه

وقتی به مشاغل دورکاری فکر می کنیم شاید شغل مترجمی در وهله اول به ذهنمان نرسد اما فراموش نکنید این شغل کاملا مناسب دورکاری و زندگی مستقل است. بسیاری از مترجم ها با سازمان های مختلف همکاری می کنند به این ترتیب می توانند برنامه های کاری خود را طوری تنظیم کنند که هیچ گاه بیکار نباشند.

 

نویسندگی

از قرن های گذشته نویسندگان عادت داشتند سراسر جهان را بر پیدا کردن داستان ها و اتفاقات جالب بگردند. نویسندگی شاخه های زیادی مانند نویسندگی محتوا وبلاگ نویسی کپی رایتینگ سفرنامه نویسی روزنامه نگاری و نوشتن کتاب های الکترونیکی است. همه ی این شاخه ها برای داشتن سبک زندگی دیجیتال مناسب بوده و از طریق دورکاری قابل انجام هستند.

 

ویراستاری

درست مانند نویسندگی ویراستاری هم یک شغل عالی برای سبک زندگی دیجیتال است. هر روزه محتوای بیشتری در جهان منتشر می شود و نیاز بیشتری به ویراستارها احساس می شود. اگر شما در حوزه خاصی مانند حقوق یا عوم مختلف تخصص دارید ویراستاری یک فرصت مناسب است چرا که به این ترتیب رقبای کمتر و حقوق بیشتری خواهید داشت.

 

آموزش

یکی دیگر از شغل هایی که شاید برای داشتن سبک زندگی دیجیتال به آن فکر نکرده باشید شغل آموزگاری یا تدریس خصوصی است. فرصت های تدریس زیادی از تدریس زبان انگلیسی و فرانسوی گرفته تا شیمی و فیزیک در سطح اینترنت وجود دارد و بسیاری از موسسات آموزشی به دنبال معلم های فریلنسر هستند تا برای تدریس خصوصی آنلاین از آن ها استفاده کنند.

 

دستیار مجازی

اگر به سازماندهی کردن کارها و اداره برخی امور علاقه دارید دستیار مجازی یک گزینه شغلی عالی برای شما محسوب می شود. برای اینکار لزوما نیازی نیست تخصص خاصی داشته باشید بلکه وظیفه شما تنها هماهنگی برخی امور است که مدیر شما زمان کافی برای اداره ی آن ها ندارد. اگرچه شما تخصصی داشته باشید می توانید از تخصص و مهارت خود بهره ببرید و حقوق بیشتری دریافت کنید.

 

عکاسی و فیلمبرداری

عکاسی و فیلمبرداری و تولید محتواهای تصویری جالب ضمن اینکه علاقه مندان زیادی در سطح اینترنت دارد یک شغل عالی برای تبدیل شدن به دیجیتال است. شما می توانید از طریق دورکاری آثار تصویری و ویدئویی تولید کنید ویدئوها را ویرایش کنید و از طریق کارآموزی برای موسسات ویدئوها و تصاویر خام تهیه کنید.

شما می توانید تنها با داشتن یک لپتاپ و نرم افزارهای ویرایش تصاویر وارد این عرصه شوید و با استعداد و خلاقیت خود کارهای خارق العاده تولید کنید و درآمد خوبی کسب کنید ضمن اینکه نیازی نیست همیشه در یک جا ساکن باشید و برای تولید آثار بهتر و جذاب تر دائما در سفر هستید.

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما

2022-08-13
تم تولد و لوازم تولد نامبروان
نام :

همیشه مطالب سایت شما را میخوانم و بسیار کاربردی و فوق العاده هستند . متشکرم
 

پیام :

باسلام نظر لطف شما است

پاسخ مدیر :

این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها