با ما در اوج پرواز کنید با ما در اوج پرواز کنید

طراحی سایت، طراحی وب سایت، سئو، تبلیغات اینترنتی، طراحی لوگو، میزبانی وب و ثبت دامنه از جمله فعالیت های تخصصی راهکارنوین میباشد.

  1. طراحی سایت راهکارنوین
  2. مقالات طراحی سایت
  3. رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری چیست و چه مزایایی دارد

رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری چیست و چه مزایایی دارد

رپورتاژ آگهی یکی از بهترین روش های برندسازی و تبلیغات اینترنتی در دنیای طراحی سایت است که بزرگترین برندهای دنیا برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود از آن استفاده میکنند. در واقع به این دلیل تاثیرگذاری بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیرمستقیم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد میکنند و کل مطلب را مشتاقانه مطالعه میکنند. درواقع یک خبر است که در قالب یک مصاحبه یا گزارش و یا مقاله در خبرگزاری ها و سایت های خبری پربازدید منتشر میشود که شامل یک تیتر جذاب ، چند پاراگراف متن و عکس میباشد.

 

مهمترین نکاتی که در این روش تبلیغاتی وجود دارد :

  • نحوه تهیه خبر تبلیغاتی است که لازم است توسط یک تیم متخصص و مشاور بازاریابی و برندینگ و متخصص سئو تهیه شود
  • رپورتاژ خبری در خبرگزاری ها و وب سایت های خبری معتبر منتشر شود.
  • محتوای خبر با توجه به نوع مخاطبان وب سایت منتشر کننده تهیه شود تا تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد.

 

بنابراین شاید بتوان گفت رپورتاژ آگهی، یک شکل هوشمندانه تر و اثرگذارتری از آگهی است که معمولا صاحب رسانه می کوشد در آن، کسب درآمد از طریق نشر گزارش را پنهان یا انکار کند، البته طی دهه های اخیر که مخاطبان آگاه تر و هوشمند تر شده اند، به سادگی نمی توان ماهیت رپورتاژ آگهی را پنهان کرد. به همین علت، معمولا صاحبان رسانه سعی می کنند این پیام را منتقل کنند که اگر چه برای رپورتاژ آگهی پول می گیرند، اما می کوشند در آن مطالب خلاف واقع وجود نداشته باشد.
 

پیشنهاد میکنیم مطالعه کنید :

بازاریابی موفق اینترنتی و 5 گام برای موثر

رپورتاژ آگهی را می توان یکی از اثرگذارترین شیوه های ارائه ی محتوا دانست، خصوصا تا زمانیکه مخاطب متوجه نباشد که با یک رپورتاژ آگهی روبرو است، همچنین معمولا در رپورتاژ آگهی، شما زمان بیشتری در اختیار دارید تا با مخاطب صحبت کنید و در قالب فیلم، صدا و یا نوشتار، پیام و حرف های خود را به او منتقل کنید.

 

اگر میخوایین یک رپورتاژ خبری موفق داشته باشین، نکات زیر را مد نظر داشته باشین :

  • رسانه ای را که قرار است در آن رپورتاژ آگهی منتشر کنید را به خوبی بشناسید و هویت و رتبه های آنرا مد نظر داشته باشین.
  • تلاش کنید شکل ظاهری رپورتاژ خبری با سایر محتواهای رسانه همخوان باشد، در حدی که مخاطب، هنگام مواجهه با آن، رپورتاژ را وصله ای بر دامن اون رسانه نبیند.
  • سعی کنید ویژگی های یک گزارش توصیفی و تحلیلی را رعایت کنید.
  • هر چه سهم منابع و مستندات بیشتر از ادعا باشد، رپورتاژ آگهی موفق تر خواهد بود.
  • از کلمات مطلق در تیترها و عنوان های مقالات و اسم برنامه ها و مصاحبه ها استفاده نکنید، مثلا آشنایی با فروشگاه های دیجیتال می تواند بسیار اثرگذارتر از تیتری مثل آشنایی با برترین یا بهترین یا بزرگترین فروشگاه دیجیتال باشد، مگر اینکه خودتون اصرار داشته باشید به مخاطب بگویید برای نشر این محتوا پول خرج کرده اید.
  • از مطرح کردن نقاط ضعف و منفی (به صورت معقول) نترسید، در دنیای به هم پیوسته ی امروز، صداقت علاوه بر ارزش اخلاقی، ارزش اقتصادی هم دارد.

 

چگونه رپرتاژ آگهی باعث ارتقا رتبه سایت من در گوگل میشود؟

در محتوای رپرتاژ یک تا سه کلمه کلیدی از متن بصورت فالو لینک میشود به سایت شما، بر اساس جدیدترین الگوریتم های گوگل دریافت لینک فالو از مطلبی مرتبط در سایت های پربازدید و معتبر بالاترین تاثیرگذاری را در ارتقا رتبه سایت شما در گوگل دارد.

چه امتیازی به این مطلب میدی؟

نظرات و سوالات شما

2019-07-01
مرتضی نوری زاده
نام :

سلام به نظرم روش خیلی خوبی است برای تبلیغات به شرطی که نویسنده قوانین نگارش رپورتاژ را به خوبی رعایت کنه
مرسی از سایت خوب و پر محتواتون

پیام :

سلام تشکر از محبت شما، بله درست میفرمایید، تولید محتوا در هر قالبی باید به درستی انجام شود تا مخاطب هدف علاوه بر اینکه درک صحیحی از مطلب مورد نظر پیدا میکنه تبلیغات ما هم در ناخودآگاه وی تاثیر خود را بگذارد

پاسخ مدیر :

این صفحه را به اشتراک بگذارید

برچسب ها

مزایای رپورتاژ آگهی