با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. مقالات طراحی سایت
  3. تبلیغات در اینستاگرام و روشهای کاربردی آن

تبلیغات در اینستاگرام و روشهای کاربردی آن

راهکارنوین اول : از ابزارهای رایگان اینستاگرام بهره مند شوید

یکی از بهترین امکاناتی که اینستاگرام در اختیار کاربرانش قرار داده است ساخت اکانت تجاری است که به فالوورهای شما این امکان را می دهد که تنها با انتخاب یک دکمه با شما تماس برقرار کنند یا یک پیام متنی یا ایمیل بفرستند. علاوه بر آن به شما امکان دسترسی به داده های مربوط به تجزیه و تحلیل کسب و کارتان در اینستاگرام را خواهد داد. اگر شما بخواهید از اینستاگرام برای رونق کسب و کارتان استفاده کنید میتوانید با ساخت یک حساب تجاری در اینستاگرام راحت تر متوجه شوید که کاربران شما چقدر جذب محتوا و برند تجاری شما میشوند.

 

راهکارنوین دوم : در پیج های بزرگ و پر طرفدار تبلیغ کنید

تبلیغات در صفحه های بزرگ و تاثیرگذار یکی از بهترین راهکارها برای دیده شدن کسب و کار و برند شما در اینستاگرام است. شما با رعایت کردن برخی از ساده ترین اصول تبلیغات و افزایش لایک در اینستاگرام خواهید توانست بازدهی تبلیغات خود را به مقدار قابل توجهی افزایش دهید.

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

ابزارهای تحلیلی اینستاگرام را دقیق تر بشناسید

تبلیغات بازدیدی اینستاگرام

همانطور که می دانید با هر بار نمایش یک کلیپ در اینستاگرام به تعداد بازدیدهای آن کلیپ اضافه می شود. با توجه به این قابلیت اینستاگرام کافیست تبلیغ ویدئویی خود را با مدت زمان یک دقیقه طراحی کنید و آن را در پیج های پر مخاطب به نمایش بگذارید. در این روش هزینه تبلیغات که یکی از پرطرفدارترین روش های تبلیغات موبایل می باشد بر اساس تعداد بازدیدها محاسبه خواهد شد.

 

تبلیغات در اینترنت

 

تبلیغات ساعتی یا ثابت اینستاگرام

تبلیغات ثابت از شیوه های مرسوم تبلیغاتی در سراسر دنیا محسوب می شود. در اینستاگرام نیز این سبک تبلیغاتی قابل پیاده سازی است. در این روش پست تبلیغاتی شما که می تواند عکس و یا ویدئو باشد و در سایر پیج ها نمایش داده می شود.

 

نکات مهم تبلیغات در اینستاگرام

نکته ای که در تبلیغات در اینستاگرام باید به آن توجه کنید این است که متاسفانه بسیاری از افراد سود جو با استفاده از نرم افزارها و سایر روش های غیر واقعی تعداد فالوورها لایک ها و بازدید های ویدئوهایشان را افزایش می دهند و با پذیرفتن تبلیغ و دریافت هزینه های بالا و یا حتی کم تر از عرف بازار مردم را فریب می دهند. لذا حتما برای تبلیغ به این نکته توجه کنید که پیج منتخب شما شناخته شده و معتبر باشد.

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما


این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها

تبلیغات در شبکه های اجتماعی